logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

omnichannel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 88

Komentuje dr Mariusz Woźniakowski z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania UŁ

19.11.2019 | przeczytano: 72 razy
Jak showrooming i webrooming zmieniają handel?

Klienci są coraz bardziej świadomi, a sklepy powinny uwzględniać zmieniające się oczekiwania kupujących. Dla firm oznacza to wiele wyzwań, ale i dodatkowe szanse na sprzedaż. Konsumenci oczekują synergii pomiędzy wieloma kanałami sprzedaży, a przy tym coraz większą uwagę zwracają m.in. na ekologię.

12.11.2019 | przeczytano: 194 razy
O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów Retailshow

Tematyka Retail Congress skierowana jest do osób decyzyjnych średniego i wysokiego szczebla, odpowiadających za planowanie, strategię, a także optymalizację procesów i wdrażanie nowych technologii, zarówno w sklepach, jak i całym łańcuchu dostaw. Wystąpienia prelegentów będą atrakcyjne także dla tych, którzy zajmują się tworzeniem przestrzeni handlowych lub obsługą kanałów sprzedaży. Konferencja odbędzie się 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

12.11.2019 | przeczytano: 140 razy
Premiera nowej aplikacji Multikino Vue

Multikino we współpracy z Mastercard wprowadza pierwszą w pełni omnichannelową na polskim rynku kinowym aplikację mobilną. Od dziś za pomocą telefonu można zakupić zarówno bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja w systemie Android oraz iOS jest dostępna w Google Play oraz App Store.

30.10.2019 | przeczytano: 203 razy
Jak showrooming i webrooming zmieniają handel?

Klienci są coraz bardziej świadomi, a sklepy powinny uwzględniać zmieniające się oczekiwania kupujących. Dla firm oznacza to wiele wyzwań, ale i dodatkowe szanse na sprzedaż. Konsumenci oczekują synergii pomiędzy wieloma kanałami sprzedaży, a przy tym coraz większą uwagę zwracają m.in. na ekologię.

18.10.2019 | przeczytano: 236 razy

Omnichannel nie jest tylko pojęciem branżowym. Ubezpieczyciele w coraz większym stopniu zwracają się ku spersonalizowanym i wielokanałowym doświadczeniom, zapewniając klientom bezproblemową obsługę w każdym kanale, który wykorzystują do komunikacji: od wizyt w biurze i rozmów telefonicznych po odwiedziny stron internetowych, aplikacji na urządzeniach mobilnych i wielu innych. Korzyści płynące z tego podejścia są dwojakie: zarówno przyciągają, jak i zatrzymują klientów o wysokich wymaganiach w zakresie technologii cyfrowych.

25.09.2019 | przeczytano: 187 razy
Wakacyjne kampanie POS In – Store Media Polska dla CarrefourZobacz fotorelację

LEDy  są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. W tym sezonie wakacyjnym nasi Klienci wyraźnie postawili na LEDy. -mówi Bartosz Domaradzki  z in- Store Media Polska.

12.09.2019 | przeczytano: 328 razy

Relacje z klientami stają się coraz mniej bezpośrednie. Niektóre sektory, takie jak bankowy, większość wpływów osiągają poprzez sprzedaż konsultacyjną. W którym kierunku rozwijać biznes, jeśli klienci unikają zakupów w placówkach firm oraz chcielibyśmy korzystać ze zdobyczy digitalizacji? Rozwiązaniem jest zwrot ku większej personalizacji oraz wielokanałowości doświadczeń klientów. Jednak, by platforma dostarczała pozytywnych doświadczeń, muszą być one dostępne nie tylko za pośrednictwem dowolnego punktu styku, ale także być ciągłe i spójne.

12.07.2019 | przeczytano: 212 razy
Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.

01.07.2019 | przeczytano: 355 razy
EmpikL  Wyróżnienie w raporcie M&MP i nominacja do nagrody KTR

23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR.

28.05.2019 | przeczytano: 297 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 88)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764