logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

luxury: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Projekty nagrodzone w trzecim etapie Tubądzin Design Awards

Ostatni etap konkursu Tubądzin Design Awards dostarczył wielu emocji oraz wrażeń estetycznych. Uczestnicy nadesłali nieszablonowe projekty pełne nowoczesnych rozwiązań aranżacyjnych. Jury stanęło przed niełatwym wyborem, a zwycięskie propozycje zaskakują oryginalnym podejściem do tworzenia.

13.02.2023 | przeczytano: 1125 razy
Justyna Adamczyk rozwinie ofertę doradztwa strategicznego w obszarze premium i luxury w Sec Newgate CEE

Agencja rozbudowuje ofertę i stawia na marki luksusowe oraz te, które będą chciały zaoferować swoim odbiorcom wyjątkowe doświadczenia hospitality. Justyna Adamczyk, nowa Managing Parter SEC Newgate CEE, poszerzy usługi agencji o luxury marketing i zajmie się doradztwem biznesowym i marketingowym dla firm z sektora premium.

11.01.2022 | przeczytano: 1008 razy
Stora Enso po raz kolejny wśród sponsorów konkursu Art of Packaging

12. października br. w Poznaniu odbyło się uroczyste wręczenie nagród w dorocznym konkursie na opakowanie roku – Art of Packaging, organizowanym przez wydawnictwo European Media Group. Wśród sponsorów głównych tego wydarzenia od lat pozostaje Stora Enso, która patronuje także wybranym kategoriom. Podobnie jak w ubiegłym roku, firma objęła patronat nad dwiema kategoriami: „Opakowanie luxury & nature” (w edycji „Debiuty”) oraz „Opakowanie premium” (w edycji „Professional”).

16.11.2020 | przeczytano: 1098 razy
Big City Lights – Technologia LED rozświetla miasta przyszłości

Szklane domy z „Przedwiośnia”, megamiasta z filmów Sci-Fi czy futurystyczne metropolie tworzone na bazie rzeczywistych aglomeracji. Wizja miasta przyszłości ma różne oblicza i często na potrzeby literatury czy filmowych ekranizacji roztaczana jest w ponurych barwach. Jednak obecne trendy związane z budową smart city sugerują, że nowoczesne miasta będą dla nas bardziej przyjazne, przejrzyste i uporządkowane. Pomóc w tym mogą m.in. ekrany LED, które już teraz rozświetlają nasze ulice wyświetlając nie tylko reklamy i ważne komunikaty, ale także tworząc niezwykłe instalacje artystyczne.

31.08.2020 | przeczytano: 1665 razy
Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego

W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept Store zaoferuje natomiast starannie wyselekcjonowane kolekcje, których twórcami są polscy artyści, designerzy i projektanci mody. Europejski wraca tym samym w pełni do swoich przedwojennych tradycji. Pod jednym dachem pomieści teraz cały wachlarz funkcji i usług, tworząc razem z butikami przy placu Piłsudskiego i ulicy Moliera luxury hub stolicy, najbardziej prestiżowy adres w Warszawie. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji kompleksu oraz otwarć nowych przestrzeni.

15.10.2019 | przeczytano: 803 razy
Stora Enso na targach Makeup 2017 w Paryżu

W dniach 22-23 czerwca br. w Paryżu odbywała się wystawa i konferencja MakeUp 2017, poświęcona m.in. zastosowaniom kartonu w produkcji opakowań na wyroby kosmetyczne. W towarzyszących wydarzeniu dyskusjach „okrągłego stołu” wzięli udział m.in. przedstawiciele Stora Enso oraz klienci firmy z segmentu opakowań luksusowych. Z kolei na jej stoisku promowana była nowa wersja kartonu Ensocoat, która niedawno pojawiła się na rynku.

03.07.2017 | przeczytano: 669 razy
Interpack 2017: Debiut nowej wersji kartonu Ensocoat

Podczas odbywających się niedawno targów Interpack 2017 w Düsseldorfie firma Stora Enso oficjalnie wprowadziła do sprzedaży nową wersję kartonu Ensocoat. Stworzone z jego udziałem opakowania oferują – jak zapewnia producent – wysoki poziom atrakcyjności wizualnej. Nowy karton wyróżnia się też wyższą niż dotychczas białością, a jego szczególny odcień ma spełnić coraz bardziej rygorystyczne wymagania ze strony producentów opakowań luksusowych oraz przedstawicieli branży poligraficznej.

23.05.2017 | przeczytano: 725 razy
Co przyniosą najbliższe lata na rynku dóbr luksusowych?

Według najnowszych danych KPMG za 2016 rok, wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce jest wyceniana na 16,4 mld zł. To o 15% więcej od wyników osiągniętych w 2015. Czego możemy spodziewać się w najbliższych latach na globalnym i rodzimym rynku premium? Odpowiedź w artykule.

19.12.2016 | przeczytano: 1309 razy
W kręgu dóbr luksusowych

Ich posiadanie budzi powszechny podziw i szacunek. Owiane wyjątkowością są wyróżnikiem zamożności i dobrego gustu. Często określa się je jako zbytek, gdyż nie są konieczne do ludzkiej egzystencji, ale znacząco ją uprzyjemniają. O jakiej kategorii produktu czy usługi mowa? Z najwyższej półki – luksusowej.

22.08.2016 | przeczytano: 1048 razy
Ewa Mierzejewska: Polski design skazany na rozwój

Rozmowa OKK! z Ewą Mierzejewską – dziennikarką radiową i telewizyjną, od lat specjalizującą się w tematyce designu. Autorką serwisu ewaiwnetrze.pl.

09.08.2016 | przeczytano: 696 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764