logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 367
Nowa identyfikacja i inwestycje w CH Vivo! Lublin

Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej. Co więcej, 29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.

09.12.2019 | przeczytano: 209 razy
Krakowskie centrum handlowe zmieniło nazwę

Jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych ma nową nazwę. Od teraz to Nowe Czyżyny. Rebranding jest efektem prowadzonych od ponad roku modernizacji m.in. wnętrz, otoczenia i oferty.

06.12.2019 | przeczytano: 157 razy
Premiera rebrandingu firmy Unicard

Nowe produkty, powiększony zespół, innowacyjne rozwiązania, to idealny moment, żeby po 27 latach ogłosić pierwszy rebranding firmy UNICARD.

25.11.2019 | przeczytano: 193 razy
Best of the Best dla Thule w konkursie Red Dot Award

Wyróżnienie “Red Dot” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie wyróżnień potwierdzających najwyższą jakość w dziedzinie wzornictwa. W tym roku tę prestiżową nagrodę przyznano Thule – w kategorii Best of the Best for Brands & Communication Design.

07.11.2019 | przeczytano: 188 razy
Agencja Harbingers prezentuje odświeżony wizerunek

Od dziś krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?

30.10.2019 | przeczytano: 307 razy
Goldenline wraca do gry

Spółka Goldenline tworzy kompleksową platformę rozwoju zawodowego, a także nowoczesne rozwiązania technologiczne dla swoich użytkowników oraz klientów biznesowych. Pod sterami nowego prezesa Tadeusza Kuropatwińskiego firma przedefiniowała swoją strategię oraz model biznesowy.

18.10.2019 | przeczytano: 265 razy (komentarzy: 23)
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.

17.10.2019 | przeczytano: 243 razy
Konkurs na logo współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa

Konkurs jest adresowany do wszystkich zainteresowanych osób/podmiotów, w tym do studentów, absolwentów oraz pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz profesjonalnych artystów-grafików, grafików i projektantów.

14.10.2019 | przeczytano: 483 razy

Firma Wilk Elektronik SA odświeża swoją markę GOODRAM. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz są odpowiedzią na stale poszerzającą się ofertę produktową. Wynikiem tych zmian będą spójne wrażenia użytkowników obcujących z pamięciami GOODRAM na całym świecie.

27.09.2019 | przeczytano: 210 razy
Nowe szaty Volkswagena: nowe logo oraz identyfikacja wizualna

- Jesteśmy elastyczni w sposób, jakiego w Volkswagenie dawno nie widziano – mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu Volkswagena ds. Sprzedaży i Marketingu

20.09.2019 | przeczytano: 480 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 367)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764