logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

direct mailing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 105
2300 sprzedanych urządzeń Canon Imagepress V w regionie EMEA

Arkuszowe, kolorowe systemy tonerowe Canon imagePRESS V900 i V1000 i V1350 uzyskały certyfikat Fogra PSD (ProcessStandard Digital), co można uznać za kamień milowy w całej historii ich dystrybucji. Od momentu uruchomienia sprzedaży w grudniu 2022 r. i kwietniu 2022 r. w regionie EMEA zainstalowano ponad 1600 maszyn z serii imagePRESS V900 i ponad 660 maszyn imagePRESS V1000, uzyskując certyfikat Fogra w sierpniu 2022 r. Uzupełnieniem serii jest ponad 120 instalacji systemu imagePRESS V1350, który został wprowadzony na rynek w maju 2023 r.

08.04.2024 | przeczytano: 639 razy
Nowe wersje Canon Varioprint 6000 Titan

Od chwili premiery w 2017 r. produkty z serii Canon varioPRINT 6000 TITAN zostały sprzedane w ponad 1000 egzemplarzach w regionie EMEA. Dzięki temu seria zdobyła wiodącą pozycję na rynku arkuszowego, monochromatycznego druku produkcyjnego. W odpowiedzi na ten sukces Canon aktualizuje serię, wprowadzając ulepszony interfejs użytkownika, nową opcję Print Guard Module i bardziej wytrzymały toner. Wpłynie to na zwiększenie trwałości druku dokumentów transakcyjnych.

08.03.2024 | przeczytano: 947 razy
Marketingowy potencjał koperty

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, to jeden z jego segmentów może pochwalić się wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych. Niesłabnącą popularność direct mailingu potwierdzają zarówno eksperci zajmujący się organizacją korespondencji masowej dla firm oraz instytucji, jak i sami konsumenci. Najnowszy Raport Polskiego Stowarzyszenia Marketingu „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”[1] pokazał bowiem, że ponad połowa badanych chce otrzymywać listy z dedykowanymi promocjami, a więcej niż co trzeci pytany uznaje, że takie przesyłki są bezpieczne i godne zaufania.

30.11.2022 | przeczytano: 676 razy (komentarzy: 18)
Jak wysyłając list promować sklep internetowy?

Branża e-commerce rośnie, a razem z nią jej udział w rynku przesyłek pocztowych. Nadania sklepów internetowych to jednak nie tylko paczki z zamówionym towarem wysyłanym do klientów. To także przesyłki listowe. Choć domeną sklepów on-line są wszelkiego rodzaju formy marketingu cyfrowego, wiele z nich dostrzega korzyści z tradycyjnych form promocji, takich jak direct mailing.

09.05.2022 | przeczytano: 1246 razy
Good One PR wysyła informacje prasowe tradycyjną pocztą

„Kiedy ostatnio zdarzyło Ci się wysłać list, który nie był odpowiedzią na pismo z banku, umową z operatorem telekomunikacyjnym, fakturą, reklamacją czy innym oficjalnym drukiem?” – brzmi początek informacji prasowej, jaką w wersji drukowanej agencja Good One PR wysyłała wybranym dziennikarzom. Dlaczego na papierze, w kopercie i pocztą? Wysyłka została zrealizowana w imieniu klienta agencji – niezależnego operatora pocztowego Speedmail, który tym sposobem zwracał uwagę na obchodzony 9 października Światowy Dzień Poczty.

12.10.2021 | przeczytano: 697 razy
Na co zwrócić uwagę planując korespondencję marketingową?

W przeciwieństwie do całego rynku przesyłek listowych, segment korespondencji reklamowej cieszył się na przestrzeni ostatnich lat stabilnym wzrostem, zarówno wolumenu, jak i wartości. Najnowszy „Raport o stanie rynku pocztowego” opublikowany przez UKE pokazał jednak, że i w tej dziedzinie pandemia odcisnęła swoje piętno. W 2020 roku nadano 113,4 mln przesyłek reklamowych, o ponad 13 proc. mniej niż rok wcześniej. Eksperci zauważają jednak, że jest to sytuacja przejściowa, a zainteresowanie direct mailingiem wkrótce wróci do wcześniejszego poziomu. Warto więc przypomnieć sobie, na co zwrócić uwagę planując wysyłkę reklamową.

10.09.2021 | przeczytano: 723 razy

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

22.02.2021 | przeczytano: 321 razy
Direct mailing nie odchodzi do lamusa

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, jeden z jego segmentów może pochwalić się pokaźnym wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych. Najnowszy „Raport o stanie rynku pocztowego” opublikowany przez UKE podaje, że ich ilość w 2019 roku zwiększyła się o ponad 11 proc. Niesłabnącą popularność direct mailigu potwierdzają eksperci zajmujący się organizacją korespondencji masowej dla firm i instytucji.

16.06.2020 | przeczytano: 686 razy
Ricoh liderem w wysokonakładowym druku atramentowym wg IDC

W najnowszym raporcie “IDC MarketScape: Worldwide High-Speed Inkjet Press 2019-2020 Vendor Assessment”1  Ricoh zostało uznane za lidera rynku wysokonakładowego druku atramentowego. Eksperci IDC docenili innowacje technologiczne wprowadzane przez firmę, nastawienie na spełnianie potrzeb klientów oraz dużą bazę realizowanych instalacji.

18.02.2020 | przeczytano: 505 razy
Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność

Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.

13.09.2019 | przeczytano: 1829 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 105)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764