logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

hejt: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70
Nowy model lokowania produktu - We killed tv

Jak połączyć zasięgi reklamy telewizyjnej i budowanie bezcennego zaufania odbiorców, znane z influencer marketingu? To pytanie, które marketerzy zadają sobie od bardzo dawna. Twórcy we killed tv znaleźli odpowiedź. Ich model pozwala na lokowanie produktów w materiałach video publikowanych online, które praktycznie natychmiast docierają do milionowych społeczności, złożonych tylko z potencjalnych klientów promującej się marki. Wszystko dzięki organicznym zasięgom. Niemożliwe? A jednak!

16.04.2019 | przeczytano: 155 razy

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Wyboru dokonali internauci oraz jury składające się z ekspertów branżowych. Bank został wyróżniony w tej kategorii po raz trzeci.

15.04.2019 | przeczytano: 299 razy
Młodzież coraz bardziej uzależniona od smartfonów i zagubiona w cyfrowym świecie

Korzystanie z mediów cyfrowych i internetu daje szerokie możliwości, ale stwarza też zagrożenia, szczególnie dla młodych ludzi. Co drugi nastolatek zetknął się z hejtem w sieci, a co dziesiąty uprawia sexting, czyli zamieszcza intymne materiały w internecie. Coraz więcej młodych ludzi ma problem z uzależnieniem od smartfona. Szkody spowodowane nadużywaniem mediów cyfrowych zagrażają zdrowiu psychicznemu, somatycznemu oraz relacjom międzyludzkim. Trwa właśnie projekt badawczy firmy Librus oraz Fundacji Dbam o Mój Z@sięg, który ma zbadać wpływ nowych technologii na dzieci i młodzież.

08.04.2019 | przeczytano: 189 razy
Play nagrał z influencerami klasyczne bajki ze współczesnymi morałami

Operator Play oraz współpracujący z nim najpopularniejsi polscy youtuberzy przygotowali nowoczesne wersje klasycznych bajek, które mają przestrzegać najmłodszych przed zagrożeniami, związanymi z nowymi technologiami. Na oficjalny kanał sieci Play na YouTube trafiły współczesne interpretacje “Kota w butach”, “Kopciuszka”, “Królowej Śniegu”, “Królewny Śnieżki” oraz “Czerwonego Kapturka”.

25.03.2019 | przeczytano: 182 razy
#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci [INFOGRAFIKA]

Hejt wśród młodzieży jest poważnym problemem i może powodować dramatyczne skutki, ale stoi za nim stosunkowo niewielka grupa sprawców – zaledwie 5,1% nastolatków. Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że kulturalni internauci stanowią większość i że warto uczyć młodych reagowania na hejt, by powstrzymać to zjawisko. Jej symbolem jest jedna pomarańczowa sznurówka wpleciona w but w geście sprzeciwu wobec hejtu oraz w solidarności z ofiarami negatywnych zjawisk w internecie. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental.

21.03.2019 | przeczytano: 186 razy
Czy to początek końca Facebooka?

Ludzie coraz bardziej potrzebują prywatnego cyfrowego środowiska, które będzie przypominać pokój dzienny. Uważam, że powinniśmy pracować na rzecz świata, w którym ludzie mogą do siebie mówić z zachowaniem poufności i żyć swobodnie, wiedząc, że mogą kontrolować to, kto ma dostęp do informacji na ich temat, i że to wszystko nie zostaje w sieci na zawsze” – tak, w wolnym tłumaczeniu, Mark Zuckerberg na swoim blogu uzasadnia nadchodzące zmiany.

21.03.2019 | przeczytano: 400 razy
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio

Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.

20.03.2019 | przeczytano: 124 razy
Rada Etyki Mediów: Adamowicz obiektem oszczerstw ze strony TVP

Zamordowany prezydent Gdańska Paweł Adamowicz był na antenie publicznej telewizji obiektem oszczerstw, ale nie miał tam prawa do obrony - orzekła Rada Etyki Mediów. Publikujemy całe oświadczenie REM w tej sprawie, zamieszczone na stronach Związku Miast Polskich.

13.02.2019 | przeczytano: 118 razy
TVP zrobi wyjątek dla wdowy: nie pozwie Magdaleny Adamowicz

Telewizja Polska zapowiedziała, że w drodze wyjątku nie pozwie Magdaleny Adamowicz - wdowy po Pawle Adamowiczu, która oskarżyła TVP o przyczynienie się do śmierci męża.

25.01.2019 | przeczytano: 301 razy
PO podejmuje decyzję o bojkocie TVP

Zarząd Krajowy Platformy Obywatelskiej zwrócił się do członków PO o powstrzymanie się od udziału w programach TVP do czasu odwołania obecnego zarządu TVP. PO zamierza domagać się społecznej kontrtoli nad telewizją publiczną.

22.01.2019 | przeczytano: 325 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764