logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

plakat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2284
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor

Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR.

19.04.2024 | przeczytano: 92 razy
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?

Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii pro-zdrowotnej. 

19.04.2024 | przeczytano: 73 razy
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności

Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  

17.04.2024 | przeczytano: 176 razy
Lekcja Nieśmiecenia: szkolny konkurs na kampanię promocyjną

3 kwietnia 2024 rusza IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: stacje do nauki selektywnej segregacji odpadów oraz granty finansowe. 

03.04.2024 | przeczytano: 244 razy
Sun Chemical: oferta dla branży LFP na targach Fespa 2024

Sun Chemical, tradycyjnie już, znalazł się wśród wystawców targów Fespa, w tym roku odbywających się w Amsterdamie. Firma promowała tu swoje wszechstronne, stale rozbudowywane portfolio rozwiązań skierowanych na rynek druku wielkoformatowego, w dużej mierze zdominowane przez materiały do druku cyfrowego. Sun Chemical zaprezentował m.in. pełną ofertę z rodziny Streamline, uwzględniającą druk w wielkoformatowy i superwielkoformatowy w technice solwentowej, wodnej oraz UV; atramenty dedykowane zadrukowywaniu tekstyliów, w tym nowy Xennia Jade oraz technologię odgazowywania atramentów – Separel. Jak podkreśla obecny na targach Krzysztof Ostrowski, odpowiedzialny w polskim oddziale Sun Chemical za rynek druku cyfrowego, Fespa stała się jednak przede wszystkim miejscem spotkań z klientami firmy (głównie z Europy) oraz partnerami biznesowymi.

03.04.2024 | przeczytano: 270 razy
Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki

Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.

02.04.2024 | przeczytano: 287 razy
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych

Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.

30.03.2024 | przeczytano: 804 razy
Konfrontacje Plakatu Studenckiego 2024

Plakat to medium, które najżywiej reaguje na bieżące wydarzenia. Jak młodzi projektanci widzą dzisiejszy świat? Jak reagują na kryzysy związane z konfliktami zbrojnymi, ekologią czy przemianami społecznymi? Jak wyglądają najnowsze tendencje w projektowaniu plakatu? Jak dziś uczyć plakatu? Czy istnieją szkoły, mistrzowie i autorytety, czy przeciwnie, partnerski model wymiany jest dzisiaj bardziej aktualny? Konfrontacje Plakatu Studenckiego to próba mapowania tego, co ważne dla młodych projektantów – sposobu postrzegania świata i reagowania na niego, najnowszych trendów i rozwiązań projektowych, ale też próba rozpoznania modeli nauczania w pracowniach plakatu z wyższych uczelni z całego świata.

29.03.2024 | przeczytano: 736 razy
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024

Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku zmieniają funkcjonowanie biznesu.

27.03.2024 | przeczytano: 504 razy
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna

Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w programach partii politycznych. Wysoka frekwencja wśród kobiet może w tym pomóc. Dlatego z pełnym przekonaniem Fundacja SPS ogłasza kolejną kampanię profrekwencyjną pod hasłem „Sama Wybierz Samorząd”. Jej siłą jest zaangażowanie licznych znanych i wspaniałych kobiet, które jednym głosem mówią: idź na wybory samorządowe i wybierz kandydatkę(-a), która(-y) będzie pracować na rzecz realizacji ważnych dla Ciebie spraw.

27.03.2024 | przeczytano: 271 razy
1 2 3
Strona 1/229 (artykułów: 2284)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764