logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 322
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych

Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.

20.03.2019 | przeczytano: 201 razy
Premiera nowego logo Infoshare

Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.

20.03.2019 | przeczytano: 196 razy
Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.

16.03.2019 | przeczytano: 375 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Konkurs na projekt logo Powiatu Częstochowskiego

Powiat Częstochowski zaprasza do udziału w otwartym, dwuetapowym konkursie na projekt logo Powiatu Częstochowskiego. Do wygrania jest 3,5 tys. zł brutto za zwycięski projekt oraz nagrody dodatkowe dla finalistów.

13.03.2019 | przeczytano: 359 razy (komentarzy: 2)
In-Store Media Polska: Komunikacja marki Red Bull przy półce w Carrefour

Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych  shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych.

13.03.2019 | przeczytano: 298 razy
Brandglow z identyfikacją wizualną dla marki Profilar

PROFILAR w Grupie ADAMIETZ to marka odpowiedzialna za produkcję profili zimnogiętych, formowanie profili z blach płaskich, które później wykorzystywane są przy budowie hal stalowych, magazynów i szeregu innych konstrukcji.

11.03.2019 | przeczytano: 296 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Taxify zmienia nazwę na Bolt i prezentuje nowe logo

Taxify, europejska platforma do zamawiania przejazdu, zmienia nazwę na Bolt, prezentując jednocześnie nowe logo. Dzięki zmianie identyfikacja wizualna marki będzie zgodna z szerszą wizją platformy transportowej, której oferta rozrosła się w ciągu ponad 5 lat istnienia od aplikacji do zamawiania przejazdu samochodem, przez możliwość zamówienia motoroweru, aż do platformy współdzielenia elektrycznych hulajnóg.

08.03.2019 | przeczytano: 378 razy
Projektowanie identyfikacji wizualnej - Konferencja w Urzędzie Patentowym RP

Urząd Patentowy RP zaprasza do udziału w 12. edycji międzynarodowej konferencji z cyklu „Innowacyjność i kreatywność w gospodarce”, której tegorocznym tematem przewodnim jest projektowanie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

07.03.2019 | przeczytano: 417 razy
Nowe logo na 30-lecie działalności firmy Izohan

Rok 2019 jest dla firmy IZOHAN wyjątkowy, gdyż obejmuje nie tylko 30-lecie działalności spółki, ale także zmianę identyfikacji wizualnej. Nowe logo będzie stopniowo pojawiać się na wszystkich produktach marki, w materiałach reklamowych oraz dokumentach. Jest już obecne choćby na stronie internetowej.

04.03.2019 | przeczytano: 159 razy
Kampania teaserowa „Stać Cię na więcej”

W internecie trwa kampania teaserowa pod hasłem „Stać Cię na więcej”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się po raz pierwszy podczas lutowych targów RemaDays w Warszawie.

28.02.2019 | przeczytano: 188 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 322)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764