logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

książka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 290
„Triumf typografii” Henk Hoeks i Ewan Lentjes

Typografia to coś więcej niż tylko projektowanie krojów pism czy layoutu. Dotyka ważnych dla społeczeństwa kwestii: wolności słowa drukowanego, dyskursu demo­kratycznego. To dzięki sile typografii ów dyskurs przybrał postać gry polegającej na ścieraniu się argumentów i ­kontrargumentów.

20.06.2020 | przeczytano: 311 razy
Kimberly Elam „Siatki, czyli zasady kompozycji typograficznej”

Siatkach, czyli zasadach kompozycji typograficznej autorka z przenikliwością analizuje najpowszechniejszy, a zarazem najbardziej wyrafinowany i rzadko właściwie rozumiany system organizacji wizualnej: siatki modułowe,

11.06.2020 | przeczytano: 281 razy
Design32 – Najlepsze Dyplomy Projektowe

Rondo Sztuki otwiera swoje drzwi po przymusowej przerwie spowodowanej stanem epidemii. Od czwartku 28 maja oglądać będziemy wystawę Design 32 - Najlepsze Dyplomy Projektowe publicznych uczelni artystycznych w Polsce. Projekt organizowany przez Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach będzie dostępny dla zwiedzających z zachowaniem niezbędnych przepisów bezpieczeństwa. Nie będzie tradycyjnego wernisażu, ale będzie na co popatrzeć!

11.06.2020 | przeczytano: 437 razy
Akcja charytatywna i książka „Nadzieja” – pisarze z pomocą dla seniorów

Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall, Joanna Bator, Mariusz Szczygieł, Andrzej Stasiuk, Magdalena Grzebałkowska i inni autorzy wraz z Wydawnictwem Agora w ramach akcji charytatywnej „Nadzieja” tworzą książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów podczas pandemii i po jej zakończeniu. Publikacja składa się z ponad czterdziestu tekstów. W piątek, 22 maja br. rozpocznie się przedsprzedaż wydania – każdy może wspomóc akcję, kupując egzemplarz w księgarniach internetowych: Kulturalnysklep.pl, Publio.pl i Empik.com. Inicjatywę wspierają media i marki Grupy Agora, które m.in. ogłaszają 22 maja „Dniem Nadziei” i zmienią kolory swoich logotypów na zielony. Partnerem i patronem akcji jest Rzecznik Praw Obywatelskich. Partnerem projektu jest również Empik.

22.05.2020 | przeczytano: 419 razy
Kampania aplikacji streamingowej Empik Music

Słuchanie muzyki na własnych zasadach – to główny przekaz właśnie startującej kampanii promującej aplikację do streamingu muzyki Empik Music. Kampanię launchującą przygotowała agencja Kamikaze. Jest to pierwszy projekt Kamikaze dla Empiku, a współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

20.05.2020 | przeczytano: 287 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wydawnictwo Agora polskim wydawcą biografii „Sontag. Życie i twórczość” wyróżnionej Nagrodą Pulitzera 2020

Biografia „Sontag. Życie i twórczość” (ang. „Sontag: Her Life and Work”) autorstwa Benjamina Mosera otrzymała Nagrodę Pulitzera 2020. Na polskim rynku książka ukaże się nakładem Wydawnictwa Agora. Jej premiera planowana jest na początek 2021 roku.

06.05.2020 | przeczytano: 248 razy

W czasie długiego weekendu majowego antena Radia TOK FM będzie w rękach słuchaczy. Stacja przygotowuje specjalne wydania audycji "Mikrofon Radia TOK FM" nadawane m.in. w ramach dotychczasowych programów TOK FM i poświęcone konkretnym tematom - pracy, patriotyzmowi i sportowi, a także chętnie wybieranym w czasie pandemii serialom i lekturom.

30.04.2020 | przeczytano: 183 razy
OOH w nowej rzeczywistości

Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.

09.04.2020 | przeczytano: 415 razy
Facebook Neli Małej Reporterki zanotował wzrost o 455 proc.

W czasie pandemii i restrykcji związanych z wychodzeniem z domu, Polacy chętniej niż dotychczas korzystają z Internetu. Platformy internetowe do oglądania seriali, filmów i programów, cieszą się przyrostem widzów na poziomie kilku milionów[1]. Jak to wygląda w social mediach?

03.04.2020 | przeczytano: 388 razy
Dzień Kobiet w duchu girl power z Kingą Pienińską

Kinga Pienińska postanowiła w wyjątkowy sposób uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet przesyłając upominek ambasadorce marki, Ani Lewandowskiej oraz pozostałym kobietom szczególnie ważnym dla marki. Tegoroczne święto Kinga Pienińska celebrowała pod hasłem „Girl Power”, którego idea opiera się na równouprawnieniu kobiet, ich niezależności, sile oraz pewności siebie płynącej ze współpracy, wzajemnego inspirowania się i pomocy.

12.03.2020 | przeczytano: 353 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 290)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764