logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

logo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5380
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży

W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często są też źródłem frustracji i wstydu. Projekt jest realizowany w modelu pro bono, przy współpracy z doświadczonymi zespołami kreatywnymi, komunikacyjnymi i badawczymi.

18.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 131 razy
Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR

Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne media relations i obejmują strategiczne doradztwo, rozwój komunikacji eksperckiej oraz wzmacnianie obecności marek oraz ich liderów w przestrzeni medialnej i kanałach własnych.

17.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 175 razy
When U Buy: nowy model zarządzania e-zakupami

Cyfrowa rewolucja zmieniła sposób, w jaki robimy zakupy, ale wraz z wygodą przyszły też nowe wyzwania. Konsumenci coraz częściej zmagają się z informacyjnym chaosem – lawiną maili z potwierdzeniami, wielością kont w różnych sklepach, rozproszonymi danymi o przesyłkach i zwrotach. Utrzymanie kontroli nad tym, co, kiedy i gdzie się zamówiło, przestaje być oczywiste.

17.06.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 132 razy
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię

Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 226 razy

W tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą OUT OF OFFICE. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy – tak, jakby ktoś zostawił open space na noc i zrobił z niego przestrzeń do odpoczynku i śmiechu. Nad strefą będzie czuwać OUT OF OFFICE MANAGER. OLX właśnie uruchomił rekrutację na to stanowisko.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 165 razy

W ostatnich dniach w niektórych mediach pojawiły się nieprawdziwe informacje o rzekomym pomyśle Komisji Europejskiej dotyczącym wprowadzenia obowiązkowej aplikacji weryfikującej wiek użytkowników stron internetowych, bez której nie będzie możliwości korzystania z tych stron. Z uwagi na to, że informacje te są powielane i zniekształcane, przekazujemy krótkie wyjaśnienie.

15.06.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 175 razy
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 367 razy
XTB pokazało się na Roland Garros

XTB, aplikacja inwestycyjna umożliwiająca zarządzanie finansami, zadebiutowała na paryskich kortach podczas jednego z najważniejszych turniejów tenisowych świata - Roland Garros. To nowy rozdział w działaniach marketingowych polskiego fintechu, który od lat konsekwentnie inwestuje w sport, a teraz po raz pierwszy postawił na współpracę z wybranymi zawodnikami na tak prestiżowym wydarzeniu tenisowym.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 305 razy
Sieć kin Helios nawiązuje strategiczną współpracę z IMAX

Helios, największa sieć kin w Polsce, rozpoczyna współpracę z IMAX. W ramach tego partnerstwa w wybranych kinach Helios powstaną sale w formacie IMAX EXPERIENCE – uznawanym za najbardziej zaawansowaną technologicznie formę projekcji kinowej na świecie.

11.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 348 razy
LUNTER przełamuje stereotypy dotyczące tofu

Marka LUNTER otwiera nowy rozdział swojej historii - z odświeżoną identyfikacją wizualną, nowoczesną komunikacją i rebrandingiem, który opiera się na silnych wartościach, wysokiej jakości składnikach i wyrazistym designie. Całość wspiera międzynarodowa kampania cyfrowa, łącząca smak, emocje i poczucie humoru - elementy rzadko spotykane w segmencie żywności roślinnej. 

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 342 razy
1 2 3
Strona 1/538 (artykułów: 5380)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764