logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

cross-selling: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21

Sprzedaż w internecie odnotowała lekki spadek, czy zatem to koniec boomu na zakupy on-line? To zdecydowane nadużycie, ale coraz więcej danych wskazuje, że handel tradycyjny łapie drugi po pandemiczny oddech. Sklepów stacjonarnych przybywa, ale i one… nakręcają sprzedaż on-line. Handel stacjonarny i online jeszcze nigdy nie były ze sobą tak powiązane.

11.07.2022 | przeczytano: 717 razy

Katowickie przedsiębiorstwo Smart LFP otrzymało tytuł Złotego Partnera Canon - jedno z najwyższych wyróżnień, jakie można uzyskać w Programie Partnerskim producenta. Jak komentują przedstawiciele obu firm, to ważny krok oznaczający realne zacieśnienie współpracy.

20.04.2022 | przeczytano: 575 razy
Nowa kampania Payback

Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.

07.06.2021 | przeczytano: 936 razy

Rozwój technologii drukarskich sprawił, że katalog jest jednym z najskuteczniejszych produktów w ofertach drukarni. O jego sile sporo wie IKEA, która od 71 lat wydaje na niego dużą część swojego budżetu. Historia drukowanych katalogów to także historia druku – dzisiaj dostępnego również dla mniejszych firm.

09.05.2019 | przeczytano: 669 razy
Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix: Krispol i Nice ponownie łączą siły

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland, która odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie. To kontynuacja współpracy z ubiegłego roku, ale także kolejna oznaka wieloletniej współpracy biznesowej między tymi partnerami.

09.05.2019 | przeczytano: 678 razy
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?

W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w tej branży wzrośnie do 2020 roku o 155%. Jak AI wpływa na branżę i jak ją zmienia?

05.03.2019 | przeczytano: 499 razy
Criteo wprowadza na rynek dwa nowe produkty

Firma Criteo, w ramach swojego Ekosystemu Marketingowego, udostępnia nowe narzędzia, które pomogą zarówno markom, jak i sprzedawcom w osiągnięciu sukcesów sprzedażowych.

26.10.2017 | przeczytano: 679 razy

Jako klienci jesteśmy codziennie wręcz zalewani falą materiałów reklamowych. Wiadomości sms, e-maile, banery i komunikaty wyświetlające się na portalach internetowych. Listy otrzymywane pocztą tradycyjną i rozmowy telefoniczne to dzisiaj tylko ułamek komunikacji marketingowej. W takich realiach coraz większe znaczenie ma odpowiedni dobór treści, grupy docelowej, formy i momentu kontaktu. Skuteczne działania marketingowe wymagają wykorzystania narzędzi IT do dokładnej analizy danych. Ogromnej ilości danych. Według organizacji Foundation Capital z siedzibą w Dolinie Krzemowej, wydatki na nowe technologie dostosowane do potrzeb marketingowych mają sięgnąć 120 miliardów dolarów do 2025 roku.

07.09.2017 | przeczytano: 667 razy
10 przykazań skutecznej wyprzedaży dla e-commerce

Aż 75% Polaków planuje zakupy podczas zimowych wyprzedaży. Coraz częściej decydują się jednak odwiedzić sklep internetowy, zamiast stacjonarnego. Co zrobić, by nowy rok rozpoczął się dla e-sklepu w możliwie najlepszy sposób? Specjaliści z Grupy Kwanko przedstawiają 10 przykazań dla e-commerce, jak podnieść swoją sprzedaż w okresie wyprzedaży.

11.01.2017 | przeczytano: 643 razy
Positionly i Usabilitytools łączą siły

Positionly, startup oferujący narzędzie do monitorowania SEO, z początkiem grudnia połączył siły z UsabilityTools – platformą do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron. Dotychczas firmy ściśle współpracowały ze sobą w modelu cross-sellingowym. Teraz pod marką Positionly będą oferować klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie SXO.

14.12.2016 | przeczytano: 571 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764