logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 352
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi

Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.

19.08.2019 | przeczytano: 184 razy
Paweł Klimaszewski project managerem 180heartbeats + Jung v Matt

Paweł Klimaszewski został project managerem w zespole kompetencyjnym TECH & LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt. 

09.08.2019 | przeczytano: 551 razy
Coca-Cola Energy z kampanią 360 stopni

Nowy produkt w portfolio marki to pierwszy na rynku napój energetyzujący o nucie smakowej Coca-Cola. Wyróżnia go nie tylko unikalny smak, ale też skład. W odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni.

01.08.2019 | przeczytano: 293 razy
Nowe logo i strona internetowa Ceramstic

23 lipca 2019r. Ceramstic, wiodący producent płytek ceramicznych, wdraża odświeżone logo i nową stronę internetową. Marka Ceramstic należy do grupy Vinderen – polskiej firmy od 16 lat działającej na polskim rynku budowlanym.

29.07.2019 | przeczytano: 220 razy
Nowe logo Centrum Janki

Rozbudowa Centrum Janki dobiega końca. Zmiany obejmują nie tylko powiększenie powierzchni handlowej, ale również przebudowę elewacji oraz modernizację wnętrza obiektu. Zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

27.07.2019 | przeczytano: 283 razy
4. Przegląd Muzeum Widzialne

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ogłasza 4. edycję Muzeum Widzialne 2019. Założeniem projektu Muzeum Widzialne jest honorowanie i popularyzacja najlepszych systemów identyfikacji wizualnej czy rozwiązań graficznych wdrożonych przez polskie muzea, strategii z obszaru komunikacji i działań wizerunkowych.

25.07.2019 | przeczytano: 334 razy
Konkurs Logo65: Polska i Indonezja

Polska i Indonezja w 2020 roku obchodzą rocznicę 65-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych. Z tej okazji Ambasada RP w Dżakarcie we współpracy z Ambasadą Indonezji w Warszawie oraz główny partner konkursu: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, zapraszają do udziału w konkursie na projekt znaku graficznego tej rocznicy.

20.07.2019 | przeczytano: 572 razy
Animal Planet z nową identyfikacją wizualną

Animal Planet, stacja proponująca filmy dokumentalne o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.

15.07.2019 | przeczytano: 340 razy
Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek z londyńską agencją Dixonbaxi

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

15.07.2019 | przeczytano: 275 razy
Rebranding: Gothaer zmienił się w Wiener

Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU S.A. oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Nowy wizerunek spółki w pełni oddaje ducha nowoczesnego towarzystwa ubezpieczeń, które zmienia się, by lepiej odpowiadać na potrzeby i styl życia współczesnych konsumentów.

11.07.2019 | przeczytano: 508 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 352)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764