logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

profilowanie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 100
drupa 2024: Epson ColorWorks C8000e - przemysłowa drukarka etykiet na żądanie

Na targach Drupa w Düsseldorfie (hala 5, stoisko D20) Epson prezentuje swoją najnowszą drukarkę etykiet. ColorWorks C8000e, przeznaczona do drukowania kolorowych etykiet na żądanie, zapewnia szybkość i wysoką jakość przy równoczesnym ograniczeniu kosztów i ilości odpadów w porównaniu z tradycyjną, analogową produkcją etykiet.

03.06.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 490 razy
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści

Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.

18.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 2275 razy (komentarzy: 12)
Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?

Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć kampanijnych postów i reklam. Części z nich powstanie z ręki profesjonalistów, ale nie mniej będzie tylko amatorskim „przepalaniem” pieniędzy. 

21.03.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 703 razy
W jaki sposób DSA realnie wpłynie na marketing internetowy?

– eksperci z IAB Polska odpowiadają na najczęściej zadawane pytania dotyczące Aktu o Usługach Cyfrowych

14.03.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1309 razy
CalderaRIP i HP Latex

CalderaRIP, będąc zaawansowanym oprogramowaniem do zarządzania wydrukiem, oferuje użytkownikom drukarek HP Latex szereg specjalistycznych funkcji i możliwości, które znacznie ułatwiają i usprawniają proces drukowania.

22.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 1434 razy

Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) rewolucjonizują wiele branż. Wpływają też na programy lojalnościowe i budowanie relacji z konsumentami. Jak mogą wspierać Twój biznes w zakresie obsługi klienta dziś i w przyszłości?

12.07.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 799 razy
„Experience.Transformation”: Sun Chemical podsumowuje targi Fespa 2023

Rozwiązania do druku cyfrowego, przemysłowego, aplikacji tekstylnych i graficznych oraz projekt 5R, uwzględniający proekologiczne założenia polityki Sun Chemical to najważniejsze elementy obecności tej firmy na tegorocznych targach Fespa 2023. Podczas wydarzenia, odbywającego się w Monachium, promowała ona liczne nowe i udoskonalone rozwiązania ze swojej oferty, w tym serię popularnych atramentów Streamline do druku wielko- i superwielkoformatowego (dedykowanych maszynom różnych producentów wyposażonym w różne głowice) oraz farby sublimacyjne i reaktywne do zastosowań typu soft signage. Swoje miejsce na stoisku znalazły też rozwiązania oferowane przez SunJet – oddział Sun Chemical, specjalizujący się w druku inkjetowym UV.

14.06.2023 | Świat poligrafii | przeczytano: 6834 razy

Firma EMB Systems podczas zbliżających się Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku – PROMO SHOW przeprowadzi cykl szkoleń. Warsztaty obejmą tematykę oprogramowania RIP CAD Link dla drukarek Brother oraz technologii DTF. Targi odbędą się 8-9 lutego 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

20.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 1169 razy

Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji – większa sprzedaż.

13.12.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 771 razy
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)

We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy problem ze śledzącą reklamą? O jakie zmiany walczymy? Odpowiadamy w drugiej części naszego materiału o sprawie przeciwko IAB Europe.

04.12.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1478 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 100)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764