logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

etui: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 75
PIAP ma nowych Członków

Antigro, Mister Lanyard oraz Agencja Reklamowa SIDE to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w pierwszym kwartale 2019 roku.

15.04.2019 | przeczytano: 114 razy
Efekty specjalne

Publikacje książkowe (6): Efekty specjalne

W dobie gospo­darki ryn­ko­wej, okładka, oprócz funk­cji ochron­nej i infor­ma­cyj­nej, pełni też rolę  mar­ke­tin­gową i jako swo­iste opa­ko­wa­nie pro­duktu, ma za zada­nie wpły­nąć wyglą­dem na decy­zje zaku­powe klienta. Wydawcy i ich pro­jek­tanci dwoją się i troją nad wymy­śla­niem prze­róż­nych efek­tów spe­cjal­nych, któ­rymi zamie­rzają wes­przeć osią­gnię­cie celu sprze­da­żo­wego. Omó­wimy dziś kilka takich zabiegów.

14.04.2019 | przeczytano: 1092 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion

We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania. Do współpracy i objęcia patronatu Slow Fashion #13 – Przedwiośnie zostali zaproszeni niezależni projektanci, twórcy odzieży, akcesoriów i biżuterii:  Magdalena Ziółkowska (biżuteria z talerzy), Alicja Getka (Alicja Getka LAB),  Sebastian Natkaniec (Mokosh Cosmetics), Karmen Łuszczyńska (Loli-Pop), oraz Natalia Lipińska (COLORAT). Organizatorzy odsłaniają kulisy sesji.

23.01.2019 | przeczytano: 410 razy
Vlepka – nowy sposób komunikacji

Vlepki pojawiły się na początku XX wieku i momentalnie zawładnęły przestrzenią publiczną. Okazało się bowiem, że wydrukowanie tych małych naklejek jest jednym z najtańszych i najlepszych rozwiązań marketingowych. Od razu zwracających uwagę na to, co chcemy zaprezentować.

21.01.2019 | przeczytano: 334 razy
Ricoh i WOŚP – kolejny wspólny Finał

Ricoh po raz ósmy wesprze Finał WOŚP. Firma jest partnerem technologicznym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy nieprzerwanie od 2012 roku. Ricoh dostarcza sprzęt drukujący oraz tablice i projektory, z których WOŚP korzysta w ciągu całego roku i podczas wydarzeń specjalnych takich jak Finał czy Festiwal Pol’and’Rock.

09.01.2019 | przeczytano: 170 razy
Pegasus Fox - mała i wszechstronna drukarka UV do druku w formacie A4

Portfolio produktów Via Color poszerzyło się o kolejną maszynę. Kompaktowa drukarka UV A4 Pegasus Fox, o powierzchni zadruku A4, właśnie weszła na rynek. I wszystko wskazuje na to, że będzie kolejnym hitem.

18.12.2018 | przeczytano: 931 razy
Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia

Teatr Zagłębia w Sosnowcu zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną. Do wygrania jest nawiązanie co najmniej rocznej współpracy z teatrem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej.

26.10.2018 | przeczytano: 858 razy (komentarzy: 6)
Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska

Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.

14.08.2018 | przeczytano: 574 razy
Canon Zoemini – najmniejsza i najlżejsza drukarka fotograficzna od Canon

Canon zaprezentował kieszonkową drukarkę fotograficzną Canon Zoemini – lekkie, wyposażone w technologię ZINK urządzenie, które nie wykorzystuje atramentu. Zoemini za pośrednictwem Bluetooth łączy się z aplikacją Canon Mini Print, pozwalając na błyskawiczne drukowanie zdjęć z urządzeń mobilnych oraz szybkie udostępnianie w mediach społecznościowych i na dyskach chmurowych. Drukarka pozwala drukować zdjęcia o wymiarach 2 x 3 cala (5 x 7,6 cm).

06.08.2018 | przeczytano: 376 razy
Marka licencyjna – skuteczny sposób na promocję

Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a nasz biznesowy partner może korzystać z popularnego znaku. Przykładem takiej współpracy są, np. marki Mentos i Chupa Chups, które  już dawno przestały kojarzyć się wyłącznie ze słodyczami i zawojowały rynek kosmetyków czy branżę odzieżową.

09.07.2018 | przeczytano: 581 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 75)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764