logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

oprawa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 364
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce

8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.

14.10.2019 | przeczytano: 184 razy
Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepach

Na pierwszy rzut oka wyszukiwarka znajdująca się w górnej części sklepu internetowego może wydawać się tematem błahym. Jednak coraz więcej internautów, według badań Nielsen Group jest to 50%, reprezentuje podejście search-dominant. Przechodzą bezpośrednio do paska wyszukiwania poszukiwaniu konkretnego produktu lub informacji – bez wcześniejszego przeglądania zawartości sklepu.

07.10.2019 | przeczytano: 167 razy

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze przynoszą największe zyski. Ponieważ rynek i sami konsumenci mocno ewoluują, sprawdzono też, jakie metody pomiaru efektywności działań marketingowych są obecnie najchętniej stosowane.

30.09.2019 | przeczytano: 159 razy
„Suplement na komplement” – w kampanii Vitapil

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL firmy NutroPharma. Za kompleksową produkcję fotograficzną i video odpowiedzialna była Spółka SKYME.

25.09.2019 | przeczytano: 158 razy

Omnichannel nie jest tylko pojęciem branżowym. Ubezpieczyciele w coraz większym stopniu zwracają się ku spersonalizowanym i wielokanałowym doświadczeniom, zapewniając klientom bezproblemową obsługę w każdym kanale, który wykorzystują do komunikacji: od wizyt w biurze i rozmów telefonicznych po odwiedziny stron internetowych, aplikacji na urządzeniach mobilnych i wielu innych. Korzyści płynące z tego podejścia są dwojakie: zarówno przyciągają, jak i zatrzymują klientów o wysokich wymaganiach w zakresie technologii cyfrowych.

25.09.2019 | przeczytano: 156 razy

Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.

19.09.2019 | przeczytano: 171 razy (komentarzy: 19)
Zmarnowane miliony na promocję Polski. Na kampanii PFN ktoś jednak korzysta

Polska Fundacja Narodowa powierzyła amerykańskiej agencji PR White House Writers Group promowanie Polski w USA. Według Onetu na kontrakcie skorzystała najbardziej rodzina Marka Chodakiewicza – powiązanego z PiS-em polonijnego historyka, znanego w Polsce głównie ze swych homofobicznych wypowiedzi.

18.09.2019 | przeczytano: 601 razy
Plac Unii rozbłysnął na czerwono w geście solidarności z chorymi

5 września br. Plac Unii podświetlony został na czerwono. To symboliczny gest solidarności z chorymi na nowotwór, podopiecznymi Fundacji Rak’n’Roll. Celem stowarzyszenia jest zmiana schematów myślenia o nowotworach oraz poprawa jakości życia osób cierpiących na tę chorobę. W tym roku Fundacja obchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji organizowana jest sztafeta rowerowa z Warszawy na geograficzny Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej – Projekt Rolling 2 Zwrotnik.

09.09.2019 | przeczytano: 131 razy
Konica Minolta: ponad 1500 instalacji Accurio Pro Flux w Europie

Konica Minolta odnotowała półtora tysiąca instalacji oprogramowania Accurio Pro Flux, zrealizowanych na rynku europejskim. Jak podkreśla Michał Wiśniewski, Production Printing &Solutions Product Manager w polskim oddziale tej firmy, średniej wielkości drukarnia wykonująca około 10 zleceń dziennie (przy hipotetycznym założeniu, że jedno zlecenie to około pięć tysięcy broszur dwustronnie drukowanych, składanych A3 do A4 i tysiąc jednostronnych ulotek), może uzyskać dzięki temu rozwiązaniu oszczędności rzędu 4000 zł miesięcznie, zyskując przy tym nawet kilka godzin dziennie dla realizacji nowych prac.

06.09.2019 | przeczytano: 474 razy
Zoom TV odświeżył oprawę graficzną

Kanał naziemny Zoom TV, którego nadawcą jest Kino Polska TV SA, odświeżył oprawę graficzną. Ofertę programową stacji – pełną humoru, kontrowersyjnych tematów i tajemniczych zjawisk – podkreślają od teraz tabloidowe elementy graficzne, żywsze kolory i charakterystyczny font. Nowym hasłem Zoom TV jest HUMOR SKANDAL TAJEMNICA, które dobrze wyraża charakter kanału.

28.08.2019 | przeczytano: 189 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 364)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764