logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

oprawa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 353
Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla ElblągaZobacz fotorelację

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów, którzy głosowali w konkursie.

23.08.2019 | przeczytano: 155 razy
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter.

19.08.2019 | przeczytano: 193 razy
Personalizacja: aktualizacja do drukarek Canon I-sensys

Canon wprowadził właśnie aktualizację do ośmiu serii drukarek biurowych i-SENSYS. Nowy firmware usprawnia personalizację interfejsu użytkownika sprawiając, że obsługa urządzeń jest jeszcze bardziej intuicyjna. Drukarki objęte aktualizacją oferują szybkość i najwyższą wydajność laserowego druku.

01.08.2019 | przeczytano: 225 razy

Analitycy z Forrester Consulting sprawdzili, co duże, amerykańskie firmy myślą o design thinking. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji zdaje się być u szczytu popularności. 72 proc. przepytanych firm na własnej skórze sprawdziło jej możliwości, a aż 28 proc. zmieniło pod jej kątem kulturę organizacyjną.

29.07.2019 | przeczytano: 230 razy (komentarzy: 2)
Animal Planet z nową identyfikacją wizualną

Animal Planet, stacja proponująca filmy dokumentalne o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.

15.07.2019 | przeczytano: 347 razy
Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek z londyńską agencją Dixonbaxi

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

15.07.2019 | przeczytano: 283 razy

Za działania marketingowe i PR-owe przedsiębiorstwa odpowiada od teraz N.42 concept agency (dawniej Acha Public Relations).

01.07.2019 | przeczytano: 174 razy
Polskie przedsiębiorstwa stoją w obliczu trudności

Euler Hermes, globalny ubezpieczyciel należności handlowych, przeanalizował sytuację przedsiębiorstw w Polsce. Najważniejsze wnioski:

  • Impuls z Unii Europejskiej w postaci silnego popytu eksportowego i wzrostu inwestycji, a także konsumpcja przyczyniły się do niedawnego ożywienia gospodarczego, ale…
  • Analiza Euler Hermes sugeruje, iż najlepsze dni Polski pod względem dobrych wyników gospodarczych są już prawdopodobnie za nami. Dlaczego?
  • Przyczyną problemów polskich firm jest obecne spowolnienie na głównych rynkach eksportowych, ale nie mniej ważne są przyczyny systemowe kumulujące się w przestarzałym modelu biznesowym
  • Wspólną cechą wielu polskich firm z sektora MŚP jest niska innowacyjność, a co za tym idzie niska wartość dodana; powszechne jest (jako element biznesplanu) poleganie przede wszystkim na niskich kosztach pracy, co w ostatnich trzech latach prowadziło do spadku rentowności
  • Ryzyko biznesowe rośnie: pomimo tego, że wskaźnik DSO (obiegu należności) spółek notowanych na giełdzie jest lepszy od średniej globalnej, to wskaźnik ten dla całego rynku nie jest już tak korzystny, a liczba niewypłacalności polskich firm rośnie czwarty rok z rzędu
  • Wyeliminowanie strukturalnych słabości poprawiłoby długoterminowe perspektywy dla Polski

01.07.2019 | przeczytano: 179 razy
Nowa odsłona serwisu lotos.pl

Nowa odsłona serwisu „lotos.pl” wystartowała pod koniec czerwca br. Oprócz bardziej nowoczesnego wyglądu, użytkownicy powinni docenić ulepszoną nawigację oraz poprawioną funkcjonalność. Zmodernizowana witryna jest też w pełni responsywna, czyli dostosowana do wyświetlania na wszystkich rozdzielczościach ekranów.

01.07.2019 | przeczytano: 242 razy
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki

Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.

24.06.2019 | przeczytano: 181 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 353)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764