logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 507
Jest sprawa, nowa kawa! Kampania marki Eduscho

Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rodzimy rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku. Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”.

18.03.2024 | przeczytano: 109 razy
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną

Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.

18.03.2024 | przeczytano: 96 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Minima Advertising People: rebranding Focus GardenZobacz fotorelację

W 2023 roku Focus Garden wspólnie z zespołem Minima Advertising People opracował strategię komunikacji oraz przeprowadził rebranding marki. To część ambitnej strategii rozwoju na kolejne trzy lata (2024-2027), która obejmuje inicjatywy mające poprawić doświadczenia klienta oraz dynamiczny rozwój sprzedaży w Polsce i za granicą. 

13.02.2024 | przeczytano: 345 razy
Rockstar Energy Press Play z nową identyfikacją wizualną

Marka Rockstar Energy zaczyna nowy rok z nowym, dynamicznym wyglądem i stylem prezentując najnowszą, odświeżoną wersję identyfikacji wizualnej dla całego asortymentu. Pełna śmiałych kolorów i smaków, nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar jest elementem wprowadzonej w ubiegłym roku platformy „Press Play”, dając fanom energię potrzebną do otwarcia się na rzeczy, które uwielbiają robić.

09.02.2024 | przeczytano: 390 razy
Konkurs na logo Stowarzyszenia Turystyczne Kaszuby

Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby zaprasza do udziału w konkursie na wykonanie projektu logo, które stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej naszej organizacji. Konkurs skierowany jest do osób specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz opracowywaniu systemów identyfikacji wizualnej.

03.02.2024 | przeczytano: 943 razy
Visa partnerem zespołów Formuły 1 Red Bull

W nadchodzącym sezonie kibice Formuły 1 zauważą zmianę na liście zespołów i sponsorów. Dziś zostało ogłoszone zawarcie bezprecedensowej wieloletniej umowy między Red Bull a Visa (NYSE: V), dzięki której Visa staje się globalnym partnerem obu zespołów Formuły 1 Red Bulla, a w F1 wystartuje nowy zespół Visa Cash App RB, wcześniej znany jako Scuderia Alpha Tauri.

29.01.2024 | przeczytano: 387 razy
Pepsi z nowym logo zapełnia półki sklepowe

Początek nowego roku to dla Pepsi czas stopniowego zapełniania półek sklepowych napojami w opakowaniach wykorzystujących nową identyfikację wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 roku. Znaczna część asortymentu w sklepach posiada już nowe logo. Nowa grafika Pepsi jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i żywą paletą kolorów. Równolegle, do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie.

26.01.2024 | przeczytano: 479 razy
Da Grasso zmienia identyfikację wizualną i hasło

Jedna z największych sieci pizzerii w Polsce zmienia swoją komunikację wizualną. Odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny i porządek typograficzny to tylko pierwsze kroki w tej zmianie. Da Grasso wprowadza jednocześnie nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze” oraz nowość w komunikacji z klientami - wlepki. Pierwsza seria powstała przy współpracy ze znanym łódzkim artystą - Bartkiem ILLCAT Bojarczukiem. To skoordynowane działanie wprowadza nowy, świeży język do świata brandu.

18.01.2024 | przeczytano: 1804 razy
EPSON Polska i API.PL na Targach RemaDays 2024

API.PL razem z EPSON Polska zapraszają wszystkich działających w branży druku cyfrowego na stoisko F2.26 podczas targów REMA DAYS 2024, które odbędą się w dniach od 30 stycznia do 2 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo.

15.01.2024 | przeczytano: 701 razy
Urania w Olsztynie - nowe logo dla nowej hali

15 grudnia to dzień, który zapisze się w historii Olsztyna za sprawą hucznej inauguracji nowej Hali Urania poprzedzonej równie ekscytującą premierą – odświeżonego logo obiektu.

04.01.2024 | przeczytano: 501 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 507)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764