logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 806

Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla wszystkich badanych krajów wskaźniki Viewability (widoczności reklam) i Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Po raz pierwszy w raporcie prezentowane są także rankingi przyczyn sprawiających, że tak duża część wyświetlanych w internecie reklam pozostaje niewidoczna dla odbiorców.

20.08.2019 | przeczytano: 45 razy
Wystartowała kampania „Nie ma jak Niro…”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

13.08.2019 | przeczytano: 126 razy
Powered by emotions - Krajewska i Zięta w kampanii Alfa Romeo

Wyjątkowe osobowości się przyciągają – fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”, opowiadającej o sile emocji i prezentującej modele Giulia i Stelvio. To pierwszy tego typu lokalny projekt włoskiej marki.

01.08.2019 | przeczytano: 268 razy
Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, po raz kolejny powiększa swoje struktury i rozszerza kompetencje. W związku z coraz większą liczbą podejmowanych inicjatyw biznesowych, warszawski oddział Selectivv wsparł Kazeem Busari, który objął stanowisko International Sales Managera.

31.07.2019 | przeczytano: 197 razy
Personalizacja na nowej stronie głównej Pracuj.pl

Serwis Pracuj.pl zaprezentował się użytkownikom w nowej odsłonie. Odświeżona strona główna oferuje m.in. większą personalizację, krótszą ścieżkę dotarcia do ofert pracy, świetną integrację z urządzeniami mobilnymi oraz nową wyszukiwarkę. Według analiz ekspertów Grupy Pracuj nowa strona działa trzykrotnie szybciej od poprzedniej wersji. Wzrosła także średnia liczba aplikacji, wysłanych przez użytkowników strony głównej.  

26.07.2019 | przeczytano: 398 razy
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej

Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.

19.07.2019 | przeczytano: 360 razy
Maxcom prezentuje nowe logo

Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.

19.07.2019 | przeczytano: 335 razy
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

18.07.2019 | przeczytano: 195 razy
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander Omelyashko, który będzie pełnił funkcję International Project Managera.

17.07.2019 | przeczytano: 311 razy
Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową

Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową wyniosły w ubiegłym roku około 179 mln złotych, z czego co najmniej ¼ mogła zostać przeznaczona na mobile – czytamy w najnowszym raporcie „Turyści 2019” przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego Spicy Mobile. Polacy nie tylko coraz częściej korzystają z aplikacji turystycznych, ale też dokonują rezerwacji hotelu czy biletów lotniczych przez smartfona.

11.07.2019 | przeczytano: 212 razy
1 2 3
Strona 1/81 (artykułów: 806)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764