logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

customer experience: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 137
VML przedstawia raport „The Future 100: 2024”

VML przedstawia „The Future 100: 2024” – raport dotyczący globalnych trendów kształtujących wydatki konsumentów w nadchodzącym roku. 

15.02.2024 | przeczytano: 387 razy
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?

W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w zarządzaniu – i jak liderzy mogą wykorzystać postęp związany z AI.

04.02.2024 | przeczytano: 318 razy
Tribes – zmiany i awanse w strukturze VML Poland

VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów. 

15.01.2024 | przeczytano: 492 razy
Dorota Haller w Biurze Reklamy RAS Polska

8 stycznia br. do Biura Reklamy RAS Polska dołączyła Dorota Haller, która obejmuje stanowisko dyrektorki departamentu Client Solutions. Wspólnie z zespołem będzie odpowiedzialna za przychody i rozwój oferty content marketingowej oraz za kompleksową organizację wydarzeń dla partnerów biznesowych Biura Reklamy RAS Polska.

14.01.2024 | przeczytano: 469 razy
Powerhouse VML - największa agencja kreatywna na świecie

Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.

11.01.2024 | przeczytano: 612 razy
Rynek pracy e-Commerce. Preferencje pracowników_czek

Handel online to branża, która w ciągu ostatnich 3 lat rozwinęła się w zaskakującym tempie. Stres, wiele obszarów odpowiedzialności, multitasking i tempo działania to codzienność w e-Commerce. Czy ta dynamika zostanie utrzymana w kolejnym roku? Jak wpływa to na poziom wynagrodzeń, zdradza HRK w raporcie „Rynek pracy e-Commerce. Preferencje pracowników_czek”. Patronat nad badaniem objął IAB Polska.

27.12.2023 | przeczytano: 424 razy

Sprzedawcy od dawna wiedzą, że merchandising i odpowiednia atmosfera są ważne. Najnowsze badanie Mood Media wskazuje jednak na pojawienie się nowej szansy w postaci wzbudzania w klientach inspiracji za pomocą ekranów i kiosków cyfrowych. Większość nabywców poszukuje cyfrowych, bardziej spersonalizowanych wrażeń.

13.12.2023 | przeczytano: 638 razy
Jak kluby fitness mogą wznieść customer experience na wyższy poziom?

Branża fitness po okresie wyzwań, świętuje obecnie dynamiczny wzrost popularności. Według raportów branżowych, liczba użytkowników siłowni przekracza już poziomy sprzed pandemii, a Polacy zdają się coraz bardziej zdawać sobie sprawę z kluczowej roli aktywności fizycznej w utrzymaniu zdrowia. Aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku, od klubów fitness wymaga się już więcej niż tylko dobrego sprzętu do ćwiczeń, czy efektywnych programów treningowych. Kluczowym elementem, staje się zapewnianie niezapomnianych doświadczeń klientom, tworząc tym samym atmosferę, która inspiruje i angażuje.

20.11.2023 | przeczytano: 560 razy
Grupa Selena wzmacnia marketing – Erik Rylski dołącza do zespołu

Erik Rylski, manager z bogatym amerykańskim i europejskim doświadczeniem, dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko Chief Marketing Officer. Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability.

14.11.2023 | przeczytano: 354 razy
Nowy raport Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”

PZU zaprezentował kolejną edycję raportu na temat doświadczeń klienta. Najnowsza odsłona, zatytułowana Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”, koncentruje się na technologiach wspierających trendy w CX, przytaczając przykłady konkretnych działań marek, które dzięki wykorzystaniu przełomowych narzędzi zrewolucjonizowały obszar obsługi klienta. Obok licznych omówień konkretnych przypadków, w raporcie zaprezentowano aktualne wyniki badań opinii konsumentów, głos ekspertów oraz wizję tego, jak rozwój technologii wpłynie na doświadczenia klientów w perspektywie 5, 10 i 15 lat.

19.10.2023 | przeczytano: 537 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 137)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764