logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 643
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu

Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.

24.04.2024 | przeczytano: 84 razy
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard

Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 

23.04.2024 | przeczytano: 170 razy
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania prowadzona jest na najpopularniejszej platformie streamingowej, a do jej promocji zaangażowano topowych polskich streamerów.

23.04.2024 | przeczytano: 194 razy (komentarzy: 3)
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz Salestube.  Za przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, za działania operacyjne agencja Serviceplan, a za kampanię offline agencja iProspect. 

22.04.2024 | przeczytano: 195 razy (komentarzy: 5)
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki

Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów marki.

18.04.2024 | przeczytano: 284 razy
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom

BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.

17.04.2024 | przeczytano: 239 razy
Jakub Różycki nowym prezesem Lifetube

Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców ma nowego prezesa. Stanowisko to objął Jakub Różycki, manager z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym między innymi w McKinsey, Allegro i Shoppee. 

17.04.2024 | przeczytano: 265 razy
Środkowoeuropejskie geny w kampanii DNA Era

Co jest zapisane w DNA mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Do wspólnych cech nawiązuje nowa kampania DNA ERA – firmy oferującej testy, które umożliwiają poznanie szans i ryzyk zdrowotnych, m.in. rozwoju różnych chorób. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne predyspozycje mieszkańców tego regionu. W ramach kampanii “Mamy to w genach!” edukuje na temat prawdopodobieństwa wystąpienia określonych cech również wśród Polaków.

16.04.2024 | przeczytano: 256 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
UFO, lewitujący ciągnik i niewyjaśnione zjawiska w kampanii Żubr

Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii 360° postawiła na zaskakującą historię. O takiej sytuacji nie szumiała jeszcze puszcza. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.

15.04.2024 | przeczytano: 345 razy (komentarzy: 19)
Endorfina Events rozwija kompetencje influencer marketingu

Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.

10.04.2024 | przeczytano: 341 razy
1 2 3
Strona 1/65 (artykułów: 643)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764