logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

logo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3085
ESL: uaktualniona identyfikacja wizualna

ESL, największa na świecie firma esportowa, ogłosiła dzisiaj odświeżenie marki, które podkreśla wartości firmy i wspiera strategię dalszej ekspansji na czele branży esportowej. ESL zostało założone z przekonaniem, że każdy ma szansę spełnić swoje marzenia. Firma od 19 lat wspiera rozwój esportu tworząc ligi i turnieje dla graczy, które dają więcej możliwości rywalizacji i rozwoju niż jakikolwiek inny sport. Nowe pozycjonowanie marki, „gdzie każdy może być kimś”, odzwierciedla historię założycielską firmy, która wciąż w dużej mierze tkwi w DNA jej pracowników. Nowa, zaktualizowana identyfikacja marki, opracowana we współpracy z globalną agencją Superunion, jest metaforą podróży, aby stać się kimś i wyróżniać się, tworząc miejsce, w którym partnerzy, gracze i kibice również będą się wyróżniać.

14.02.2019 | przeczytano: 114 razy
Lotos ujednolica ofertę i wizerunek stacji

Kolejne 14 stacji sieci LOTOS będzie w tym roku objętych standaryzacją. Chodzi nie tylko o podobny wygląd, ale również o taką samą ofertę produktów – zarówno paliwowych, jak i gastronomiczno-sklepowych.

14.02.2019 | przeczytano: 113 razy
JMMJ świętuje 10-lecie swojej obecności na polskim rynku

JMMJ, polski producent spersonalizowanych usług programistycznych, obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji firma pragnie poinformować o odświeżonej identyfikacji wizualnej. Nowa koncepcja nawiązuje do wartości, którymi kieruje się JMMJ w swojej codziennej pracy -  podejściu Human 2 Human.

14.02.2019 | przeczytano: 172 razy
Grotowski. Elementarz - Konkurs na 4 gadżety

Instytut im. Jerzego Grotowskiego ogłasza konkurs na projekt graficzny kompletu 4 gadżetów: torby, notesu, bidonu oraz ołówka, które stanowić będą spójną całość. Konkurs realizowany jest w 20. rocznicę śmierci Jerzego Grotowskiego i stanowi część projektu „Grotowski. Elementarz”, w ramach którego refleksji poddajemy najważniejsze pojęcia, zjawiska i dokonania, tworzące podstawę wiedzy o Jerzym Grotowskim i kierowanym przez niego Teatrze Laboratorium. 

13.02.2019 | przeczytano: 148 razy

Ambasada RP w Singapurze ogłosiła otwarty konkurs na zaprojektowanie logo "Polsko-singapurskiej przyjaźni" z okazji 50. rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Singapuru.

13.02.2019 | przeczytano: 96 razy
Value Media i Salestube rozpoczyna współpracę z Domiporta

Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy, będący częścią Group One, jest odpowiedzialny za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.

12.02.2019 | przeczytano: 136 razy

Ricoh zostało po raz pierwszy uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z zakresu Managed Workplace Services (MWS) w Europie*. Tę kategorię analitycy Gartnera uznają za podzbiór usług z obszaru outsourcingu IT. MWS koncentrują się na tworzeniu nowoczesnego środowiska pracy, zapewnieniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań pozwalających na efektywne wykonywanie obowiązków i podnoszących komfort pracy.

11.02.2019 | przeczytano: 109 razy
Media społecznościowe i aplikacje na potęgę śledzą użytkowników

Już niedługo media społecznościowe mogą przewidywać przestępstwa tylko na podstawie wiedzy o użytkowniku. Techniki śledzenia i profilowania stają się coraz bardziej inwazyjne. Aplikacje sprawdzają lokalizację, na podstawie IP oceniają, z kim dzielimy mieszkanie, jakie są nasze sympatie polityczne i upodobania. Media społecznościowe zbierają wszystkie dane, podsłuchują i manipulują emocjami. To jednak tylko początek. Odgadywanie ludzkich zachowań wykracza daleko poza konsumpcję, a wkracza bardzo mocno w sferę relacji z państwem czy zdolności kredytowej.

11.02.2019 | przeczytano: 111 razy
Mastercard przedstawia dźwiękową tożsamość marki

Aby nadać ekspresji marki nową dynamikę, Mastercard wprowadza jej dźwiękową identyfikację. Jest to kompleksowa architektura dźwiękowa, która otwiera nowy rozdział w historii marki. Klienci korzystający z rozwiązań Mastercard na całym świecie — fizycznie, cyfrowo lub głosowo — będą słyszeć tę samą charakterystyczną, zapadającą w pamięć melodię Mastercard. Jej wprowadzenie stanowi element obecnej transformacji marki Mastercard, której symbolu graficznego firma od niedawna używa również bez podawania jej nazwy.

11.02.2019 | przeczytano: 121 razy
Herb a logo miasta

Herb miasta to reprezentacyjny i rozpoznawalny znak miasta, symbol samorządu, element tożsamości miasta. Wraz z nazwą miasta tworzy komunikat wizualny jednoznacznie identyfikujący miasto. i dlatego ranga i znaczenie tego narzędzia komunikowania wymaga staranności  i wyobraźni w opisie zasad prezentowania tego znaku.

08.02.2019 | przeczytano: 461 razy
1 2 3
Strona 1/309 (artykułów: 3085)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764