logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

marketing sportowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 310
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja

W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych analiz. W ubiegłym miesiącu zakończyły się także zagraniczne rozgrywki klubowe i tym samym nasz kataloński duet – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny – został mistrzem Hiszpanii. Ta sztuka nie udała się Piotrowi Zielińskiemu i Nicoli Zalewskiemu, którzy w barwach Interu Mediolan musieli uznać wyższość Napoli. W rankingu medialności IMM to właśnie wspomniana wyżej czwórka piłkarzy zajmuje czołowe miejsca.

16.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 81 razy
Sokoliki Cup: Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia

Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii Warszawa, wzięły udział 24 drużyny. Młodych pasjonatów i pasjonatki futbolu wspierali ambasadorzy Akademii Sokolika: Łukasz Fabiański, utytułowany piłkarz oraz Pascal Brodnicki, znany szef kuchni.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 66 razy
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię

Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 91 razy
Apollo Tyres przedłuża partnerstwo z 1000 Miglia

Firma Apollo Tyres przedłużyła współpracę z legendarnym włoskim rajdem samochodów klasycznych 1000 Miglia jako Oficjalny Partner Oponiarski. Partnerstwo, które rozpoczęło się w 2017 roku, będzie kontynuowane co najmniej do jubileuszowej edycji rajdu w 2027 roku, a marka premium Vredestein będzie promowana na wszystkich wydarzeniach związanych z 1000 Miglia.

12.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 253 razy
Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren

W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach której fani mogą wygrać wyjazd do Abu Zabi na spotkanie z zespołem.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 287 razy
XTB pokazało się na Roland Garros

XTB, aplikacja inwestycyjna umożliwiająca zarządzanie finansami, zadebiutowała na paryskich kortach podczas jednego z najważniejszych turniejów tenisowych świata - Roland Garros. To nowy rozdział w działaniach marketingowych polskiego fintechu, który od lat konsekwentnie inwestuje w sport, a teraz po raz pierwszy postawił na współpracę z wybranymi zawodnikami na tak prestiżowym wydarzeniu tenisowym.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 279 razy
Wybierz swój skład – kampania Plusa

W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak... wybór składu na mecz. A skoro o składach mowa – nie mogło zabraknąć najmocniejszych zawodników. Do gry wchodzą siatkarze Reprezentacji Polski.

08.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 302 razy
Motorola z konkursem na FIFA Club World Cup 2025

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026.

07.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 305 razy
PZ100: adidas personalizuje buty dla Piotra Zielńskiego

100 meczów w biało-czerwonych barwach to osiągnięcie w zasięgu niewielu zawodników. adidas postanowił uczcić ten jubileusz Piotra Zielińskiego w wyjątkowy sposób – przekazując mu specjalnie przygotowaną wersję kultowego modelu butów adidas F50, przemianowaną z tej okazji na „PZ100”.

06.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 216 razy
Roland Garros i kampania karty tenisowej Visa Banku BNP Paribas

Na paryskich kortach trwa właśnie legendarny turniej Roland Garros. Z początkiem czerwca Bank BNP Paribas, partner główny turnieju, wystartował z nową odsłoną kampanii promującej kartę tenisową Visa w połączeniu z Kontem Otwartym na Ciebie lub Moim Kontem Premium. W spotach promujących kartę występuje gwiazda światowego tenisa - Iga Świątek. Kibice tenisa, którzy skorzystają z oferty otrzymają specjalne benefity związane z ich ulubionym sportem.

04.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 310)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764