logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 613
Kampania Lipton z Julią Wieniawą

3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.

05.03.2024 | przeczytano: 38 razy
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.

04.03.2024 | przeczytano: 53 razy

Admitad wprowadza innowacyjne plany cenowe oparte na modelu SaaS. Inicjatywa stanowi odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoją małe i średnie firmy, dysponujące ograniczonym budżetem marketingowym i ryzykujące niepewny zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe. Nowa oferta Admitad zapewnia przedsiębiorstwom każdej wielkości dostęp do rozbudowanego ekosystemu afiliacyjnego, obejmującego ponad 100 tys. partnerów i 3 tys. firm na całym świecie. Tym samym platforma redefiniuje standardy marketingu partnerskiego, umożliwiając biznesom, niezależnie od ich rozmiaru, skuteczną realizację swoich celów.

04.03.2024 | przeczytano: 90 razy
Kto zarabia za dużo? Politycy i influencerzy na cenzurowanym

Zawody związane z polityką nie cieszą się w Polsce sympatią - według najnowszego raportu No Fluff Jobs „Ranking zawodów 2024. Jak Polki i Polacy oceniają wybrane profesje?” 86 proc. badanych uważa, że politycy i polityczki zarabiają za dużo, a u 70 proc. zawód ten budzi negatywne skojarzenia. Zdaniem 39 proc. ta praca ma małe znaczenie dla społeczeństwa. Najwięcej sympatii budzą natomiast zawody medyczne - lekarski oraz pielęgniarski – które jednocześnie zajmują wysokie miejsca na liście profesji uznawanych za zbyt nisko opłacane.

27.02.2024 | przeczytano: 302 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.

25.02.2024 | przeczytano: 183 razy
That One Agency zdobywa obsługę influencerską Knorr Nudle

To kolejna marka z portfolio Unilever, która wybiera tę agencję do długofalowej współpracy. That One Agency wygrało przetarg na obsługę influencerską Nudli Knorr w 2024 roku. Pierwszym zrealizowanym projektem jest „Ser w Ziomach” – aktywacja influencerska z wykorzystaniem platform TikTok i Instagram.

22.02.2024 | przeczytano: 360 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Podsumowanie roku Lifetube’a

Nowa oferta, dywersyfikacja źródeł przychodów twórców, wdrożenie najwyższych standardów współpracy - tak Lifetube, działająca na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców, podsumowuje rok 2023. Firma w minionym roku postanowiła wprowadzić szereg zmian, które umożliwiły lepszą współpracę zarówno z twórcami, jak i markami.

20.02.2024 | przeczytano: 322 razy
Esperienza umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation

Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.

14.02.2024 | przeczytano: 541 razy
Bestsellery Empiku 2023: Dentsu producentem wykonawczym gali

Gala Bestsellerów Empiku zbliża się wielkimi krokami – już tylko jeden dzień pozostał do ogłoszenia laureatów 25. edycji największego plebiscytu kulturalnego w Polsce. Wydarzenie będzie transmitowane na antenie TVN oraz na YouTube i Facebooku Empiku wraz z relacją zza kulis. Producentem wykonawczym gali po raz drugi jest Agencja Marketingowa Dentsu Polska. 

14.02.2024 | przeczytano: 353 razy
IAB Howto: Efektywne kampanie w erze nowych technologii i AI

Ostatnie lata w branży marketingowej to dynamiczny rozwój szczególnie w obszarze digitalu, a także ciągła adaptacja do zmieniających się technologii. A to z kolei rodzi potrzebę tworzenia niestandardowych, dostosowanych do nowych warunków strategii marketingowych. Jak nadążyć za wszystkimi zmianami i prowadzić skuteczne kampanie digitalowe w erze nowych technologii i AI? Przede wszystkim należy obserwować branżę i śledzić trendy w sposób kompleksowy. Dlatego też Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.

11.02.2024 | przeczytano: 404 razy
1 2 3
Strona 1/62 (artykułów: 613)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764