logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 465
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”

VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.

25.11.2022 | przeczytano: 261 razy
Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. ogłasza konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do dnia 16 grudnia, do godz.: 13:00 w siedzibie Organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.  

21.11.2022 | przeczytano: 234 razy
Saio od ING z wyróżnieniem Red Dot Award

Projekt brandingu SAIO, platformy do kompleksowej robotyzacji procesów biznesowych od ING, został wyróżniony w międzynarodowym i prestiżowym konkursie – Red Dot Award – w kategorii Brands & Communication Design 2022.

10.11.2022 | przeczytano: 118 razy

Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października 2022 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych i najbardziej znanych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia”.

31.10.2022 | przeczytano: 214 razy
Kohe nawiązało współpracę z Erecruiter

eRecruiter – dostawca platformy do zarządzania rekrutacjami uruchomił stronę internetową o nazwie hrmarketplace.erecruiter.pl. Projekt i wdrożenie serwisu, a także opracowanie identyfikacji wizualnej, powierzono Studiu Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.

31.10.2022 | przeczytano: 165 razy
Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”

2022 to wyjątkowy rok dla Radia Złote Przeboje, które obchodzi w nim 25. urodziny. Z tej okazji od dziś – piątku, 28 października br. stacja prezentuje zupełnie odmienione logo oraz kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla dzisiejszy charakter Radia Złote Przeboje, które jest nowoczesną rozgłośnią grającą energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.

28.10.2022 | przeczytano: 173 razy
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój

BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów i technologii w jedną społeczność w celu wspierania pozytywnych zmian na świecie”.

26.09.2022 | przeczytano: 258 razy
PGE zaprasza wszystkich do bywania

Kampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury. Ideą kampanii jest budowanie przekonania, że kontakt z kulturą wyzwala wyobraźnię i inspiruje, a kultura jest dla wszystkich. Kampania jest również wyrazem podejścia PGE do mecenatu kultury, w którym największa Grupa Energetyczna w Polsce chce uczestniczyć w sposób aktywny i angażujący.

08.09.2022 | przeczytano: 292 razy

W sierpniu studio projektowe 370 Studio Concept & Design oraz warszawska agencja kreatywna Od kuchni podjęły współpracę. W ramach wspólnych działań będą realizować projekty z zakresu projektowania wnętrz lokali, a także obsługi marketingowej i komunikacyjnej marek z sektora food, HoReCa oraz lifestyle. W ten sposób firmy mogą oferować klientom kompleksowe tworzenie nowych miejsc i brandów na kulinarnej mapie Polski i nie tylko.

05.09.2022 | przeczytano: 241 razy
Rynekpierwotny.pl z nowym brandingiem i komunikacją

18 sierpnia 2022 roku portal RynekPierwotny.pl wprowadził nową identyfikację wizualną. Jej zmianę wspierają działania marketingowe i nowy sposób komunikacji. Co dokładnie ulegnie zmianie i co wspólnego z nieruchomościami ma limonkowy kolor?

20.08.2022 | przeczytano: 764 razy
1 2 3
Strona 1/47 (artykułów: 465)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764