logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

pokolenie Z: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44
Żuje się Dobrze - w kampanii Orbit

Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit może dać konsumentom chwilę dla siebie.

22.03.2024 | przeczytano: 339 razy
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu

Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.

12.03.2024 | przeczytano: 220 razy
Brygada Porządkowa młodych ekoinfluencerów

Fundacja Zwalcz Nudę̨ rozpoczyna innowacyjny projekt dedykowany dzieciom i młodzieży w wieku od 13 do 17 lat z Warszawy i okolic – „Brygadę Porządkową”. To jedyna w swoim rodzaju inicjatywa, której celem jest nie tylko edukacja ekologiczna, ale także promowanie ekologicznego stylu życia wśród młodych ludzi oraz wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia do rozpowszechniania idei ekologicznych. 

27.11.2023 | przeczytano: 451 razy
Twórcy internetowi mówią #hejtout

Negatywne, czasem bardzo nieprzyjemne komentarze w internecie, zdarzają się coraz częściej i niełatwo sobie z nimi poradzić. Wyeliminowanie mowy nienawiści nie jest możliwe, ale zmniejszenie jej mocy już tak. To podstawowe założenie nowego projektu #HEJTOUT, którego celem jest wyposażenie młodych ludzi w narzędzia i strategie minimalizujące negatywne skutki psychologiczne doświadczania hejtu, ale także zwrócenie uwagi ich dorosłego otoczenia na ten problem. Kampania realizowana jest przez Fundację SEXEDPL i T-Mobile Polska.

21.11.2023 | przeczytano: 532 razy (komentarzy: 24)

Google, czyli najpopularniejsza wyszukiwarka świata ma problem. Nazywa się TikTok. To do tej aplikacji lgnie coraz więcej osób z pokolenia “zetek”. Tłumaczą, że właśnie chińska aplikacja najlepiej odpowiada na ich pytania i są one bardziej inspirujące.

25.10.2023 | przeczytano: 549 razy
Limitowana edycja napojów marki własnej w kampanii Kaufland

Do sprzedaży w sklepach Kaufland trafiła limitowana edycja napojów zainspirowanych tegoroczną kampanią sieci w stylu K-pop. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa orzeźwiające warianty smakowe – mango i mojito. Dla klientów przygotowano również specjalny konkurs, w którego puli nagród znajdują się k-popowe albumy, zestawy napojów, a także merch, w którym wystąpiła jedna z bohaterek kampanii – Solar.

16.10.2023 | przeczytano: 514 razy
Prawie połowa konsumentów w Polsce jest zaniepokojona SI

Salesforce opublikował nowy raport „State of the Connected Customer”, który powstał dzięki przebadaniu grupy 14 300 konsumentów i nabywców biznesowych z 25. krajów – w tym 650 z Polski.vvv

01.09.2023 | przeczytano: 459 razy
Biedronka razem z influencerami wprowadza nową markę własną Baitz

„Żyj po swojemu” to hasło, które przyświeca nowej kampanii marketingowej sieci Biedronka z udziałem znanych influencerów. Projekt powstał z okazji wprowadzenia nowej marki własnej sieci Biedronka – BAITZ, który podobnie jak sam brand jest skierowany do pokolenia Z. W ramach kampanii influencerzy dzielą się swoimi największymi pasjami, pokazując przy tym nowe przekąski od BAITZ.

07.08.2023 | przeczytano: 1074 razy (komentarzy: 3)
Gen Z i milenialsi podbijają rynek zakupów online

Najnowsze badanie PayPal dotyczące zwyczajów pokolenia Z i milenialsów nie pozostawiają wątpliwości: przedstawiciele obu grup uwielbiają świat online. Robią tam zakupy, słuchają muzyki, oglądają filmy, komunikują się ze znajomymi, a także szukają inspiracji zakupowych.

11.07.2023 | przeczytano: 477 razy
Młodzi nie chcą startować w wyścigu szczurów

Wypalenie zawodowe, uwięzienie w jednej pracy, chroniczny stres, czyli pojęcia tak charakterystyczne dla millenialsów, to coś, co pokolenie Z odrzuca. Młodzi zmieniają rynek pracy ku niezadowoleniu pracodawców. Okazuje się, że pieniądze dla nich są ważne, bo chcą zarabiać dużo ale nie za wszelką cenę. Chcą od życia więcej niż wakacje raz w roku, pragną żyć inaczej niż ich rodzice, którzy przecież wszystko robili dla tych właśnie dzieci. Czy ciężka praca odchodzi do lamusa?

23.06.2023 | przeczytano: 364 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764