logo
WIEDZA

logo najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2750
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu

Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanych urządzeniach.

| 21.05.2018 | przeczytano: 81 razy
Open Source Day 2018

Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źródłem informacji o najnowszych i najważniejszych trendach dotyczących nowych technologii. Tegoroczna edycja, podobnie jak poprzednie, cieszy się dużym zainteresowanie publiczności. Jak dotąd udział w konferencji zgłosiło ponad 800 osób. Jak co roku będzie profesjonalnie i merytorycznie.

| 21.05.2018 | przeczytano: 104 razy
Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Od czego rozpocząć budowanie marki? Jak ją potem komunikować? W jaki sposób pomoże w tym myślenie projektowe, czyli tzw. design thinking? Jak skutecznie zarządzać? Już w najbliższy czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik S.A., przybliży przedsiębiorcom wielokanałowe metody budowania marki w oparciu o strategię marketingową.

| 18.05.2018 | przeczytano: 142 razy
„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex

W maju wystartowała kampania „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, której organizatorem jest marka Diosminex. Projekt podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W kampanię zaangażowała się m.in. Edyta Herbuś ze swoją mamą, czego efektem są 4 lekcje tańca w formie wideo. W ramach skierowanej do kobiet akcji powstała dedykowana strona internetowa i profil na Facebooku. Dodatkowym elementem działań jest promocja konsumencka zorganizowana wspólnie z marką Gatta. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

| 17.05.2018 | przeczytano: 176 razy

Od 10.00 rano 19 maja zespół prowadzących, korespondentów i współtwórców programów stacji CNN będzie na żywo, prosto z Windsoru, relacjonował długo wyczekiwany ślub Księcia Harrego i Meghan Markle. Program będzie zawierał komentarze dotyczące m.in. przybyłych gości, mody a także dworskiego ceremoniału i brytyjskich tradycji związanych Zamkiem Windsor i Kaplicą św. Jerzego.  

| 17.05.2018 | przeczytano: 200 razy
listopad 1998. Scanvec przejmuje Amiable Technologies, WP kontra Optimus.net

W tym roku Signs.pl obchodzi jubileusz 20 lat funkcjonowania serwisu we własnej domenie. W 1997 r. wystartowaliśmy skromnie - korzystając z domeny zaprzyjaźnionego wydawnictwa. Od 1998 r. uruchomiliśmy w pełni niezależny serwis, początkowo pod nazwą SignOnline. Postanowiliśmy wrócić na chwilę do tamtych czasów i zobaczyć czym żył polski rynek reklamy pod koniec XX wieku.

| 16.05.2018 | przeczytano: 344 razy
Artykuły z cyklu Z archiwum Signs.pl
38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.

| 15.05.2018 | przeczytano: 154 razy
„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka odświeża wizerunek i planuje działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

| 14.05.2018 | przeczytano: 197 razy
JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.

| 14.05.2018 | przeczytano: 89 razy
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

Wszechobecność reklam w mediach uodporniła potencjalnych klientów na działanie klasycznego marketingu. Chcąc zaskoczyć klientów i przyciągnąć ich uwagę, wiele firm decyduje się na niestandardowe formy promocji. W większości przypadków cel jest jeden - zainteresować i zdobyć klienta, ale drogi do niego są zawsze różnorodne i niewyczerpane. Sposobów promocji firmy jest mnóstwo, dlatego też każdy, kto zarządza firmą, powinien pamiętać o kreatywnym ich wykorzystaniu. Z jakich form nietypowego marketingu, warto korzystać i kiedy je stosować?

| 14.05.2018 | przeczytano: 259 razy
1 2 3
strzałka
Strona 1/275 (artykułów: 2750)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
wtorek 22.05.2018, 72 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone