logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

grywalizacja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31

Kto powiedział, że zakupy nie mogą być zabawą? Grywalizacja zmienia sposób, w jaki postrzegamy lojalność klientów. Dzięki niej zamiast nudnych programów punktowych otrzymujemy ekscytujące wyzwania i nagrody. Dowiedz się, jak firmy budują zaangażowane społeczności wokół swoich marek dzięki wprowadzeniu grywalizacji.

31.07.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 543 razy (komentarzy: 11)
„Gotuj się do sportu” z Robertem Makłowiczem – rusza nowa kampania Multisport

No i… ODMROŻONE! Tymi słowami najsłynniejszy krytyk kulinarny w Polsce zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. W najnowszej kampanii „Gotuj się do sportu” marka MultiSport udowadnia, że powrót do aktywności fizycznej po pandemii może być prosty jak bułka z masłem. Łatwy, przyjemny, a przede wszystkim dla każdego.

31.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 609 razy
Depositphotos - raport trendów wizualnych 2021

Depositphotos, platforma z biblioteką liczącą ponad 190 milionów plików, właśnie ogłasza swój coroczny raport trendów wizualnych. Projekt „Trendy wizualne 2021: Życie w nowej rzeczywistości” bada, w jaki sposób zmieniła się komunikacja wizualna w ciągu ostatniego roku, i podpowiada, jakimi ścieżkami w 2021 r. powinny poruszać się marki oraz twórcy treści pracujący z materiałami wizualnymi.

29.12.2020 | Z rynku | przeczytano: 1002 razy
Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych?

Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone dla konsumentów, ale także dla pracowników oraz dla kontrahentów (klientów biznesowych).

03.03.2020 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 756 razy

Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.

21.06.2019 | Konkursy | przeczytano: 536 razy
Programy lojalnościowe w erze cyfrowej

Według badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS ponad 70% polskich konsumentów należy przynajmniej do jednego programu lojalnościowego. Coraz częściej klienci oczekują jednak natychmiastowej gratyfikacji i jeszcze więcej cyfrowych rozwiązań. W jaki sposób zwiększyć ich entuzjazm, który przełoży się na realizację celów sprzedażowych?

15.04.2019 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 742 razy
Graliga.pl: Kampania grywalizacyjna Grupy Polsat o masowym zasięgu

Każdy lubi wygrywać i być częścią czegoś większego. Te dwa aspekty zostały połączone w pierwszej w Polsce, otwartej dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych kampanii opartej o grywalizację. Graliga.pl to nowa gra zręcznościowa Grupy Polsat, związana z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA, w której do wygrania są tysiące nagród. Współtwórcą koncepcji jest TCC Retail Marketing, światowy lider w tworzeniu innowacyjnych kampanii marketingu lojalnościowego. Kampania potrwa do 17 grudnia.

30.10.2018 | Świat mediów | przeczytano: 1653 razy
RODO: kto odpowie za błędy w ochronie danych? Klient czy agencja PR?

Rozmowa Aliny Stahl, rzecznika prasowego Biura Informacji Kredytowej, z dr. Maciejem Kaweckim, koordynatorem prac nad reformą ochrony danych osobowych, dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji, na temat stosowania przepisów RODO.

10.04.2018 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1298 razy
Duże zmiany na rynku programów lojalnościowych

W ciągu ostatniego roku o 17 pkt proc. wzrosła liczba Polaków, którzy korzystają z programów lojalnościowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Uczestnictwo w takich inicjatywach deklaruje już ponad połowa Polaków. Na rynku programów lojalnościowych zachodzą duże zmiany, a potrzeby i oczekiwania klientów rosną. Dlatego firmy i marki muszą dostarczać im finansowych korzyści, tworzyć spersonalizowane oferty i używać niestandardowych narzędzi, żeby budować lojalność konsumentów.

28.08.2017 | Z rynku | przeczytano: 1120 razy
6 powodów, dla których powinieneś rozszerzyć swój marketing o mobile

W ciągu ostatnich 15 lat praktycznie każde przedsiębiorstwo przeszło rewolucję cyfrową, która radykalnie zmieniła nasze podejście do życia i pracy. Dziś blisko 80% osób między 18-75. rokiem życia posiada smartfona, którego sprawdza nawet 200 razy dziennie! Czy Twoja strategia marketingowa odpowiada na te zmiany?

22.08.2017 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 991 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764