logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

omnichannel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 97
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji

Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.

03.07.2020 | przeczytano: 269 razy
8 najnowszych trendów marketingowych, które warto poznać

Rozwijające się technologie zmieniają marketing, w konsekwencji strategie muszą równie szybko dostosowywać się do nowych realiów rynku. Jednym z najnowszych trendów wykorzystywanych przez firmy w analityce marketingowej jest oprogramowanie do uczenia maszynowego, które przewiduje szanse, trendy i problemy, jeszcze zanim się pojawią.  Zapewnia ono przygotowanie skutecznej strategii cyfrowej poprzez marketing treści, wzrost UGC (user generated content) i optymalizację wskaźnika PPC (pay per click). Firmy muszą też skoncentrować się na ochronie danych za pomocą rygorystycznych zasad, procedur awaryjnych i narzędzi bezpieczeństwa cybernetycznego.

29.05.2020 | przeczytano: 652 razy
Konsumenci kupują w sieci pomimo otwarcia galerii handlowych

Pandemia koronawirusa i związana z nią przymusowa izolacja skłoniły wiele firm do uruchomienia sprzedaży online, a konsumentów – do korzystania z zakupów w sieci. Wielu z nich pozostanie przy tej formie pomimo otwarcia galerii handlowych, bo doceniło łatwość i wygodę robienia zakupów w internecie. Spełnić należy tylko jeden warunek: klienci muszą być traktowani tak samo w każdym kanale sprzedaży, otrzymać tę samą ofertę i jakość usługi bez względu na rodzaj kontaktu z firmą.

15.05.2020 | przeczytano: 372 razy
Myśl strategicznie w czasach koronawirusa

Planowanie strategiczne, różne scenariusze, zmiana nawyków konsumentów, nowy język komunikacji... A co zmieni się w online? Czy sprzedaż przenosić się będzie do sieci? – zapraszamy do przeczytania rozmowy z Magdaleną Euejdą - Digital Strategy Manager oraz Tomaszem Sąsiadkiem - Co-Managing Director w Bluerank.

01.04.2020 | przeczytano: 1183 razy
Omnichannel jutra, na które czekamy

Na rynek wkroczył Omnichannel Plus. To integracja kanałów komunikacji, ale wzbogacona o wrażenia i budowanie doświadczeń klientów.  W trudnych dla gospodarki czasach, tym bardziej zyska na znaczeniu.

16.03.2020 | przeczytano: 671 razy

WhatsApp, jedna z najpopularniejszych aplikacji komunikacyjnych na świecie z ponad 2 miliardami aktywnych użytkowników, dzięki wprowadzeniu WhatsApp Business otwiera się na komunikację biznesową – między marką a jej klientami. Infobip jest partnerem WhatsApp w tym przedsięwzięciu i oficjalnym dostawcą tej usługi dla klienta biznesowego. Z jego inicjatywy odbędzie się w II kwartale 2020 r. specjalny warsztat prezentujący wszystkie praktyczne funkcjonalności nowego rozwiązania dla biznesu.

13.03.2020 | przeczytano: 268 razy
Cuk inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.

07.02.2020 | przeczytano: 378 razy
Bluerank: nowe biuro, a w nim ewolucja modelu pracy

Agencja marketingu internetowego Bluerank przeprowadziła się do nowoczesnego biurowca w centrum Łodzi. W nowych przestrzeniach wprowadza model pracy oparty na Zespołach Partnerskich. Ma to duże znaczenie z perspektywy współpracy z Klientem. Dlaczego?

04.02.2020 | przeczytano: 377 razy
Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

1,3 miliona wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę – jeden z największych i najpopularniejszych polskich sklepów online odnotował rekordowy Czarny Piątek w swojej historii. Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.

02.12.2019 | przeczytano: 335 razy

Komentuje dr Mariusz Woźniakowski z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania UŁ

19.11.2019 | przeczytano: 345 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 97)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764