logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 881
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej

Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację działań odpowiada Allegro Brand Experience Agency, która opracowała koncepcję kreatywną i koordynuje wszystkie elementy kampanii.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 84 razy
Rokmates influencer marketingowym partnerem ZenMarket

Rokmates zostało partnerem ZenMarket w zakresie influencer marketingu na polskim rynku. W ramach współpracy z globalną marką agencja odpowiada za kompleksową realizację kampanii z udziałem polskich twórców działających na YouTubie, Instagramie i TikToku.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 75 razy
Realme przedstawia kampanię real me after dark

Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil realme Polska na Instagramie.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 159 razy
VerdeAgency i Letty z aktywacją influencerską dla Cif

VerdeAgency w partnerstwie z Letty wygrała przetarg na obsługę aktywacji influencerskiej dla Cif Infinite + Clean - największej nowości od marki Cif w 2025 roku. W wygranym przetargu za strategię influencerką odpowiedzialne było VerdeAgency, zaś za dobór influencerów i wsparcie – odpowiadało Lettly.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 166 razy
Szarości w kampanii New Balance Grey Days

Grey Days to trwające przez cały miesiąc święto marki New Balance. Specjalne edycje produktów, wydarzenia oraz osobiste historie społeczności ambasadorów i sportowców, tworzą wyjątkową opowieść o ponadczasowym stylu i sile koloru szarego. Realizowana w maju kampania obejmuje działania digitalowe, kampanię influencerską, działania realizowane z partnerami wholesale oraz wydarzenie specjalne.

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
Kampania Cif z Jakobem Koselem

Marka Cif, należąca do portfolio Unilevera, rozpoczęła współpracę z That One Agency w ramach działań influencerskich – powierzając jej launch nowego produktu: Cif Infinite Clean. Kampania, zaprojektowana z myślą o formatach short-form content, stawia na autentyczność i testowanie produktu w naturalnym kontekście. W roli ambasadora marki wystąpił Jakob Kosel, który odwiedził mieszkania przechodniów i sprawdził działanie produktu w codziennych warunkach.

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 228 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu

Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.

29.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 332 razy
Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu

Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.

28.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 403 razy
Creo wzmacnia kompetencje influencer marketingowe PHD i Media Direction OMD

W odpowiedzi na rosnące oczekiwania dotyczące efektywności, mierzalności i spójności kampanii z udziałem influencerów, Omnicom Media Group (OMG) konsoliduje swoje globalne kompetencje w tym obszarze pod marką Creo. Na rynku polskim jednostka będzie działać w ramach struktur PHD oraz Media Direction OMD, dostarczając zaawansowane, oparte na danych rozwiązania, które umożliwiają skuteczne łączenie współpracy z twórcami z kompleksowymi strategiami komunikacyjnymi marek.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
VML wygrywa przetarg Samsung

W wyniku przetargu, Samsung powierzył VML pełną obsługę influencerską dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display. 

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 287 razy
1 2 3
Strona 1/89 (artykułów: 881)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764