logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 907

Piąta edycja raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”, wzbogacona w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport Izby Gospodarki Elektronicznej wykonała agencja badawcza Mobile Institute.

01.07.2020 | przeczytano: 178 razy

#rozruszajmyPolskę to wspólna akcja Banku BNP Paribas oraz agencji Opus B. Ma ona na celu pomoc małym przedsiębiorcom, którzy zmagają się ze skutkami ekonomicznymi pandemii.

30.06.2020 | przeczytano: 111 razy (komentarzy: 1)
W rodzinie im więcej, tym lepiej - startuje nowa kampania T-mobile

Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach? Nic podobnego! Udowadnia to najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, w której operator przypomina o specjalnej ofercie dla rodzin, stworzonej w oparciu o zasadę: im więcej, tym taniej. Co zyskują klienci? Dostęp do świetnej jakości sieci, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie już od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów.

29.06.2020 | przeczytano: 205 razy
Opus B i BNP Paribas startują z akcją Rozruszajmy Polskę Transakcjami

Zespół agencji przygotował promocję, która wspiera lokalne biznesy z różnych branż.

29.06.2020 | przeczytano: 206 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Piąta edycja raportu, wzbogacona w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

26.06.2020 | przeczytano: 194 razy

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. w obszarach viewability, adfraud i brand safety). Współpraca dotyczyć będzie kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, który współpracuje z BrandLine Group w obszarze zakupu mediów.

23.06.2020 | przeczytano: 286 razy
Badge4u nowym Członkiem PIAP

W czerwcu br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się, nowym Członkiem organizacji branżowej została firma Badge4u.

23.06.2020 | przeczytano: 243 razy
Filip Beźnicki nowym Digital Strategy Directorem w Havas Media Group

Havas Media Group wzmacnia kompetencje digitalowe. Do agencji od 1 lipca 2020 r. dołącza Filip Beźnicki obejmując nowo utworzone stanowisko Digital Strategy Director.

23.06.2020 | przeczytano: 202 razy

Już od czwartku, 18 czerwca br., dzięki współpracy "Gazety Wyborczej" i T-Mobile, klienci sieci będą mogli aktywować bezpłatny, dwumiesięczny dostęp do pakietu podstawowego w ramach prenumeraty cyfrowej dziennika i korzystać z treści na Wyborcza.pl. Specjalna usługa jest dostępna w aplikacji „Mój T-Mobile” do 2 lipca.

18.06.2020 | przeczytano: 166 razy

3 czerwca miało miejsce kolejne spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowane przez Dentsu Aegis Network Polska wraz z Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief. Webinarium odbyło się pod hasłem „eKonsument – co polacy robią w sieci?”.

08.06.2020 | przeczytano: 297 razy
1 2 3
Strona 1/91 (artykułów: 907)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764