logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

e-reklamy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20

Aż 6 na 10 firm z sektora handlowego zwiększy w tym roku swoje wydatki na cyfrową reklamę zewnętrzną, wynika z najnowszego raportu firmy Alfi. Odbędzie się to kosztem tradycyjnych kanałów, takich jak telewizja, gazety, magazyny i radio, których skuteczność po pandemii znacząco spada. Branża handlowa szuka też uzupełnienia reklamy online.

22.04.2022 | przeczytano: 1051 razy

Wskaźniki widoczności reklam w polskim internecie po “szoku” w końcówce ubiegłego roku, wróciły do normy i europejskiej średniej. Viewability zarówno reklam graficznych, jak i wideo, znacznie wzrosło w pierwszym kwartale 2021 roku. W najnowszym raporcie Meetrics po raz pierwszy prezentuje nowe szczegółowe wskaźniki widoczności dla reklam wideo - w podziale na wielkość ekranów, na których są odtwarzane.

19.04.2021 | przeczytano: 554 razy
Žatecké Noviny ze srebrnym Effie

Kampania piwa Žatecký Světlý Ležák otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards 2018. Kompleksowe działania marketingowe wokół wprowadzenia marki na rynek zostały nagrodzone w kategorii Launch/Relaunch.

09.11.2018 | przeczytano: 937 razy
Decyzja KER w sprawie reklamy paliw Grupy Lotos

Komisja Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, wydała decyzję w sprawie reklamy paliw Grupy LOTOS „Naj nie bierze się znikąd”, która była emitowana jesienią ub. r.

25.01.2018 | przeczytano: 2263 razy (komentarzy: 17)
Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient

Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy?

13.10.2016 | przeczytano: 644 razy

Zbliża się piąta edycja konferencji Generation Mobile, której tematami przewodnimi będą mobile marketing oraz mobile commerce.

10.06.2016 | przeczytano: 1495 razy

Już co 3. Polak korzysta z możliwości blokowania reklamy internetowej, co daje Polsce 2. wynik w Europie, wynika z najnowszych badań. Nie jest to dobra wiadomość dla e-wydawców, dla których przychód z reklam stanowi kluczowe źródło zarobku. W których miejscach, w jaki sposób wyświetlać, jakie formy i rodzaje reklam wybrać, aby zmaksymalizować przychody z e-reklamy, a jednocześnie nie zniechęcić internautów?

31.05.2016 | przeczytano: 767 razy
Optad360.com. Start-up byłych menedżerów WP.pl i Money.pl

Jakub Szczepankowski i Jarosław Wisłocki związani przez wiele lat z Money.pl, a ostatnio także z Wirtualną Polską, założyli pod koniec 2015 roku firmę OptAd360.com. Mimo braku wsparcia inwestora, start-up jest rentowny od samego początku, a pierwszy milion przychodu uzyskał już w ciągu czterech pierwszych miesięcy bieżącego roku.

12.05.2016 | przeczytano: 1539 razy
Artykuły z cyklu Wizytówka

W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się kolejne terminy oraz sposoby, które skuteczniej pozwalają na dotarcie do klienta. Oto 8 pojęć, które warto znać.

28.01.2016 | przeczytano: 1861 razy

Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom.

23.10.2015 | przeczytano: 923 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764