logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

książka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 255
Océ Prostream 1000 przyspieszy produkcję wysokiej jakości książek

Canon prezentuje udoskonaloną drukarkę atramentową na papier ciągły Océ ProStream 1000 oraz informuje o dwóch instalacjach tego modelu u klientów z regionu EMEA, zajmujących się drukiem wydawniczym i promocyjnym.

18.04.2019 | przeczytano: 285 razy
Efekty specjalne

Publikacje książkowe (6): Efekty specjalne

W dobie gospo­darki ryn­ko­wej, okładka, oprócz funk­cji ochron­nej i infor­ma­cyj­nej, pełni też rolę  mar­ke­tin­gową i jako swo­iste opa­ko­wa­nie pro­duktu, ma za zada­nie wpły­nąć wyglą­dem na decy­zje zaku­powe klienta. Wydawcy i ich pro­jek­tanci dwoją się i troją nad wymy­śla­niem prze­róż­nych efek­tów spe­cjal­nych, któ­rymi zamie­rzają wes­przeć osią­gnię­cie celu sprze­da­żo­wego. Omó­wimy dziś kilka takich zabiegów.

14.04.2019 | przeczytano: 434 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik

Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.

12.04.2019 | przeczytano: 421 razy
Jasnowidze 2018: Znamy wyniki konkursuZobacz fotorelację

Zakończyła się trzecia edycja konkursu Jasnowidze, równie udana, bogata i inspirująca jak poprzednie. Z radością obserwujemy rosnące zainteresowanie konkursem w Polsce i za granicą. Jego potwierdzeniem jest liczba zgłoszonych projektów. W tej edycji otrzymaliśmy 530 prac z 35 krajów świata: 370 z Polski i aż 160 z zagranicy! Nadesłane projekty reprezentowały pełen przekrój stylów, konwencji i gatunków książki ilustrowanej dla dzieci, a ich twórcy wykazali się ogromną kreatywnością.

04.04.2019 | przeczytano: 326 razy
Okładki specjalne

Publikacje książkowe (5): Okładki specjalne

Dotych­czas pochy­la­li­śmy się nad okład­kami zeszy­to­wymi, mięk­kimi i twar­dymi, a kry­te­rium zali­cze­nia okładki do danej grupy zostało za każ­dym razem ści­śle okre­ślone. W efek­cie, pozo­stało kilka rodza­jów okła­dek, które do żad­nej z tych grup zali­czyć się nie dało. Stąd powstała czwarta grupa, nazwana prze­wrot­nie okład­kami spe­cjal­nymi, choć nie zawsze znaj­dziemy tam spe­cjal­nie cie­kawe roz­wią­za­nia konstrukcyjne.

29.03.2019 | przeczytano: 650 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Wystrzegaj się Futury: Książka Douglasa Thomasa nakładem wydawnictwa Karakter

Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.

29.03.2019 | przeczytano: 248 razy
Okładki twarde

Publikacje książkowe (4): Okładki twarde

W prze­glą­dzie pod­sta­wo­wych typów okła­dek, nad­szedł czas na crème de la crème okład­ko­wego światka. Przed nami wpraw­dzie jesz­cze grupa okła­dek spe­cjal­nych, ale okładki twarde, o któ­rych będzie dziś mowa, to zde­cy­do­wana elita, wręcz ary­sto­kra­cja wśród opraw. Dla pro­jek­tanta, sta­nowi ona spe­cy­ficzne wyzwa­nie, któ­remu nie spro­sta bez pozna­nia pod­staw tech­no­lo­gii intro­li­ga­tor­skiej sto­so­wa­nej przy jej pro­duk­cji. Ale, nie taki dia­beł straszny…

16.03.2019 | przeczytano: 535 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe

170 549 – tyle było aktywnych prenumerat cyfrowych, czyli dostępów do serwisów internetowych i aplikacji Wyborcza.pl na koniec grudnia 2018 r. To kolejny sukces zespołu „Gazety Wyborczej”, który od 5 lat nie tylko jest liderem w procesie cyfryzacji prasy w Polsce, ale również znajduje się w czołówce europejskich tytułów rozwijających ofertę płatnej subskrypcji cyfrowej.

01.03.2019 | przeczytano: 215 razy
Okładki miękkie

Publikacje książkowe (3): Okładki miękkie

W poprzed­nim odcinku roze­bra­li­śmy na czę­ści pierw­sze okładkę zeszy­tową. Dzi­siaj pora na omó­wie­nie kolej­nej grupy okła­dek. Dla uprosz­cze­nia nazwa­li­śmy je okład­kami mięk­kimi, co wpraw­dzie odpo­wiada ter­mi­no­lo­gii uży­wa­nej przez klien­tów dru­karń, ale nie do końca jest zgodne z nor­mami. Wynika to z pro­stego faktu, iż wpraw­dzie w poli­gra­fii na wszystko są normy, ale w dru­kar­skim realu liczy się czę­sto vox populi, bo to on prze­cież jest tak waż­nym dla nas vox dei.

01.03.2019 | przeczytano: 596 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Jasnowidze: Spotkanie z udziałem jurorów konkursu

Serdecznie zapraszamy na dyskusję o ilustrowanych książkach dla dzieci z udziałem jurorów międzynarodowego konkursu na projekt ilustrowanej książki dla dzieci JASNOWIDZE, która odbędzie się w czwartek 28 lutego o godzinie 19:00 w Instytucie Goethego w Warszawie (ul. Chmielna 13a).

27.02.2019 | przeczytano: 181 razy
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 255)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764