logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

okładka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 134
Okładki zeszytowe

Publikacje książkowe (2): Okładki zeszytowe

Zgod­nie z wypra­co­waną w poprzed­nim odcinku defi­ni­cją, publi­ka­cja książ­kowa, aby nią być, musi skła­dać się z mini­mum dwóch czę­ści: okładki i wkładu. Dziś przy­stę­pu­jemy do nie­spiesz­nego roz­bie­ra­nia na czyn­niki pierw­sze, zewnętrz­nej czę­ści tego  duetu. Pro­jek­tu­jąc okładkę, oka­zuje się czę­sto, że brak zna­jo­mo­ści pod­sta­wo­wych pro­ce­sów intro­li­ga­tor­skich, nie­by­wale utrud­nia życie, które prze­cież z zało­że­nia ma być lek­kie, twór­cze i sza­lone. A nie jest…

15.02.2019 | przeczytano: 378 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe

Redakcja magazynu „Kalejdoskop” ogłosiła konkurs na okładkę majowego numeru. Nagrodą jest publikacja pracy oraz honorarium autorskie.

13.02.2019 | przeczytano: 132 razy
A cóż to jest książka?

Publikacje książkowe (1): A cóż to jest książka?

Dzisiejszym felietonem rozpoczynamy cykl artykułów poświęconych produktom poligraficznym, które umownie nazwiemy publikacjami książkowymi. Umowność ta wynika z faktu, iż druki o których będzie mowa, trudno w prosty sposób zakwalifikować do konkretnej grupy. Ponieważ zagadnienie jest bardzo szerokie, omówimy przy okazji większość problemów związanych z prawidłowym przygotowywaniem do druku plików produkcyjnych.

03.02.2019 | przeczytano: 715 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Kalendarz Inter Cars 2019

Piękne samochody, egzotyczne destynacje i zjawiskowe kobiety – to główne elementy, które wyróżnić można w najświeższej edycji kalendarza Inter Cars. Już niedługo klienci dystrybutora będą mogli delektować się hipnotyzującymi planszami, stworzonymi na nadchodzący rok.

29.11.2018 | przeczytano: 421 razy
Chodakowska: Zdjęcia w „Be Active” nie są drastycznie retuszowane

Sesje zdjęciowe do magazynu „Be Active” budzą duże emocje. Często pojawiają się bowiem zarzuty, że graficy mają przy nich sporo pracy, bo zanim zdjęcia trafią do publikacji, są mocno retuszowane. Ostatnio na Instagramie trenerki zawrzało po publikacji okładki pisma z Sara Boruc w skąpym bikini. Jednak zarówno żona bramkarza, jak i Ewa Chodakowska, która kieruje magazynem, stanowczo odpierają zarzuty dotyczące przekłamywania rzeczywistości i nadmiernej obróbki zdjęć.

29.10.2018 | przeczytano: 204 razy
Wyborczy „pierwszy raz” w kampanii Gazety Wyborczej

W piątek, 21 września br. "Gazeta Wyborcza" i Wyborcza.pl zainaugurowały kampanię "Mój pierwszy raz", skierowaną do osób, które w tym roku po raz pierwszy mogą wziąć udział w wyborach samorządowych. Zespół dziennika przygotował też specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl.

25.09.2018 | przeczytano: 246 razy
Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA

Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.

11.06.2018 | przeczytano: 230 razy
Grandfront 2017: Najlepsze prasowe okładki w Galerii Signs.plZobacz fotorelację

14 maja 2018 roku na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie rozstrzygnięta została XVI edycja Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2017. Nagrody wręczono w 8 kategoriach konkursowych oraz nagrody specjalne. Nagrodę główną zdobyła redakcja Dziennik Gazeta Prawna za okładkę wydania nr 135 z 2017 roku. Podczas Gali wręczono także nagrodę specjalną Jury, zrealizowaną pod honorowym patronatem Dziekana Wydziału Grafiki ASP, dla pani Joanny Rusinek za ilustracje do tekstów o molestowaniu kobiet, które ukazały się na łamach Tygodnika Powszechnego. Wielokrotny finalista Konkursu GrandFront i konkursów międzynarodowych Tomasz Bocheński otrzymał Nagrodę honorową ArtFront za osiągnięcia w projektowaniu prasy.

10.06.2018 | przeczytano: 800 razy
Cindy Crawford w kampanii Reserved
Amerykańska supermodelka, jedna z najpiękniejszych kobiet świata, w oryginalnym filmie promującym najnowszą kolekcję wciela się w swoje ikoniczne role. Jest tancerką, modelką, aktorką i trenerką aerobiku. Ubrana w stylu lat 80 tych - mocnego  trendu kolekcji wiosennych, tańczy, gra i  pozuje  świetnie się bawiąc. Takiej Cindy, jak w klipie Reserved wyreżyserowanym przez Gordona von Steiner, jednego z najbardziej utalentowanych autorów filmów modowych na świecie,  jeszcze nie widzieliśmy. 16.03.2018 | przeczytano: 1102 razy (komentarzy: 10)
Papert Pictures dla Deni Cler Milano
Agencja kreatywno-produkcyjna Papert Pictures po raz kolejny zrealizowała sesję zdjęciową dla marki Deni Cler Milano, tym razem na sezon wiosna-lato 2018. 06.03.2018 | przeczytano: 215 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 134)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764