logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149

Do grona klientów They.pl dołączyła marka Joanna. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę kanałów social media, oraz działania z zakresu influencer marketingu.

07.08.2019 | przeczytano: 225 razy

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników - aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Agencja GetHero przy współpracy z agencją VMLY&R wykorzystały jej potencjał, aby wspólnie zrealizować jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem TikTok.

05.08.2019 | przeczytano: 115 razy
Sigma International promuje róże Avalanche+

Od 2018 roku SIGMA International (Poland) obsługuje Dümmen Orange, jednego z wiodących producentów kwiatów ciętych na świecie. Działania agencji obejmują komunikację marki luksusowych róż Avalanche+, znanych z dekoracji ślubów koronowanych głów i celebrytów. By ugruntować ich ekskluzywny wizerunek, zaaranżowano unikatową obecność eventową marki w polskich zamkach i pałacach.

02.08.2019 | przeczytano: 152 razy
Group One z kampanią dla BBC Brit

12 czerwca w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery, którą dla stacji realizują pod jednym dachem Group One spółki: Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.

24.07.2019 | przeczytano: 303 razy
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

22.07.2019 | przeczytano: 239 razy

Reprezentantów pokolenia Z można dostrzec na schodach galerii handlowej, koncertach czy oczekujących na rozmowę kwalifikacyjną. Smartfony stanowią nieodłączne elementy ich outfitu, podobnie jak najmodniejszy aktualnie model sneakersów. Żyją jednocześnie na dwóch równoległych płaszczyznach – online oraz offline. Czy dlatego właśnie Maffashion stanowi dla nich autorytet na miarę papieża Jana Pawła II? Czy internet skraca dystans ich relacji? Czy dzięki niemu nieznane staje się im bliższe? Kim właściwie są “Zetki”? Grupa Dentsu Aegis Network Polska oraz Infuture hatalska foresight institute opublikowały raport “Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”. Materiał autorstwa ekspertów stanowi najszerszy na polskim rynku przekrój osobowości i zachowań pokolenia Z. Patronat mediowy nad raportem objęła grupa Onet.

08.07.2019 | przeczytano: 203 razy
Walk Digital i Beskidzkie Misiaki

W drugiej połowie czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Beskidzkie Misiaki, prowadzona przez Walk Digital. Działania obejmują m.in. komunikację digital, PR oraz influencer marketing. Współpraca agencji z marką jest wynikiem wygranego przetargu.

03.07.2019 | przeczytano: 378 razy
Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na Onemulti

OneMulti to nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer marketing i content marketing.  Spółka przedstawiła nowe logo i nową stronę www.

27.06.2019 | przeczytano: 354 razy
Mrożone Danonki w letniej kampanii

Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.

24.06.2019 | przeczytano: 389 razy
Tester Wyjazdów Językowych: Druga edycja kampanii rekrutacyjnej EF

EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem YouTube oraz Instagram.

20.06.2019 | przeczytano: 265 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764