logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

call center: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia

W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w tym temacie zrobić więcej i to przy pełnym poparciu branży contact center.

03.04.2024 | przeczytano: 311 razy
Jak rynek pracy zareaguje na wzrost płacy minimalnej w 2024 r.?

Październikowe odbicie nastrojów na rynku pracy po ponad 17-miesięcznych spadkach utrzymało trend wzrostowy również w pierwszych 3 tygodniach listopada. Umiarkowany optymizm zdaje się zagościć na dłużej, jednak już niebawem część pracodawców czekają kolejne wyzwania. Od stycznia płaca minimalna znowu wzrośnie, względem 2019 roku o niespełna 90 procent. Najbardziej narażeni na efekty tych podwyżek są zatrudniający m.in. do produkcji, sprzątania, czy ochrony.

27.11.2023 | przeczytano: 481 razy
 Rynek pracy zaczął się regenerować. Przybywa ofert zatrudnienia

Po 16 miesiącach rynek pracy wreszcie zaczął się regenerować. Październik był pierwszym miesiącem od niespełna półtora roku, w którym liczba ofert pracy w ujęciu rok do roku zaczęła rosnąć. O ile wzrost wyniósł optymistyczne 7 proc., o tyle aktywność pracodawców nadal pozostaje niższa względem jesieni 2021 roku (-4 proc.).

07.11.2023 | przeczytano: 420 razy
Kolejne badania pokazują, że boty frustrują klientów

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z botem w obsłudze klienta.

12.04.2023 | przeczytano: 945 razy
Masz biznes w internecie? Na to przygotuj się w 2023 roku

- Wprowadzenie Google Analytics 4, korzystanie ze sztucznej inteligencji i oczekiwanie zmian w plikach cookie – to tylko niektóre najważniejsze zmiany jakie czekają na marketingowców i użytkowników w sieci. Jakie są internetowe trendy na 2023 rok? Co się zmieni i na co zwrócić uwagę - wymienia Łukasz Iwanek, CEO Agencji Internetica.pl oraz wykładowca akademicki.

30.01.2023 | przeczytano: 1270 razy

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i pracuje nad silnikami dla francuskiego, włoskiego i ukraińskiego. Rozwinęła też możliwość integracji botów z innymi platformami - m.in. Facebookiem, Messengerem i WhatsAppem.

30.01.2023 | przeczytano: 537 razy

Bartosz Baziński, programista, założyciel firmy technologicznej SentiOne, która od 11 lat buduje zaawansowane modele sztucznej inteligencji do monitorowania internetu i automatyzacji obsługi klienta i od początku swego istnienia zainwestowała w nie już 42 mln zł.

19.12.2022 | przeczytano: 638 razy

Z początkiem listopada minęło 5 lat od kiedy PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm kierujących ofertę do rynku B2B, wspiera komunikacyjnie iTaxi, polską platformę technologiczną łączącą taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, panel biznesowy i call center.

09.11.2022 | przeczytano: 466 razy

Sprzedaż w internecie odnotowała lekki spadek, czy zatem to koniec boomu na zakupy on-line? To zdecydowane nadużycie, ale coraz więcej danych wskazuje, że handel tradycyjny łapie drugi po pandemiczny oddech. Sklepów stacjonarnych przybywa, ale i one… nakręcają sprzedaż on-line. Handel stacjonarny i online jeszcze nigdy nie były ze sobą tak powiązane.

11.07.2022 | przeczytano: 715 razy
80%% światowego przemysłu dąży do modelu e-commerce

Według PwC*, aż 80% światowych producentów sektora przemysłowego uważa marketing cyfrowy i sprzedaż cyfrową za najważniejsze wyzwania biznesowe najbliższych 2 lat. Zarówno z segmencie B2B jak i B2C, pandemia stała się katalizatorem zmian i większego otwarcia na internetowe platformy sprzedaży i marketingu. Odsetek sprzedaży „bezdotykowej” będzie rósł także ze względu na coraz bardziej powszechną pracę zdalną, zarówno wśród nabywców jak i sprzedawców.

21.09.2021 | przeczytano: 491 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764