logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ilustracja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 199
Andrzej Rysuje dla Nieruchomosci-online.pl

Serwis ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl nawiązał współpracę z Andrzejem Milewskim (Andrzej Rysuje). Prace czołowego polskiego rysownika satyrycznego towarzyszą materiałom poświęconym aktualnej sytuacji na rynku. – Temat nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na niego z lekkim przymrużeniem oka – mówią przedstawiciele portalu. Współpraca portalu Nieruchomosci-online.pl i Andrzeja Milewskiego (Andrzej Rysuje) wystartowała pod koniec października. Pierwszy rysunek – nawiązujący do Halloween – towarzyszył przygotowanemu przez serwis artykułowi o prognozach dla rynku nieruchomości na końcówkę 2024 r.

19.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 201 razy
#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet

Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.

13.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 403 razy
Rysunki Kingi Offert w kampanii urodzinowej FielmannZobacz fotorelację

Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Z tej okazji zaprosiła do współpracy ilustratorkę, Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie. Świętowaniu towarzyszy także aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 375 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko

Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego Czytania w Bibliotece Narodowej, w gronie osób zasłużonych dla promocji literatury w Polsce.

15.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 1546 razy (komentarzy: 30)
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów

Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego kolejny raz zapraszamy autorów, ilustratorów, grafików i wszystkich książkotwórców z Polski i zagranicy do udziału w międzynarodowym konkursie na projekt ilustrowanej książki dla dzieci Jasnowidze!

10.07.2024 | Konkursy | przeczytano: 517 razy
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w Polsce.

24.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 684 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Fritz-kola doskonali wizerunek

fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie.

26.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 1301 razy
Adheads z kampanią dla marki Amol

Sezon przeziębieniowy w pełni. Miasta ogarnęła plucha i zniechęcenie. W kontrze do wszechobecnej szarzyzny stanął Amol, który postanowił zazielenić ulice… swoją kampanią.

07.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 710 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Gotowość warsztatowa

Zawód ilustrator: Gotowość warsztatowa

Gotowość warsztatowa to jeden z problemów, z którymi mierzą się początkujący twórcy, którzy chcą zacząć zarabiać na swojej pracy ilustratorsko-graficznej. Fakt, że lubisz rysować i przejawiasz w tym zakresie jakiś talent oraz umiejętności, nie jest jeszcze wystarczający, by zająć się świadczeniem tych usług zawodowo.

12.01.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1551 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator
6 błędów początkującego ilustratora

albo inaczej o czym wielu zapomina na początku drogi, a to ważne.

27.12.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1488 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 199)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764