logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 431
Piotr Sroka awansuje na stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Walk Creative

Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo – digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital. Dotychczas pełnił funkcję Client Service Directora.

17.11.2022 | przeczytano: 227 razy
Kampania „Polska bez barier” zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”, w której zachęca osoby niepełnosprawne do korzystania z uroków podróżowania po całej Polsce.

16.11.2022 | przeczytano: 265 razy
Top 100 influencerów z branży marketingowej

Marketerzy na całym świecie szukają influencerów do różnego typu współprac. A kto inspiruje specjalistów marketingu? Brand24 przedstawia listę 100 nazwisk, które warto znać i śledzić, by jeszcze lepiej poruszać się obszarach szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

10.11.2022 | przeczytano: 290 razy

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaprasza na kolejną edycję PSPR Day. Święto wszystkich ludzi tworzących szeroko rozumiany sektor zawodowy odbędzie się 25 listopada w Warszawie. Oprócz konferencji merytorycznej przewidziano uroczystość ogłoszenia laureata (lub laureatów) nagrody „Lwy PR” oraz część integracyjną. Wydarzenie jest otwarte także dla osób spoza Stowarzyszenia.

07.11.2022 | przeczytano: 124 razy
Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną

Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.

03.11.2022 | przeczytano: 161 razy

Przejęcie indaHash przez ArabyAds nastąpiło po zamknięciu przez ArabyAds rundy finansowania o wartości 30 mln USD. Firma już wcześniej zapowiadała, że pozyskane środki przeznaczy na globalną ekspansję i przejęcia innych podmiotów branżowych.

20.10.2022 | przeczytano: 172 razy
Stor9_ otwiera dom produkcyjny 9Production

Agencja kreatywna specjalizująca się w influencer marketingu, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski uruchamia niezależną strukturę produkcyjną 9Production.

18.10.2022 | przeczytano: 301 razy

Value Media (Group One) rusza z kampanią launchującą nowe produkty z rodziny Almette - Serki Wiejskie. Agencja odpowiada za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych. Przy projekcie Value Media pracuje w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja MarTech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.

17.10.2022 | przeczytano: 213 razy
Zmiany w dziale PR i marketingu marek Seat i Cupra

Jakub Góralczyk, który do tej pory pełnił funkcję PR Managera marek SEAT i CUPRA rozpoczyna pracę na stanowisku Communication Managera SEAT&CUPRA. Zastąpi go Katarzyna Dziomdziora, która awansowała w strukturach Volkswagen Group Polska, dotychczas zajmując stanowisko Digital & CX Managera. Od połowy października pokieruje PR-em obu hiszpańskich marek.

17.10.2022 | przeczytano: 161 razy
Blablacar rusza z kampanią  w Lublinie

Serwis BlaBlaCar ruszył z kampanią promocyjną adresowaną do mieszkańców Lublina. Celem aktywności jest wsparcie przejazdów autobusowych, możliwych do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy. Głównym elementem akcji są okazyjne przejazdy za połowę ceny. Działania objęły ekspozycję billboardową oraz digital, a także influencer marketing i ambient.

12.10.2022 | przeczytano: 372 razy
1 2 3
Strona 1/44 (artykułów: 431)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764