logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

chatbot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 180
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym

Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów zobaczenie produktów na własne oczy jest kluczowe, ponieważ to potwierdza ich decyzję o zakupie — z tego powodu 52% klientów ceni możliwość bezpośredniego kontaktu z produktami w sklepach stacjonarnych.

23.04.2024 | przeczytano: 109 razy

Technologiczna Grupa Fabrity Holding, w ujęciu już bez sprzedanego pod koniec września zeszłego roku segmentu marketingowego, zanotowała w roku 2023 zwiększenie przychodów ze sprzedaży usług o 28,7% rdr, do 68,7 mln zł, przy czym kluczowe przychody operacyjne (bez refaktur i zakupu usług podmiotów spoza Grupy) skoczyły o 34,2%, do 62,4 mln zł. Wynik EBITDA wzrósł o 13,7% rdr, do 8,6 mln zł, a zysk operacyjny zwiększył się o 28,8% rdr, do 6,4 mln zł.

11.04.2024 | przeczytano: 239 razy
300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

Software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group, wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia produktów cyfrowych SWISS KRONO. Głównym celem współpracy jest personalizacja doświadczeń klientów globalnego lidera w produkcji materiałów drewnopochodnych za pomocą AI, a kluczowym elementem tego procesu jest Chatbase.

03.04.2024 | przeczytano: 225 razy

Kolejny atak na niemal monopolistyczną pozycję Google na rynku wyszukiwarek? Mimo że gigant technologiczny nie zachwiał się, gdy swoje działa wytoczył Microsoft implementując do swojej wyszukiwarki ChataGPT, to jednak nadal są chętni podgryźć lidera. Teraz Goliata chce przechytrzyć Dawid, czyli start-up Perplexity. Za narzędziem, które już dziś ma ponad 50 milionów użytkowników, stoją jednak pieniądze innych gigantów. Z legendarnym twórcą Amazona Jeffem Bezosem na czele. Na początku marca poinformowano, że Perplexity może mieć już miliard dolarów na swoim koncie, które wspomogą walkę z potentatami na rynku wyszukiwarek i AI.

02.04.2024 | przeczytano: 363 razy
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?

Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając ich konkurencyjność na rynku.

29.03.2024 | przeczytano: 394 razy

Z powodu deepfejków i fake newsów coraz mniej możemy ufać temu, co jest zamieszczone w sieci. Ludzie wrócą więc do kontaktów osobistych. W tej sytuacji przyszłość mediów społecznościowych stoi pod znakiem zapytania - uważa ekspert od AI dr Tomasz Michalak z IDEAS NCBR.

26.03.2024 | przeczytano: 390 razy

Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?

06.03.2024 | przeczytano: 527 razy
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników

Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują najpopularniejsze wyszukiwarki na potęgę?

27.02.2024 | przeczytano: 566 razy
Santander: 2024 rok w e-commerce upłynie pod znakiem AI

W listopadzie i grudniu ubiegłego roku na ponad 17 proc. wszystkich zamówień świątecznych wpłynęła sztuczna inteligencja, co przekłada się na 199 miliardów dolarów – wynika z analizy Salesforce przeprowadzonej na podstawie aktywności cyfrowej 1,5 mld kupujących. Dane te wskazują na silny trend w e-commerce w 2024 roku, którym będzie duży wpływ sztucznej inteligencji na kanał sprzedaży online. Co dokładnie czeka e-handel w najbliższych miesiącach? Odpowiada ekspert Santander Consumer Banku.

30.01.2024 | przeczytano: 284 razy
Marketing w 2024 roku wg ekspertów SAS

Odpowiedzialny marketing, efektywność sztucznej inteligencji, zgodność z obowiązującymi przepisami i agregacja technologii – to główne wyzwania, z jakimi mierzyć się będą marketingowcy w 2024 roku.

17.01.2024 | przeczytano: 1470 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 180)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764