logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 304
Jastrzębie-Zdrój z nową identyfikacją wizualną i logo

Jastrzębie-Zdrój chce konsekwentnie budować swoją markę. W drugim półroczu 2018 r. w tworzenie systemu identyfikacji wizualnej miasta Jastrzębie-Zdrój wraz z Wydziałem Informacji, Promocji i Rozwoju włączyło się biuro projektowe i brandingowe ZIIJN.

20.01.2019 | przeczytano: 299 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.

18.01.2019 | przeczytano: 218 razy
Re:design kamienicy „Panta Rei” w Gdyni

Wybudowana przed wojną kamienica „Panta Rei” jest jednym z flagowych budynków gdyńskiego modernizmu. W parterze znajduje się kultowa gdyńska „Desdemona”. W ramach re:designu elewacja została oczyszczona ze szpecącej reklamy, uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tu podmiotów. Wprowadzono nowe elementy: szyld główny „Desdemony”, szyld wizytówkowy przedsiębiorców działających na wyższych kondygnacjach, bramę, lampę, płytę chodnikową z typografią.

02.01.2019 | przeczytano: 445 razy
Radio Wawa z nową identyfikacją wizualną i witryną

Radio WAWA wprowadza nowe logo i zmienia stronę internetową. To kolejny krok w procesie rebrandingu stacji, po zmianie hasła pozycjonującego i oprawy muzycznej.

30.12.2018 | przeczytano: 276 razy (komentarzy: 2)
MSZ: Konkurs na logo Szczytu Bałkanów Zachodnich w Poznaniu

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza konkurs na logo Szczytu Bałkanów Zachodnich w Poznaniu w 2019 roku. W konkursie na logo Szczytu Bałkanów Zachodnich w Poznaniu w 2019 roku mogą wziąć udział studenci wyższych szkół artystycznych w Polsce. Do wygrania jest 8 tys. zł.

30.12.2018 | przeczytano: 258 razy
Konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Fotografii w Krakowie

Muzeum Fotografii w Krakowie ogłasza konkurs na projekt identyfikacji wizualnej i informacyjnej wraz z logotypem Muzeum, które staną się oficjalnym elementem identyfikacji graficznej tej instytucji. Zwycięzca otrzyma zlecenie obejmujące obok logotypu takze projekty materiałów i gadżetów, key visual, oznakowania przestrzenne i wytyczne dla strony WWW.

20.12.2018 | przeczytano: 411 razy
Język robotów w nowej identyfikacji wizualnej Transcom

„Passionate about creating smarter people experiences everyday”, to rozszerzenie hasła związanego z identyfikacją wizualną. Wyraża wartości, które wyznaczają kierunek działań i komunikacji Transcomu. Oznacza przejawianą przez firmę ciągłą pasję do tworzenia jeszcze lepszych i inteligentniejszych doświadczeń każdego dnia. Zgodnie z nowym podejściem organizacji, doświadczenia te nie dotyczą już wyłącznie klientów, konsumentów albo pracowników, ale wszystkich tych grup, czyli ludzi w ogóle.

17.12.2018 | przeczytano: 170 razy
Sidolux M w nowej odsłonie

Polski producent chemii gospodarczej Lakma Strefa przeprowadza redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych. Środki do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji mebli z serii Sidolux M zyskują nową identyfikację wizualną. Wygląd opakowań ulegnie uspójnieniu i w wyraźny sposób wskaże podział linii na trzy kategorie produktów odpowiadające trzem etapom sprzątania.

29.11.2018 | przeczytano: 396 razy (komentarzy: 1)
Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019

W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.

16.11.2018 | przeczytano: 287 razy
Identyfikacja wizualna Górnośląsko-Zagłębiowskiej MetropoliiZobacz fotorelację

Fuksja Metropolii, Słońce Metropolii i Metroblue – to już oficjalne kolory Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, które zostały opisane w zaprezentowanej w środę (7 listopada) metropolitalnej księdze znaku. Zostały w niej przedstawione przykładowe możliwości wykorzystania i przekształcania logotypu Metropolii. Znalazły się w niej również ikony, symbolizujące poszczególne miasta i gminy Metropolii, ułożone z elementów przypominających grę tetris. Towarzyszy im hasło „dobrze się składa”. Zobaczcie system identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii!

08.11.2018 | przeczytano: 1458 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 304)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone