logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

omnichannel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 144

GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła dziś najnowsze kroki swojej transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają swoje źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r., Essence łączy się z MediaCom a Mindshare z Neo tworząc w ten sposób nową, silną, wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9000 pracowników, opartą na technologii AI.

04.05.2022 | przeczytano: 151 razy
Zintegrowana komunikacja biznesowa od Nfon z nowym brandingiem

NFON, europejski dostawca rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, przeprowadza rebranding marki. Strategicznie NFON koncentruje się na obszarach Unified Communications as a Services (UCaaS) i Contact Center as a Services (CCaaS).

03.05.2022 | przeczytano: 178 razy

Brand New Galaxy, grupa marketingowo-technologiczna, w skład której wchodzą podmioty oferujące wyspecjalizowane usługi w obszarze e-commerce i digital, została zakupiona przez amerykańską sieć Stagwell.

25.04.2022 | przeczytano: 256 razy
Modivo i Eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.

20.04.2022 | przeczytano: 284 razy
Powstaje marka Euvic Performance – konsolidacja w Grupie Euvic

Grupa Euvic konsekwentnie realizuje długoterminową strategię rozwoju Integratora 2.0. – konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru Performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę działając pod marką Euvic Performance.

11.04.2022 | przeczytano: 356 razy

W czasie pandemii konsumenci zaczęli częściej wchodzić w interakcje z markami za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Gwałtowna zmiana przyzwyczajeń klientów, brak personalizacji i niewłaściwe wykorzystanie danych sprawiają jednak, że część firm ma problemy z zapewnieniem konsumentom najlepszych doświadczeń związanych z komunikacją w kanale online. Jak więc upewnić się, że strategia firmy w tym obszarze jest właściwa?

04.04.2022 | przeczytano: 433 razy

Agencja marketingu marketplace OmniHero zostaje nowym członkiem IAB Polska.

25.03.2022 | przeczytano: 158 razy

Dla zdecydowanej większości firm email jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach - wynika z 18. Ogólnopolskiego badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzonego przez SARE z Grupy Kapitałowej Digitree Group.

18.03.2022 | przeczytano: 229 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma PuchPuchGo.

18.02.2022 | przeczytano: 185 razy
5 kompetencji, które powinien posiadać specjalista od marketingu w 2022 roku

W świecie nadmiaru bodźców, łatwego dostępu do informacji i cyfryzacji niemal każdego obszaru naszego życia marki nie mogą pozostać bierne. Digital marketing to już absolutne must-have w zarządzaniu wizerunkiem. Dlaczego warto inwestować w rozwój tych kompetencji?

14.02.2022 | przeczytano: 703 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 144)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764