logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

godło: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Herb a logo miasta

Herb miasta to reprezentacyjny i rozpoznawalny znak miasta, symbol samorządu, element tożsamości miasta. Wraz z nazwą miasta tworzy komunikat wizualny jednoznacznie identyfikujący miasto. i dlatego ranga i znaczenie tego narzędzia komunikowania wymaga staranności  i wyobraźni w opisie zasad prezentowania tego znaku.

08.02.2019 | przeczytano: 871 razy
MKiDN: Planujemy uporządkowanie, a nie zmianę symboli narodowych

Nie będzie zmian w symbolach narodowych – poinformowało MKiDN w oświadczeniu dotyczącym projektu Ustawy o symbolach państwowych Rzeczypospolitej Polskiej

03.08.2018 | przeczytano: 1628 razy (komentarzy: 52)
Cisowianka laureatem godła Superbrands już dziewiąty raz z rzędu

24 maja 2018 roku w nowo otwartym Hotelu Europejskim w Warszawie najsilniejsze i najbardziej wartościowe polskie marki nagrodzone zostały godłem Superbrands i Superbrands Polska Marka. Po raz dziewiąty z rzędu laureatem tego cennego trofeum została CISOWIANKA, co jest potwierdzeniem siły tej marki i zaufania jakim od lat obdarzają ją konsumenci.

28.05.2018 | przeczytano: 487 razy
Rolmarket nowym klientem agencji Biuro Podróży Reklamy

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w konkursie ofert przez firmę Rolmarket, do współpracy w obszarze Social Media.

20.03.2018 | przeczytano: 284 razy
Logo Senatu za 110 tysięcy. Jak było naprawdę?

W marcu br. informowaliśmy o rozpisaniu konkursu na zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej dla Senatu i Kancelarii Senatu RP. W sieci pojawiły się właśnie alarmujące doniesienia o "nowym logo Senatu" które kosztować ma ponad 110 tys. zł.

17.10.2017 | przeczytano: 1135 razy (komentarzy: 18)
Symbole narodowe chętnie stosowane w handlu

Wydarzenia sportowe i państwowe nie mogą się obyć bez symboli narodowych, często także na ubraniach czy gadżetach. Godło, barwy narodowe i hymn nie mogą być jednak co do zasady umieszczane na przedmiotach przeznaczonych do sprzedaży. Dozwolona jest za to forma stylizowana artystycznie, która zawiera elementy dodane przez twórcę. Nie mogą one jednak narażać na śmieszność symboli narodowych i ich obrażać. Za zniszczenie i znieważenie grozi kara grzywny, a nawet pozbawienia wolności.

05.05.2017 | przeczytano: 287 razy
Godło „Doceń polskie” w promocji „Piwniczanki”

Woda Mineralna Piwniczanka w trzech stopniach zawartości gazu została w ubiegłym roku nagrodzona certyfikatem „Doceń polskie” i tytułem TOP PROUDKT. Godło programu propagującego rodzimą żywność zamieszczono nie tylko na etykietach wody, ale także m.in. na billboardach.

20.06.2016 | przeczytano: 312 razy
Michał M. Lisiecki: Polskie media czekają duże zmiany

Michał M. Lisiecki, wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy”, uważa, że zmiany w polskich mediach są konieczne, żeby sprostać konkurencji ze strony zagranicznych podmiotów, które są większością na rynku mediowym w kraju. Lisiecki zapowiada, że chce budować wysokie standardy dziennikarstwa i dbać o merytoryczną debatę w Polsce. W uznaniu m.in. za odwagę i bezkompromisowość prezes PMPG Media otrzymał godło z siedziby ostatniego prezydenta II RP Ryszarda Kaczorowskiego.

04.12.2015 | przeczytano: 843 razy
Ideo: Santander Consumer Bank z serwisem www

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.

24.11.2015 | przeczytano: 450 razy

BADANIE | E-zakupy 2015

Od dwóch lat serwis Ceneo.pl, we współpracy z TNS Polska, przygląda się zwyczajom zakupowym polskich internautów. Tegoroczny raport wyraźnie wskazuje, że rynek e-zakupów cały czas się rozwija: rośnie poczucie bezpieczeństwa, a wraz z nim częstotliwość kupowania w sieci. Coraz częściej transakcji dokonujemy na ekranie smartfonu i tabletu. Specjalne miejsce w raporcie poświęcone jest dostawcom – okazuje się bowiem, że ich usługi stanowią kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów na odległość.

23.10.2015 | przeczytano: 711 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764