logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

customer experience: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 85
Krzysztof Mocek szefem pionu Creative Dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.

23.10.2020 | przeczytano: 130 razy

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19.

16.10.2020 | przeczytano: 259 razy
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel

Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świat zakupów. W Stanach Zjednoczonych co dziesiąta transakcja w internecie dokonywana będzie w tym roku z pomocą asystentów głosowych.[1] Z inteligentnych algorytmów korzystają także sklepy: wirtualny asystent w czasie rzeczywistym odpowiada na pytania klientów i pomaga im w podejmowaniu trafnych decyzji, SI personalizuje też ofertę i chroni przed oszustwami. Według przewidywań do 2026 roku rynek  wykorzystywanej w handlu sztucznej inteligencji będzie rósł średnio nawet o 33% rocznie.[2] Jak skorzystają na tym klienci?

16.09.2020 | przeczytano: 444 razy
Infoshare 2020: Światowi eksperci o trendach w marketingu

Neil Patel, Wes Bush, Mark Schaefer, Jakub Biel, Janina Bąk i Paweł Tkaczyk. To tylko wybrani eksperci, którzy opowiedzą o najnowszych trendach i zdradzą tajniki marketingu podczas Infoshare 2020 Online. Największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej startuje  23  września, w formacie online, transmitowanym na cały świat z Gdańska. Potrwa aż 6 dni.

10.09.2020 | przeczytano: 343 razy
Customer Experience i projektowanie doświadczeń klienta w czasie pandemii

Jeszcze do niedawna Customer Experience był dość bezpiecznym i pozytywnym elementem budowania relacji z klientem w przestrzeni publicznej. Firmy skupiały się głównie na pielęgnowaniu wrażeń klientów, poprzez projektowanie pozytywnej architektury doświadczeń konsumenckich i budowanie dobrego połączenia na linii marka-klient, na każdym etapie sprzedaży i obsługi. Cała strategia budowania Customer Experience, zmieniła się jednak pod wpływem obecnego pandemii. To co kiedyś było wystarczające, dziś niekoniecznie wciąż jest. Na co zatem teraz zwrócić szczególną uwagę? Podpowiadamy.

09.09.2020 | przeczytano: 482 razy

84% pytanych w badaniu "Marketing, Innovation, and Technology" twierdzi, że rozwój firmy uzależniony jest od inwestycji w innowacje i technologie. Wydawać by się mogło, że wobec tego, aktywnie pozyskują wiedzę i wdrażają kolejne rozwiązania. Niestety - blisko połowa ankietowanych przeznacza co najwyżej 25% swojego czasu na tego typu działania.

14.07.2020 | przeczytano: 286 razy
Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług

FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.

07.07.2020 | przeczytano: 498 razy

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Coroczna, szósta edycja międzynarodowego badania marketerów „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezalenie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Jednak z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost może liczyć wirtualna rzeczywistość oraz technologie oparte na sztucznej inteligencji. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.

07.07.2020 | przeczytano: 362 razy
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.

02.06.2020 | przeczytano: 484 razy

Korzenie jej działalności sięgają 1906 roku. Na przełomie lat 50/60 XX wieku wprowadziła na rynek pierwsze na świecie kserokopiarki. O kim mowa? O firmie Xerox, jednym z największych na świecie dostawców cyfrowych drukarek oraz usług zarządzania drukiem, której polski oddział, z początkiem kwietnia, dołączył do grona klientów agencji WĘC PR.

08.04.2020 | przeczytano: 220 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 85)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764