logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 418
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem

Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.

13.04.2021 | przeczytano: 104 razy
Rebranding Superbet - marka podkreśla swoją sportową duszę

Bukmacher Superbet zmienia oblicze chcąc jeszcze bardziej podkreślić przystępność, nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem. Ruszył właśnie proces zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach, w tym także w Polsce gdzie operator zakładów wzajemnych działa zarówno w Internecie, jak i za pośrednictwem sieci punktów stacjonarnych. To kolejny element ekspansji marki z wielkimi ambicjami.

01.04.2021 | przeczytano: 322 razy
Chiesi z nową identyfikacją wizualną

Chiesi, międzynarodowa grupa farmaceutyczna promująca nowe rozwiązania w opiece zdrowotnej (Grupa Chiesi), zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która jest głęboko inspirowana pacjentami, ich postrzeganiem firmy oraz funkcjonowaniem z produktami Grupy. Manifest ten jest kolejnym krokiem w nieustannych wysiłkach na rzecz stworzenia kultury korporacyjnej, która jest prawdziwie empatyczna w stosunku do pacjentów i zgodna z najwyższymi standardami etycznymi oraz standardami zrównoważonego rozwoju, których firma Chiesi przestrzega jako certyfikowana B Corp.

30.03.2021 | przeczytano: 192 razy
Bobowina – nowa identyfikacja wizualna i opakowania

Bobowina to wegańska marka oferująca zdrowe posiłki produkowane z bobu Beanit. Studio Podpunkt stworzyło system identyfikacji wizualnej, który pozycjonuje markę jako produkt roślinny dla wyrafinowany smakoszy (nie tylko wegan).

26.02.2021 | przeczytano: 391 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą

Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Moment of Service”)

22.02.2021 | przeczytano: 368 razy

Morele po 20 latach zmienia logo i uruchamia platformę komunikacji pod nowym claimem marki: Zakupy online to pestka. Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji podkreślająca wygodę zakupów w serwisie e-commerce została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.

22.02.2021 | przeczytano: 125 razy
Jaki znak nasz? Diagnoza i co dalej

Jak ma być a nie jest – tak można określić spotkanie zorganizowane przez Mateusza Machalskiego, w którym uczestniczyli Andrzej Ludwik Włoszczyński, Adam Twardoch oraz Marcin Władyka. Planowana konferencja ze względu na reżim sanitarny zamieniona została w czteroodcinkowe nagranie dyskusji, w której, wbrew wcześniejszym planom, niestety nie mogłam wziąć udziału z powodu samoizolacji. O ile zmienna, niestabilna sytuacja związana z COVID–19, choć uciążliwa, zapewne będzie miała swój kres, o tyle diagnoza o tymczasowości oraz braku realnych rozwiązań dla komunikacji polskiego państwa trwa od… cóż, praktycznie od zawsze. 

16.02.2021 | przeczytano: 324 razy
Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka Japońskiego

WSJJ zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu jest agencja interaktywna Bloomnet.

10.02.2021 | przeczytano: 348 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu

Agencja reklamowa Schulz brand friendly działa na rynku od 24 lat. Po badaniach świadomości marki oraz niezwykle intensywnym i obfitującym w nagrody roku 2020 zdecydowała się na rebranding. W rok 2021 agencja wchodzi z nowym pozycjonowaniem i nazwą oddającą charakter marki – Ancymony.

09.02.2021 | przeczytano: 350 razy
Prudnik z Systemem Identyfikacji Wizualnej

Posiadanie nowoczesnego logotypu oraz odpowiedniego Systemu Identyfikacji Wizualnej to dzisiaj konieczność by prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Gmina Prudnik nie posiadała ani logotypu, ani SIW. Niestety bogaty i dostojny herb miasta nie nadaje się do stosowania na wszystkich materiałach promocyjnych, stąd potrzeba wprowadzenia SIW.

08.02.2021 | przeczytano: 309 razy
1 2 3
Strona 1/42 (artykułów: 418)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764