logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

kampanie społeczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 491
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację

Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie. Chcąc ułatwić zrozumienie im tej zależności Fundacja Szkoła z Klasą i Stowarzyszenie Demagog przygotowały specjalne materiały: publikację i grę karcianą, które w sposób angażujący i ciekawy zachęcają młodych do rozmowy o ich uczuciach, perspektywie i działaniach w sieci.

18.04.2024 | przeczytano: 127 razy
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.

16.04.2024 | przeczytano: 218 razy
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards

Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią Poland & CEE Retail Summit 2024.

14.04.2024 | przeczytano: 273 razy
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK

Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej sieci. 

12.04.2024 | przeczytano: 273 razy
Zbadaj się nie odkładaj! - akcja Fundacji Avalon

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Avalon w ramach Projektu Sekson: „Seksualność i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością ruchową” wynika, że częstym powodem odkładania konsultacji medycznych przez osoby z niepełnosprawnością jest kwestia braku informacji o dostosowaniu gabinetu czy placówki medycznej, a także obawa przed kontaktem z niedoświadczonym lekarzem specjalistą. Pragnąc ułatwić osobom z niepełnosprawnościami dostęp do placówek medycznych, Fundacja Avalon rozbudowuje swoją Mapę Dostępności i organizuje akcję społeczną “Zbadaj się nie odkładaj”, która realizowana jest w ramach Światowego Dnia Zdrowia.

05.04.2024 | przeczytano: 234 razy
Greenman Poland z trzecim sezonem akcji „Eco Smart”

Greenman Poland rusza z trzecią edycją kampanii proekologicznej „Eco Smart”. Tym razem fundamentem programu są dobre praktyki centrów Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna w takich obszarach jak m.in. recycling, ekologiczny transport czy energooszczędność. W zamyśle twórców projektu mają się one stać inspiracją dla klientów, zachęcając ich do zmiany postaw na bardziej proekologiczne.

03.04.2024 | przeczytano: 281 razy
Czarne psy w nowym świetle. Kampania Schroniska na Paluchu

W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.

02.04.2024 | przeczytano: 289 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kraków: wystawa fotografii KSA wspiera walkę z depresją

Od kilku dni w Krakowie trwa poświęcona modzie, sztuce i fotografii wystawa „emocJA”. Połączyła ona talent ponad 50 osób, związanych głównie z Krakowskimi Szkołami Artystycznymi, Fundacją Z Wyboru oraz Leonardo Hotels. Wśród nich znalazło się 10 niezwykłych modeli, 10 fotografów i 10 projektantów mody. Wszystkiemu przyświeca charytatywny cel, a jest nim walka z depresją.

30.03.2024 | przeczytano: 268 razy
Agencja Onemulti partnerem kampanii UNDP „Weather Kids”

Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie.

28.03.2024 | przeczytano: 469 razy
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna

Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w programach partii politycznych. Wysoka frekwencja wśród kobiet może w tym pomóc. Dlatego z pełnym przekonaniem Fundacja SPS ogłasza kolejną kampanię profrekwencyjną pod hasłem „Sama Wybierz Samorząd”. Jej siłą jest zaangażowanie licznych znanych i wspaniałych kobiet, które jednym głosem mówią: idź na wybory samorządowe i wybierz kandydatkę(-a), która(-y) będzie pracować na rzecz realizacji ważnych dla Ciebie spraw.

27.03.2024 | przeczytano: 269 razy
1 2 3
Strona 1/50 (artykułów: 491)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764