logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

e-sklep: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 562
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie

Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w Bari . Publikacja materiałów video zostanie wsparta działaniami z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska. Kampania potrwa do połowy maja br.

22.04.2024 | przeczytano: 179 razy
Historia car wrappingu wg Antalis

Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…

19.03.2024 | przeczytano: 892 razy
Grupa Wenet przejęła Grupę Semergy od Bauer Media Group

Z dniem 29 lutego 2024 roku do portfolio spółek należących do Grupy WeNet S.A. dołączyła Grupa Semergy, obejmująca spółki specjalizujące się w świadczeniu usług SEO i SEM adresowanych do klientów biznesowych. Przejęcie zostało poprzedzone wydaniem zgody przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Tym samym Grupa WeNet - największy dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców w Polsce umacnia swoją pozycję lidera.

05.03.2024 | przeczytano: 332 razy
Marka Makłowicz i Synowie z pierwszą kampanią TV

W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br.

04.02.2024 | przeczytano: 505 razy
Jak polskie e-sklepy radzą sobie z GA4?

1 stycznia 2024 r. minęło pół roku od momentu, gdy standardowe usługi w Universal Analytics przestały przetwarzać dane. To ważna zmiana, szczególnie w branży e-commerce. Jak na tę zmianę zareagowały polskie e-sklepy? Na te pytanie odpowiada Raport o stanie wdrożenia GA4 przez polskie e-commerce’y Sempai. IAB Polska objął patronat nad wydawnictwem.

29.01.2024 | przeczytano: 430 razy
E-commerce 2024: trendy konsumenckie wg Packeta

W minionym roku e-commerce stał się nie tylko sposobem dokonywania zakupów, ale również platformą innowacji, adaptacji i szybkiej reakcji na zmieniający się świat. W kontekście przyszłości e-handlu w 2024 roku widać szereg trendów. Personalizacja do granic możliwości staje się normą, rośnie też znaczenie ekologicznego podejścia do biznesu, co widoczne jest chociażby w popularności zielonej logistyki i opakowań zwrotnych. Dodatkowo, rozwój zakupów subskrypcyjnych oraz ewolucja preferowanych form odbioru paczek kształtują przyszłość branży, tworząc nowe standardy w handlu elektronicznym.

23.01.2024 | przeczytano: 734 razy

Hiperpersonalizacja, AI, szybki rozwój m-commerce oraz recommerce, mikromarketplace’y, a także dalsze zacieranie granic między handlem internetowym a stacjonarnym. Czego możemy spodziewać się w 2024 r. w e-commerce? Daniel Malinowski, zarządzający fintechem Mokka w Polsce o trendach w e-handlu w 2024 roku.

27.12.2023 | przeczytano: 1435 razy
Galerie handlowe w pułapce. Ruch spada dwucyfrowo

Według najnowszej analizy, która uwzględnia zachowanie prawie 766 tys. konsumentów, w listopadzie br. ruch w galeriach i centrach handlowych zmniejszył się rok do roku o prawie 23%. Eksperci przekonują, że wpływ na to mają m.in. ceny oferowanych tam produktów oraz w jakiejś części wpływa na e-handel. Z raportu wynika też, że liczba klientów spadła rdr. o 18%. Z kolei średni czas spędzony w takim obiekcie skrócił się rdr. o 6%. Jak prognozują znawcy tematu, w grudniu statystyki dotyczące wizyt w tych miejscach mogą być nieznacznie lepsze lub podobne do listopadowych, jednak to wciąż będą minusowe wartości.

18.12.2023 | przeczytano: 433 razy
Jak zmieniają się zwyczaje zakupowe klientów e-commerce

„Jedyną stałą w życiu jest zmiana.” Te słowa greckiego filozofa Heraklita z Efezu doskonale pasują do przeobrażeń zachodzących w zwyczajach zakupowych konsumentów w świecie e-commerce. Coraz większa oferta e-sklepów, rozwój technologii, nowatorskie formy prezentacji produktów, rozbudowane systemy bezpiecznych płatności, zaawansowane systemy ocen i opinii czy wreszcie rozwój logistyki, dzięki któremu skraca się czas dostawy i wygoda odbioru zamówień – wszystko to wpływa na rozwój branży, ale też na zmiany przyzwyczajeń czy oczekiwań klientów.

17.12.2023 | przeczytano: 1162 razy
Dlaczego klienci porzucają koszyki zakupowe?

Dla wielu sklepów internetowych zasadniczym problemem jest „wyciek” klientów na ostatnim etapie lejka zakupowego. Klienci wrzucają produkty do wirtualnego koszyka, ale wielu z nich nie finalizuje transakcji. Dlaczego tak się dzieje? Powody mogą być rozmaite, ale często mają związek z logistyką.

14.12.2023 | przeczytano: 1038 razy
1 2 3
Strona 1/57 (artykułów: 562)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764