logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

logo Polski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Dwa żurawie i jaskółka: LOT w sporze o logo z Lufthansą

W 2018 roku Lufthansa wprowadziła nową identyfikację wizualną obejmującą oznakowanie samolotów, na których pojawił się biały żuraw na granatowym tle. Według PLL LOT nowa wersja logo, które już dotychczas było dość podobne do znaku polskiego przewoźnika, stała się myląca i stanowi przejaw nieuczciwej konkurencji.

29.12.2019 | przeczytano: 5390 razy (komentarzy: 7)
Logo dla Polski: Co dalej ze „sprężyną”?

W związku z pojawiającymi się w mediach doniesieniami o zarzuceniu przez Fundację Marka dla Polski projektu „Logo dla Polski”, który był przedmiotem wielu publikacji i komentarzy w naszym serwisie, poprosiliśmy o stanowisko Fundacji w tej sprawie. Publikujemy je wraz z naszym krótkim komentarzem.

20.08.2015 | przeczytano: 2304 razy (komentarzy: 20)
„Orli Dom” trafia do księgarń i pod patronat Signs.pl

W maju e-book prezentujący projekt „Orli Dom” trafił do księgarń internetowych. Po nieudanych próbach znalezienia wydawcy książki drukowanej autor zdecydował się wydać pierwszy tom w wersji elektronicznej.

12.08.2015 | przeczytano: 5765 razy (komentarzy: 13)
Logo Polski: Wybór sprężyny potwierdza słuszność naszej linii...

Powoli opadają emocje po rywalizacji trzech koncepcji logo Polski, na które mieliśmy możliwość zagłosować przez ostatnie dwa miesiące. Przewagę zdobyła sprężyna przypominająca nieco dymek, deklasując sprężynę opracowaną pierwotnie w Zasadach Komunikacji marki POLSKA. Mimo przedłużenia terminu zakończenia głosowania, udział wzięło w nim zaledwie 187 tys. Polaków.

17.12.2014 | przeczytano: 2414 razy (komentarzy: 6)
Logo Polski: głosowanie przedłużone. Będą debaty i kampania edukacyjna

W związku z dużym zainteresowaniem opinii publicznej oraz mediów inicjatywą społeczną logo promocyjne Polski organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - postanowili przedłużyć wybory do 14 grudnia. Równocześnie zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.

30.10.2014 | przeczytano: 1241 razy (komentarzy: 2)
Creative Tension i logo dla Polski: Głos pomysłodawców

W ciągu sześciu dni ponad 115 000 Polaków oddało głos na sprężynę, która najbardziej przypadła im do gustu. Celem prowadzonej kampanii nie jest wyłącznie wybór logo, lecz przedstawienie całej idei budowania Marki Polska, wyrażonej w Creative Tension, stworzonej przez brytyjskiego guru od brandingu - Wallego Olinsa. Nowe logo zostało zakupione przez polskich przedsiębiorców i zostanie nieodpłatnie przekazane na rzecz Skarbu Państwa. Głosowanie na stronie www.logodlapolski.pl potrwa do 28 października.

21.10.2014 | przeczytano: 5538 razy (komentarzy: 13)
Nowe logo dla Polski? Co na to projektanci?

Od kilku dni trwa głosowanie na "logo dla Polski". Sprawa ta wzbudziła sporo emocji. Poniżej zamieszczamy komentarz przygotowany przez Pawła Krzywdę, członka Zarządu STGU, współautora m.in. systemu identyfikacji Policji.

17.10.2014 | przeczytano: 7458 razy (komentarzy: 44)
Logo dla Polski: Twórcze napięcie i trzy sprężyny

Na stronie logodlapolski.pl zaprezentowano trzy wersje logo mającego reprezentować nasz kraj, oparte na kreacji Wally Olinsa, znanej nam już z kampanii "Polska. Spring into new". Do stworzonej wówczas propozycji dodano jeszcze dwie wariacje na jej temat, poddając cały zestaw pod publiczne głosowanie.

14.10.2014 | przeczytano: 4619 razy (komentarzy: 11)
Polski hydraulik: pierwsza udana kampania promująca Polskę?

Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wykorzystać postrach Francji - słynnego "polskiego hydraulika" do promocji naszego kraju. 28 czerwca zawodowy model Piotr Adamski znany jako symbol polskiego hydraulika wystąpił podczas konferencji prasowej w Paryżu, wzbudzając entuzjazm francuskich mediów.

29.06.2005 | przeczytano: 48688 razy (komentarzy: 1)
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764