logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

plakat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1756
Głosuję na miłość: VMLY&R z kampanią wyborczą osób LGBT

18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.

18.09.2019 | przeczytano: 231 razy (komentarzy: 5)
Drukarnia Internetowa Viperprint ponownie wybiera HP Indigo

Drukarnia internetowa ViperPrint po raz kolejny sięgnęła po sprawdzone rozwiązanie rozszerzające możliwości produkcyjne firmy. Tym razem wybrany został model półformatowy - HP Indigo 12000.

18.09.2019 | przeczytano: 159 razy
Suzuki Kocha Sztukę w nowej kampanii autorstwa Communication Unlimited

Ruszyła nowa kampania Suzuki Motor Poland pod hasłem „Suzuki Loves Art” opracowana przez agencję Communication Unlimited (CU).

17.09.2019 | przeczytano: 126 razy
Canon: I-sensys LBP852Cx - najnowsza kolorowa drukarka A3

Jeśli potrzebujesz uniwersalnej, kolorowej drukarki A3, która zmieści się na Twoim biurku – Canon przygotował urządzenie specjalnie dla ciebie. Najnowszy model i-SENSYS LBP852Cx to niewielkie urządzenie biurkowe, które oferuje szerokie spektrum możliwości druku kolorowego w wysokiej jakości. Idealny sposób na natychmiastową realizację wszystkich kreatywnych pomysłów i usprawnienie działań marketingowych.

16.09.2019 | przeczytano: 155 razy
Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność

Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.

13.09.2019 | przeczytano: 188 razy
Wydłużony termin dla Young Drumers

Ekscytująca wiadomość dla młodych mistrzów kreacji  – decyzją Jury termin na składanie prac w konkurse na najbardziej kreatywny plakat   został przedłużony do 17 września 2019 r. Przypominamy, że nagrodą główną w konkursie jest  3.000 EUR.

13.09.2019 | przeczytano: 193 razy

W czasach, gdy każdego dnia w internecie publikuje się miliony zdjęć, fotografia wywołana na profesjonalnym papierze fotograficznym nabiera zupełnie innego, wyjątkowego charakteru. Podczas kursów i warsztatów Akademii Nikona uczestnicy zachęcani są, by jak najczęściej utrwalać i prezentować swoje prace właśnie w ten sposób. To i wiele innych rozwiązań na prezentowanie zdjęć oferuje firma CEWE, nowy partner Akademii Nikona i producent oryginalnych fotoproduktów.

12.09.2019 | przeczytano: 150 razy
Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyły kolejne osoby: Mateusz Reiss, który będzie pełnił funkcję Art Directora, oraz Filip Zbrzeźniak – Senior Designer.

12.09.2019 | przeczytano: 205 razy
Canon: nowa seria uniwersalnych i kreatywnych urządzeń biurowych

Canon przedstawia imagePRESS C165, proste w obsłudze wielofunkcyjne kolorowe urządzenie, które oferuje szerokie spektrum możliwości. To wszechstronne połączenie technologii i interfejsu użytkownika – znanych z serii imageRUNNER ADVANCE – wzbogacony o profesjonalne i intuicyjne elementy charakterystyczne dla serii urządzeń imagePRESS.

10.09.2019 | przeczytano: 167 razy
Zimnotłoczony - Opus B dla Hortex

Hortex się zmienia i to widać. Właśnie wystartowała kampania najnowszego produktu – soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze doskonale znanej marki.

02.09.2019 | przeczytano: 229 razy
1 2 3
Strona 1/176 (artykułów: 1756)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764