logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

e-marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 323
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2025

Podczas tegorocznej konferencji Google Marketing Live zapowiedziane zostały nowości Google w obszarze reklam w wyszukiwarce i na YouTube. Wszystkie z nich oparte są na sztucznej inteligencji oraz dadzą marketerom i marketerkom nowe możliwości reklamowania swoich produktów i usług, m.in. w ramach Przeglądu od AI lub testowanego trybu AI. Poniżej przedstawiamy przegląd nowości.

22.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 198 razy
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku

4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 273 razy
Wyniki konkursu ECOM Inspiration Awards 2024

Serwis naszemiasto.pl, należący do Polska Press Grupy, po raz pierwszy wręczył nagrody ECOM Inspiration Awards, wyróżniając firmy za ich osiągnięcia w branży e-commerce, w 2024 roku. Uroczysta gala, podsumowująca pierwszą edycję konkursu, zgromadziła ponad 200 gości – specjalistów, liderów branży oraz ekspertów z sektora e-commerce. Wydarzenie podkreśliło dynamiczny rozwój oraz innowacyjność rynku handlu elektronicznego. Konkurs był częścią programu eksperckiego „ECOM Inspiracje”, a Patronem Honorowym tegorocznej edycji byli Ministerstwo Cyfryzacji oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

16.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 514 razy
ECOM Inspiration Awards - gala 1. edycji konkursu

12 marca w Warszawie odbędzie się gala podsumowująca pierwszą edycję konkursu ECOM Inspiration Awards, organizowanego przez Polska Press Grupę – jedną z największych firm medialno-technologicznych w Polsce. Wydarzenie jest częścią programu eksperckiego „ECOM Inspiracje”, realizowanego przez markę Nasze Miasto, należącą do Polska Press Grupy. Program ten wspiera zarówno mikro-, jak i makrobiznesy oraz edukuje konsumentów. Podczas gali przyznane zostaną nagrody główne w dwóch kategoriach ECOM Inspiracje i ECOM Innowacje, nagrody serwisu kodyrabatowe.naszemiasto.pl, a także wyróżnienia specjalne ECOM.

08.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 322 razy
Aleksandra Mirosław w kampanii Grupy WeNet

Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.

03.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 279 razy
Certyfikacja DIMAQ: ekspercka ścieżka AI dla marketerów

IAB Polska, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom rynku, wprowadza DIMAQ AI – wielowymiarowy program certyfikacji digital marketerów. Nowa inicjatywa pozwoli specjalistom potwierdzić umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w pracy. To kolejny poziom rozwoju dostępny dla praktyków posiadających certyfikat DIMAQ Professional, który od dekady wyznacza standardy w branży i jest uznawany za symbol jakości oraz wysokich kompetencji cyfrowych. Do tej pory do egzaminu podeszło już ponad 8 tys. osób. Dla jednych to prestiżowe trofeum, dla innych – motywacja do dalszego rozwoju. DIMAQ AI to kolejny krok w stronę profesjonalizacji zgodnej z oczekiwaniami rynku oraz odpowiedź na potrzebę nieustannego kształcenia w duchu lifelong learning.

21.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 320 razy
Forum IAB 2025: start naboru prelegentów

Zintegrowana przyszłość – to temat tegorocznego Forum IAB, które odbędzie się w czerwcu w Warszawie. IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2025 ogłaszają nabór zgłoszeń tematów wystąpień na kolejną edycję najważniejszej konferencji o branży cyfrowej w Polsce. Wystąpienie na Forum IAB to nie tylko promocja własnej wiedzy i doświadczenia, to także realny wpływ na kierunek rozwoju polskiej branży digital. Jak mądrze zarządzać zmieniającą się na naszych oczach relacją człowiek – technologia – wokół tego pytania będą krążyć prelekcje dotyczące siedmiu obszarów digitalu. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 stycznia.

22.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 529 razy
Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska

Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest już dostępna. W ostatnich latach, które przyniosły ogromne przyśpieszenie w rozwoju internetowego ekosystemu, Mapa jest nieocenionym wsparciem dla firm poszukujących wartościowych partnerów biznesowych na każdym etapie procesu e-marketingowego, począwszy od kreacji, na sprzedaży skończywszy. Projekt dostępny jest w dwóch wersjach: jako serwis www oraz interaktywny pdf.

13.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 433 razy
Co przyniesie 2025 rok w digitalu? Trendy i wyzwania według IAB Polska

Edukacja, bezpieczeństwo, odpowiedzialność, dane i analityka oraz rozwój kompetencji – to kluczowe tematy, na które stawiać będzie branża w 2025 roku. Co więcej, następne lata zapowiadają się jako przełomowy etap w ekspansji cyfrowej. Rozwój nowych narzędzi AI, personalizacja i napędzana nią automatyzacja nie pozwalają zwalniać tempa. W dużej mierze na tych aspektach skupią się zatem najważniejsze wydarzenia i badania prowadzone przez ekspertów IAB Polska, które są istotnym drogowskazem dla całej branży. Jak mówi Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska, kształtowanie standardów digital marketingu w tak dynamicznej epoce to wyzwanie, na które odpowiadamy z entuzjazmem.

17.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 736 razy
Trzy awanse w Good One PR

W październiku 2024 r. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej. To kolejne awanse w Good One PR w tym roku.

28.10.2024 | Personalia | przeczytano: 788 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 323)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764