logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

captcha: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Koniec zabezpieczeń Captcha?

Niedawno opublikowane wyniki badań pokazują, że niektóre rodzaje zabezpieczeń captcha stały się przestarzałe. Powód: maszyny nauczyły się, jak je omijać.

14.01.2019 | przeczytano: 679 razy

Reklama natywna ma stanowić odpowiedź na zmęczenie tradycyjnymi formami reklamy. Jednak czy na pewno jest to nowe zjawisko? A może native advertising to po prostu stara metoda ubrana w nową, intrygującą nazwę?

08.07.2015 | przeczytano: 3295 razy (komentarzy: 36)

Firma Vision Ads, przejęta w sierpniu przez grupę OAN, rozpoczęła 11.09 realizację kampanii CAPTCHA advertising dla marki nazwa.pl. Reklama rozliczana za poprawne przepisanie sloganu reklamowego realizowana jest w obrębie sieci witryn Vision Ads.

17.09.2013 | przeczytano: 678 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764