logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

marketing sportowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 121
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku.

28.03.2024 | przeczytano: 107 razy
W Mielcu odsłonięto mural Grzegorza Lato

195 m2 powierzchni, ponad 95 litrów farb i 2 m2 elementów ceramicznych – to wszystko złożyło się na mural Grzegorza Lato, który powstał z okazji 50. rocznicy zdobycia przez polskich reprezentantów brązowego medalu na Mistrzostwach Świata w Niemczech. Duży udział w tym sukcesie miał właśnie Lato, który został królem strzelców tego turnieju. 19 marca na budynku przy ulicy Kusocińskiego 15 w Mielcu oficjalnie odsłonięto mural. Jego autorami jest duet artystyczny Czary-Mury. Mecenat nad projektem objął zaś STS, sponsor narodowej reprezentacji piłkarskiej.

21.03.2024 | przeczytano: 300 razy
STS partnerem Meczyki.pl

STS nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczyki.pl - największym portalem w Polsce, kompleksowo przekazującym informacje ze świata piłki nożnej.

21.03.2024 | przeczytano: 210 razy
STS: Grzegorz Lato będzie miał swój mural

W Mielcu przy ul. Kusocińskiego 15 powstaje mural z wizerunkiem jednego z najbardziej znanych i zasłużonych polskich piłkarzy – Grzegorza Lato. Dzieło jest częścią inicjatywy STS, sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski, pt. “Pamiętajmy o sportowcach”, którego celem jest upamiętnienie wybitnych polskich zawodników. Autorem pracy jest duet artystyczny Czary-Mury, a odsłonięcie muralu zaplanowano na połowę marca.

06.03.2024 | przeczytano: 285 razy

Superbet rozpoczyna partnerstwo z jednym z najpopularniejszych piłkarskich portali, 90minut.pl. To kolejny krok w kierunku docenienia lokalnego futbolu i zwiększenia dotarcia do sympatyków mniejszych klubów. – Każdy kibic piłkarski w naszym kraju zna 90minut.pl. Tworzony przez pasjonatów dla pasjonatów jest synonimem wiarygodności od 21 lat i największym kompendium wiedzy na temat polskiego futbolu od C-Klasy do ekstraklasy – podkreśla CEO Superbet Polska Łukasz Seweryniak.

05.03.2024 | przeczytano: 248 razy
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę

CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje zaangażowanie na wszystkie profesjonalne dyscypliny sportowe klubu z Barcelony, w tym piłkę nożną mężczyzn i kobiet, koszykówkę, futsal, piłkę ręczną oraz hokej na rolkach.

05.03.2024 | przeczytano: 339 razy
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski

Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez specjalistów z zakresu żywienia, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami i reprezentantkami Polski. 

02.03.2024 | przeczytano: 459 razy
Adidas sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego

28 lutego 2024 roku adidas ogłosił rozpoczęcie ośmioletniej współpracy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Z tej okazji, na sześć miesięcy przed rozpoczęciem Igrzysk w Paryżu, marka zaprezentowała spot z udziałem czwórki parasportowców – Kingi Dróżdż, Aleksandra Kossakowskiego, Katarzyny Kozikowskiej oraz Kamila Otowskiego. Wspólnie z adidas pokazują oni, co definiuje sportowca.

01.03.2024 | przeczytano: 460 razy

Marka Plusssz - znana z szerokiej gamy produktów spółki „POLSKI LEK” Sp. z o.o. należącej do Grupy Maspex jednej z największych w branży FMCG w Europie Środkowo – Wschodniej - nawiązała współpracę z wybitnymi polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław. Marka Plusssz chce promować aktywność fizyczną wśród Polaków i wspierać ich sportowe cele. Partnerstwo z Ambasadorami wpisuje się w cykl kampanii taktycznych marki, którym przyświeca ta myśl.

15.02.2024 | przeczytano: 568 razy

Firma TUZ Ubezpieczenia została sponsorem siatkarskiego klubu Aluron CMC Warta Zawiercie na sezon 2024/2025. Logo firmy pojawi się między innymi na banerach i ściance Jurajskich Rycerzy.

07.02.2024 | przeczytano: 371 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 121)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764