logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

godło: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Jaki znak nasz? Diagnoza i co dalej

Jak ma być a nie jest – tak można określić spotkanie zorganizowane przez Mateusza Machalskiego, w którym uczestniczyli Andrzej Ludwik Włoszczyński, Adam Twardoch oraz Marcin Władyka. Planowana konferencja ze względu na reżim sanitarny zamieniona została w czteroodcinkowe nagranie dyskusji, w której, wbrew wcześniejszym planom, niestety nie mogłam wziąć udziału z powodu samoizolacji. O ile zmienna, niestabilna sytuacja związana z COVID–19, choć uciążliwa, zapewne będzie miała swój kres, o tyle diagnoza o tymczasowości oraz braku realnych rozwiązań dla komunikacji polskiego państwa trwa od… cóż, praktycznie od zawsze. 

16.02.2021 | przeczytano: 324 razy
Nowa tożsamość wizualna Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie autorstwa agencji Lotna

Lotnicza Akademia Wojskowa to jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych uczelni w Polsce. Legendarna "Szkoła Orląt" od 95 lat kształci i szkoli pilotów, nawigatorów i kadrę lotniczą na potrzeby zarówno wojskowe, jak i cywilne.

18.11.2020 | przeczytano: 504 razy
Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę branżową i punkty sprzedaży. Marka intensyfikuje też aktywność w mediach społecznościowych.

08.07.2020 | przeczytano: 343 razy
Prawa autorskie do flagi, godła, barw narodowych i herbów

Słyszeliście o pościeli patriotycznej? Może chcecie komuś sprezentować (lub zaprojektować) bluzę czy kubek z motywem polskiej flagi lub herbu województwa? Prawo wyraźnie zakazuje umieszczania symboli państwowych – i tylko państwowych – na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego. Przynajmniej co do zasady. Czy wiąże się to z prawami autorskimi? Po części tak, mimo że same symbole państwa… nie są objęte ochroną prawa autorskiego. Skomplikowane? Zdecydowanie tak. Dlatego powstał ten artykuł, z którego artyści, publicyści, naukowcy i handlowcy dowiedzą się na jakich zasadach mogą wykorzystywać symbole, od narodowych po lokalne. A więc, jaki znak Twój?

30.12.2019 | przeczytano: 2184 razy
Canon: Prezentacja Océ Colorado 1650 w Bytomiu

Po występach na najważniejszych światowych targach i polskiej premierze podczas FestiwaluDruku.pl, Océ Colorado 1650 z technologią UVgel rusza w Polskę, aby zaprezentować paletę swych możliwości. Już 2-3 października zawita do Bytomia, gdzie na specjalnym pokazie organizowanym wspólnie z firmą DMPlot i Tuplex, będzie można na żywo przekonać się o jej możliwościach. Wstęp wolny – wystarczy tylko wcześniejsze zgłoszenie swojego przybycia.

24.09.2019 | przeczytano: 1020 razy
Herb a logo miasta

Herb miasta to reprezentacyjny i rozpoznawalny znak miasta, symbol samorządu, element tożsamości miasta. Wraz z nazwą miasta tworzy komunikat wizualny jednoznacznie identyfikujący miasto. I dlatego ranga i znaczenie tego narzędzia komunikowania wymaga staranności  i wyobraźni w opisie zasad prezentowania tego znaku.

08.02.2019 | przeczytano: 2648 razy
MKiDN: Planujemy uporządkowanie, a nie zmianę symboli narodowych

Nie będzie zmian w symbolach narodowych – poinformowało MKiDN w oświadczeniu dotyczącym projektu Ustawy o symbolach państwowych Rzeczypospolitej Polskiej

03.08.2018 | przeczytano: 2214 razy (komentarzy: 52)
Cisowianka laureatem godła Superbrands już dziewiąty raz z rzędu

24 maja 2018 roku w nowo otwartym Hotelu Europejskim w Warszawie najsilniejsze i najbardziej wartościowe polskie marki nagrodzone zostały godłem Superbrands i Superbrands Polska Marka. Po raz dziewiąty z rzędu laureatem tego cennego trofeum została CISOWIANKA, co jest potwierdzeniem siły tej marki i zaufania jakim od lat obdarzają ją konsumenci.

28.05.2018 | przeczytano: 704 razy
Rolmarket nowym klientem agencji Biuro Podróży Reklamy

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w konkursie ofert przez firmę Rolmarket, do współpracy w obszarze Social Media.

20.03.2018 | przeczytano: 474 razy
Logo Senatu za 110 tysięcy. Jak było naprawdę?

W marcu br. informowaliśmy o rozpisaniu konkursu na zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej dla Senatu i Kancelarii Senatu RP. W sieci pojawiły się właśnie alarmujące doniesienia o "nowym logo Senatu" które kosztować ma ponad 110 tys. zł.

17.10.2017 | przeczytano: 1414 razy (komentarzy: 18)
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764