logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 338
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon

Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.

22.05.2019 | przeczytano: 200 razy
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej

W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia odzwierciedlającego również fakt że Politechnika jest uczelnią odnoszącą sukcesy w dziedzinie nowoczesnych technologii.

17.05.2019 | przeczytano: 216 razy
Mamastudio dla nowej marki bukmacherskiej Betfan

Mamastudio jest autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

16.05.2019 | przeczytano: 140 razy
Nowa identyfikacja wizualna Muzeum Fotografii w Krakowie

Niedawno ogłosiliśmy zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie – w dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwyciężyło Studio Podpunkt. Dziś prezentujemy zwycięski projekt.

14.05.2019 | przeczytano: 700 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Sieć hurtowni Elektroskandia zmienia się w Enexon

Enexon – tak brzmi obecnie nowa nazwa sieci hurtowni elektrotechnicznych znanych wcześniej jako Elektroskandia Polska. To ostatni element zmian właścicielskich i wejścia w struktury branżowego giganta Grupy Würth.

07.05.2019 | przeczytano: 130 razy
Złoty środek - identyfikacja wizualna Oro Dolindo

Oro Dolindo to marka kosmetyków naturalnych, które zawierają drogocenne kruszce takie jak złoto czy platyna. Wszystko to z myślą nie tylko o wyglądzie, ale przede wszystkim o kondycji i zdrowiu skóry.

29.04.2019 | przeczytano: 583 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Stoisko targowe Sanplast wyróżnione w konkursie Standout.

StandOUT to konkurs rozstrzygany co roku po największych targach na świecie. Nagradzane są w nim polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.

29.04.2019 | przeczytano: 380 razy
Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska

Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.

24.04.2019 | przeczytano: 536 razy
Noizz w nowej odsłonie

Portal NOIZZ po czterech latach od uruchomienia przechodzi proces redesignu. Nowa uproszczona, czarno-biała forma graficzna ma poprawić czytelność strony, wynieść treści na pierwszy plan oraz podkreślić miejski charakteru serwisu. Zmiany oznaczają również wprowadzenie nowych sekcji tematycznych i formatów redakcyjnych. Proces w dotyczy wszystkich rynków, na których dostępny jest NOIZZ: Polski, Niemiec, Serbii, Rumunii, Słowacji i Węgier. Za koncepcję i przeprowadzenie redesignu odpowiedzialny jest zespół działający pod kierownictwem międzynarodowego redaktora naczelnego NOIZZ, Filipa Połoski.

19.04.2019 | przeczytano: 189 razy
Agencja Design PR po rebrandingu: Design PR&Marketing Group

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz nazywa się Design PR&Marketing Group.

16.04.2019 | przeczytano: 309 razy
1 2 3
Strona 1/34 (artykułów: 338)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764