logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1135
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki

Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów marki.

18.04.2024 | przeczytano: 63 razy
Rusza XIII edycja Łódź Jungle Web

Które trendy w marketingu trzeba znać i śledzić? Jak w 2024 r. budować w social media efektywne kampanie marketingowe? Czy marketing (nadal) potrzebuje PR i dlaczego? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbywającej się w dniach 16-17 kwietnia. Dlaczego nie wolno przegapić wydarzenia? –  Łódź Jungle Web to konferencja tworzona przez praktyków  –  ekspertów ze świata marketingu, pracujących na co dzień z największymi markami na rynku, dla przyszłych praktyków  –  tych wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą  – przekonują organizatorzy. Wśród prelegentów – Michał Sadowski, założyciel Brand24.

05.04.2024 | przeczytano: 502 razy
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce

Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.

27.03.2024 | przeczytano: 304 razy
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego

World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.

16.03.2024 | przeczytano: 337 razy
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.

04.03.2024 | przeczytano: 305 razy
Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”

W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości, na widowni zasiądzie 80 osób.

27.02.2024 | przeczytano: 594 razy
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”

Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem „bangera”. Klip jest autorską wariacją na temat całego obszaru działalności firmy Kaufland, a także podkreśleniem rangi wszystkich pracowników sieci.

23.02.2024 | przeczytano: 594 razy
Qualitea time - smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London

Badania pokazują, że miłość, przyjaźń i bliskie relacje nadają życiu sens. Obecność i życzliwość innych osób pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny i fizyczny oraz motywuje do rozwoju osobistego. Ahmad Tea London w nowej kampanii zachęca do wspólnego spędzania czasu z bliskimi przy kubku gorącej herbaty, tworząc przestrzeń do zacieśniania więzi.

21.02.2024 | przeczytano: 532 razy
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na szósty rok

Firma Sokołów (Sokołów S.A) rozpoczęła współpracę z CTM w 2019 roku. Agencja aktualnie odpowiada za prowadzenie profili social mediowych marek (w tym Sokołów od Kuchni, czy Super Snacki), tworzenie contentu, aktywacje konsumenckie, a takżezakup mediów. Od 2023 roku agencja rozpoczęła także działania komunikacyjne dla marki na Tik-Tok.

21.02.2024 | przeczytano: 356 razy
#Dumnydekarz – szósta edycja programu

W pięć lat można zrobić wiele – skończyć studia, zwiedzić świata a także zainicjować oraz skutecznie wypromować ogólnopolską inicjatywę, wspierającą niszowe rzemiosło w Polsce. Kluczowe przy tym są chęci oraz wytrwałość, a tych nie zabrakło pomysłodawcy akcji #DumnyDekarz – producentowi okien dachowych - marce Dakea. Projekt ten w minionym roku świętował swój jubileusz – pięć lat aktywności. Z małej inicjatywy wspierającej młodych adeptów dekarstwa wyrósł w ogólnokrajową platformę wymiany doświadczeń, prezentując dekarstwo jako synonim profesjonalnego, odpowiedzialnego rzemiosła. O pierwszym jubileuszu, minionych pięciu latach pod hasłem dekarskiej dumy oraz planach na dalszy rozwój projektu #DumnyDekarz opowiedzieli jego organizatorzy z Dakea.   

19.02.2024 | przeczytano: 323 razy
1 2 3
Strona 1/114 (artykułów: 1135)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764