logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

e-mail marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 279
Wyniki finansowe reklamy online po trzech kw. 2024 -  IAB AdEx

Od stycznia do września 2024 roku wydatki na reklamę online wzrosły o 16% względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego, a wartość rynku wyniosła prawie 6,4 mld zł.

02.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 233 razy
Grono wystawców PROMO SHOW się powiększa

Już niecały miesiąc pozostał do największego wydarzenia targowego w pierwszej połowie roku. PROMO SHOW odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2025 r. w EXPO XXI w Warszawie. Do licznego grona wystawców blisko 300 wystawców dołączyły kolejne firmy.

10.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 528 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię marki

Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w strategicznym rozwoju marki, który podkreśla jej przynależność do międzynarodowej grupy B2 Impact, jednego z liderów europejskiego sektora windykacyjnego. Działania w kampanii rebrandingowej obejmują m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz akcje informacyjno-edukacyjne w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a także uruchomienie nowej strony internetowej. Nowa tożsamość marki symbolizuje jej misję wspierania klientów w odzyskaniu higieny finansowej i uzdrawianiu domowego budżetu.

03.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 457 razy
AdEx - duże wzrosty reklamy online w drugim kw. 2024 r. [INFOGRAFIKA]

W drugim kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online wzrosły o 21% względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dzięki temu dynamika odnotowana w całym półroczu wyniosła prawie 18%, a wartość wydatków wyniosła 4,3 mld zł.

26.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 398 razy
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu

XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 

14.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 590 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Segmentacja rynku jako część ukierunkowanych kampanii e-mailowych

Pisanie wiadomości e-mail, które przyciągną uwagę odbiorców, jest trochę jak pieczenie ciasta. Składniki i ich proporcje muszą być odpowiednio dobrane.

13.10.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1403 razy
I ​​love Marketing & Technology: nowa edycja w październiku

22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.

27.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 616 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Lancôme uczy kobiety digital marketingu

Program społeczny "Write Your Future. Bądź autorką swojej przyszłości", zorganizowany przez markę Lancôme we współpracy z Fundacją Edukacyjną Perspektywy, zakończył się sukcesem. W pierwszej edycji wzięło udział 60 kobiet, które przez 7 tygodni uczestniczyły w 48 godzinach zajęć online. Celem programu było wspieranie młodych kobiet w zdobywaniu kluczowych kompetencji w dziedzinie digital marketingu oraz nowych technologii.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 417 razy
AdEx. Reklama online z wysoką dynamiką po I kw. 2024 [INFOGRAFIKA]

W pierwszym kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online zwiększyły dynamikę wzrostu względem indeksu odnotowanego na koniec 2023 roku. Ich wartość zwiększyła się o ponad 200 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego, co przełożyło się na wzrost o prawie 14%. Całkowita wartość wydatków w pierwszym kwartale wyniosła ponad 1,9 mld zł.

23.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 569 razy
Popularność e-mail marketingu rośnie z e-commerce

E-mail marketing nie wymaga dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm, zwłaszcza jeśli dopiero wchodzą na rynek. Kampanię mailingową może przeprowadzić w zasadzie każda firma, która ma listę subskrybentów i zgody na wysyłki marketingowe. Popularność tej metody dotarcia do klientów rośnie wraz z rozwojem internetowego handlu. Obecnie rewolucjonizuje ją sztuczna inteligencja, która otworzyła e-sklepom nowe, znacznie większe możliwości analizy i personalizacji treści kierowanych do użytkowników. Dzięki temu e-mail marketing nie jest już kojarzony ze spamem.

07.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 566 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 279)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764