logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

marketing afiliacyjny: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

Admitad wprowadza innowacyjne plany cenowe oparte na modelu SaaS. Inicjatywa stanowi odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoją małe i średnie firmy, dysponujące ograniczonym budżetem marketingowym i ryzykujące niepewny zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe. Nowa oferta Admitad zapewnia przedsiębiorstwom każdej wielkości dostęp do rozbudowanego ekosystemu afiliacyjnego, obejmującego ponad 100 tys. partnerów i 3 tys. firm na całym świecie. Tym samym platforma redefiniuje standardy marketingu partnerskiego, umożliwiając biznesom, niezależnie od ich rozmiaru, skuteczną realizację swoich celów.

04.03.2024 | przeczytano: 292 razy
Znaczący wzrost wydatków w e-commerce

Nowe badanie przeprowadzone przez sieć partnerską Admitad ujawnia imponujący wzrost wydatków polskich konsumentów kupujących w marketplace'ach, przekraczający w zeszłym roku 20 proc. Trend ten podkreśla rosnącą siłę e-commerce w Polsce, nawet w obliczu wyzwań gospodarczych. Globalnie sprzedaż na platformach marketplace w ubiegłym roku wzrosła o 7%. Wiodące kategorie nabywanych produktów to gadżety sportowe, akcesoria domowe, zabawki i motoryzacja.

21.01.2024 | przeczytano: 458 razy

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze przynoszą największe zyski. Ponieważ rynek i sami konsumenci mocno ewoluują, sprawdzono też, jakie metody pomiaru efektywności działań marketingowych są obecnie najchętniej stosowane.

30.09.2019 | przeczytano: 879 razy
Afiliacja: Branża warta 12 miliardów euro rocznie

Kanał, który stanowił prawie 10% globalnego ecommerce w 2016 roku. Przez ostatnie 20 lat, branża afiliacji stała się nieodłączną częścią współczesnego mixu marketingowego. A biorąc pod uwagę, że sklepy inwestują w niego 12 miliardów euro rocznie, tym bardziej jest to branża warta uwagi.

26.04.2018 | przeczytano: 801 razy

Wprowadzenie przez Apple systemu ograniczającego możliwość śledzenia działań użytkowników online (ITP) wywołało panikę w branży reklamowej. Pojawiło się wiele pytań, jaki wpływ na dotychczasowe działania branży afiliacyjnej będzie mieć taka blokada. Ocenił to Awin, analizując dane z globalnego handlu z łącznie 5.9 miliona transakcji.

17.11.2017 | przeczytano: 948 razy
Raport Awin – jak wygląda branża marketingu afiliacyjnego?

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, przygotowała raport, podsumowujący sytuację w marketingu afiliacyjnym i prezentujący stan rozwoju branży w 2017 roku. Doświadczenia płynące ze współpracy z ponad 6000 reklamodawców i ponad 100 000 aktywnych wydawców z całego świata, pozwalają na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporcie ma także Europa Wschodnia, która stanowi specyficzny rynek na tle sąsiadów.

12.10.2017 | przeczytano: 940 razy
Adblock – wyzwanie dla afiliacji

Oprogramowanie blokujące reklamy internetowe (adblocking software) na trwałe wpisało się w krajobraz sieciowej rzeczywistości. Świadomi użytkownicy Internetu, dysponujący rozwiązaniami technologicznymi blokującymi niepożądane treści, stanowią wyzwanie dla operujących na dynamicznym rynku ekspertów marketingu afiliacyjnego.

24.07.2017 | przeczytano: 1938 razy (komentarzy: 44)

Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, dokonał strategicznej inwestycji w platformę influencer marketingu, Tailify. Poprzez partnerstwo możliwa będzie współpraca ponad 6000 reklamodawców z całego świata połączonych w sieci Awin ze społecznością media influencerów współpracujących z Tailify.

19.07.2017 | przeczytano: 571 razy

Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, dokonał strategicznej inwestycji w platformę influencer marketingu, Tailify. Poprzez partnerstwo możliwa będzie współpraca ponad 6000 reklamodawców z całego świata połączonych w sieci Awin ze społecznością media influencerów współpracujących z Tailify.

10.07.2017 | przeczytano: 563 razy
Co słychać w marketingu afiliacyjnym?

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Awin postanowił sprawdzić, co będzie miało wpływ na ten element rynku w najbliższym czasie. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, zidentyfikował 8 głównych zagadnień, które mają znaczenie dla dalszego rozwoju i mogą mieć wpływ na poszczególne programy afiliacyjne.

09.05.2017 | przeczytano: 806 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764