logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

hejt: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem

Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.

14.06.2019 | przeczytano: 193 razy
Tęczowe puszki Sprite wspierają społeczność LGBT

To gest marki w ramach kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” wspierającej różnorodność, prawo do bycia sobą oraz wolność do wyrażania tego, kim się jest.

07.06.2019 | przeczytano: 360 razy
Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

- W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.

05.06.2019 | przeczytano: 414 razy
Lubię! #niehejtuje - Kampania społeczna Reporter Young

Ruszyła kampania LUBIĘ! #niehejtuje organizowana przez markę odzieżową Reporter Young. W akcji udział biorą młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2.

31.05.2019 | przeczytano: 339 razy
Nawet 75 proc. Polaków raz w tygodniu styka się z fake newsami

Przynajmniej raz w tygodniu z fake newsami styka się blisko 75 proc. Polaków. Coraz większa jest aktywność hejtujących trolli internetowych. Brakuje instrumentów prawnych, by zwalczać te negatywne zjawiska. To tym groźniejsze, że pojawiają się one również w mediach głównego nurtu. Dopóki nie zrozumiemy, że skala tego zjawiska może w pewnym momencie doprowadzić do zniszczenia sensu, który stoi za budowaniem, to będzie się działo źle – ocenia dr hab. Dariusz Tworzydło, kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego.

27.05.2019 | przeczytano: 119 razy
Podsumowanie roku na XIX Kongresie Profesjonalistów PR: Komentarze PSPR

"Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku" prezentowany przez Adama Łaszyna od dziesięciu lat na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie to ważne dla branży zestawienie, które jest swoistym papierkiem lakmusowym kondycji PR w Polsce pod wzgledem etycznym i kreatywnym. Tegoroczne zestawienie było inne pod wieloma względami. Poprosiliśmy o komentarz członków PSPR.

27.05.2019 | przeczytano: 268 razy
Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał zamachowiec.

24.05.2019 | przeczytano: 159 razy
Media społecznościowe zmieniają branżę PR

Prawie trzy czwarte Polaków uważa media społecznościowe za swoje codzienne źródło informacji. Zdaniem co trzeciego jest to najlepszy kanał komunikacji z markami. To z tego powodu marketing w social mediach zyskuje na znaczeniu. Dobra reakcja firmy na wiadomości klientów sprawia, że są oni skłonni ponownie skorzystać z jej usług czy produktów i polecić je innym. Marki wspierają się pozyskanymi tam informacjami przy planowaniu zmian. Ogromny zasięg mediów społecznościowych może też oznaczać wyzwania. Wśród nich są m.in. walka z hejtem oraz zalewem fake newsów.

13.05.2019 | przeczytano: 233 razy
„Stacja Hejt” w Onecie - premiera podcastu Agnieszki Hyży i Marcina Cejrowskiego

W czwartek, 9 maja w Onecie, zadebiutuje pierwszy odcinek nowego podcastu „Stacja Hejt”. Program poprowadzi Agnieszka Hyży oraz Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada. Gościem pierwszego odcinka „Stacji Hejt” będzie Ida Nowakowska, tancerka i jurorka w programie tanecznym.

10.05.2019 | przeczytano: 179 razy
Sprawa SIN versus Facebook: Pozew za blokowanie kont

Nawoływanie do przemocy, hejt, symbole nazistowskie – lista treści, których publikowanie w Internecie nie mieści się w granicach wolności słowa, jest długa. Blokując konta i grupy prowadzone na Facebooku i Instagramie przez Społeczną Inicjatywę Narkopolityki (SIN), Facebook dopisał do niej redukcję szkód i edukację narkotykową.

10.05.2019 | przeczytano: 133 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764