logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 201
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w Gethero

Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.

03.07.2020 | przeczytano: 122 razy

Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma Victorinox. Od lipca 2020 agencja odpowiada za komunikację dla wszystkich dostępnych w Polsce kategorii produktów marek Victorinox i Wenger.

01.07.2020 | przeczytano: 117 razy

Kulminacyjny punkt pandemii za nami, teraz firmy ruszą na łowy. Na co będą polować? Jak twierdzi agencja Lingia, w orbicie zainteresowań biznesu znajdą się influencerzy. Aż 41% ankietowanych przyznaje, że w ciągu najbliższych 2 miesięcy ma zamiar skorzystać z usług wpływowych postaci świata social media. Po co? Na pewno nie po to, by zwiększyć sprzedaż. Czego więc w sumie oczekuje biznes? Przede wszystkim liczy na stworzenie kreatywnego, właściwego przekazu, a w dalszej kolejności na wzbudzanie zaangażowania i świadomości marki i jej oferty.

26.06.2020 | przeczytano: 243 razy (komentarzy: 5)
Awanse w agencji Węc PR

Krakowska agencja WĘC PR nie zwalnia tempa. Kamil Świstowski, Piotr Szarwark oraz Kinga Patecka to pracownicy, którzy w ostatnim czasie awansowali na stanowiska wyższej rangi.

25.06.2020 | przeczytano: 265 razy
Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą”

1 czerwca wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą”. Ambasadorem kampanii został trener motywator, znany setkom tysięcy Polek – Daniel Józek QCZAJ. W ramach kampanii QCZAJ wraz z innymi influencerami pokazują, że każdy może #zacząćodzera, a pierwszym krokiem do zdrowszego stylu życia może być Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Działania reklamowe prowadzone są w Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu PR i influencer marketingu.

16.06.2020 | przeczytano: 265 razy
Agencja Gethero z nową identyfikacją wizualną

Agencja GetHero odświeżyła swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna powstała w oparciu o wartości i doświadczenie firmy oraz nawiązuje do profilu jej działalności. Mimo globalnej pandemii koronawirusa, która dotknęła również branżę internetową, agencja influencer marketingu z Wrocławia stawia na rozwój i podkreśla swoją stabilność.

15.06.2020 | przeczytano: 286 razy

W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów. Należą do nich m.in. ręcznie produkowane Karmelki nadziewane - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Ofertę Karmelków w letnich miesiącach wspiera „Loteria (Z)ręcznie Robiona”, w której do wygrania jest łącznie aż ćwierć miliona złotych.

01.06.2020 | przeczytano: 185 razy

Operon 45 – tak nazywa się innowacyjna aplikacja mobilna dla nauczycieli od Wydawnictwa Pedagogicznego OPERON. Jej kompleksowa obsługa marketingowa, strategia komunikacji i promocji powierzona została agencjom PA i Click Community.

26.05.2020 | przeczytano: 254 razy

Kool Things, spółka będąca częścią Grupy Kapitałowej Kool2Play S.A. otrzymała grant NCBR w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 na projekt Opracowanie innowacyjnego rozwiązania do analizy rynku gier video, do dystrybucji treści marketingowych oraz do influencer marketingu. Jednocześnie spółka przygotowuje się do odświeżenia wizerunku oraz ogłasza strategię na najbliższe lata.

20.05.2020 | przeczytano: 199 razy
Żywiec Zdrój z nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej

18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi  klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu OOH oraz PR i influencer marketingu.

19.05.2020 | przeczytano: 429 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 201)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764