logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

nieuczciwa konkurencja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Czy sprawdzenie nazwy w KRS i CEDIG wystarczy by się nią posłużyć?

Otwieram własne studio, ale wciąż nie mam pomysłu na nazwę. Ostatnio jednak byłam w kinie na filmie, w którym bohaterka ma fikcyjne konto na Instagramie, którego nazwa jest świetna. Sprawdziłam w KRS i CEIDG i taka nazwa nie jest zarejestrowana. Czy w takim razie mogę ją wykorzystać? 

01.11.2022 | przeczytano: 415 razy
III edycja Label Innovations: Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet

Etykiety.pl Etigraf zaprasza na III edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?” Tym razem eksperci – praktycy przedstawią recepty na kreowanie unikalnych opakowań i etykiet.

27.02.2018 | przeczytano: 1535 razy
Hejt w internecie może dotyczyć także firm

Internetowa mowa nienawiści to problem nie tylko społeczny, lecz także biznesowy. Coraz więcej firm mierzy się z kryzysami wizerunkowymi, które wywołują negatywne komentarze w sieci, oszczerstwa konkurencji albo opinie niezadowolonych, byłych pracowników. Utrata wirtualnej reputacji może wywołać odpływ klientów i doprowadzić firmę do plajty – przestrzega dr Mateusz Grzesiak.

19.07.2017 | przeczytano: 713 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764