logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

profilowanie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 98
Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?

Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć kampanijnych postów i reklam. Części z nich powstanie z ręki profesjonalistów, ale nie mniej będzie tylko amatorskim „przepalaniem” pieniędzy. 

21.03.2024 | przeczytano: 575 razy
W jaki sposób DSA realnie wpłynie na marketing internetowy?

– eksperci z IAB Polska odpowiadają na najczęściej zadawane pytania dotyczące Aktu o Usługach Cyfrowych

14.03.2024 | przeczytano: 1046 razy
CalderaRIP i HP Latex

CalderaRIP, będąc zaawansowanym oprogramowaniem do zarządzania wydrukiem, oferuje użytkownikom drukarek HP Latex szereg specjalistycznych funkcji i możliwości, które znacznie ułatwiają i usprawniają proces drukowania.

22.12.2023 | przeczytano: 1256 razy

Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) rewolucjonizują wiele branż. Wpływają też na programy lojalnościowe i budowanie relacji z konsumentami. Jak mogą wspierać Twój biznes w zakresie obsługi klienta dziś i w przyszłości?

12.07.2023 | przeczytano: 725 razy
„Experience.Transformation”: Sun Chemical podsumowuje targi Fespa 2023

Rozwiązania do druku cyfrowego, przemysłowego, aplikacji tekstylnych i graficznych oraz projekt 5R, uwzględniający proekologiczne założenia polityki Sun Chemical to najważniejsze elementy obecności tej firmy na tegorocznych targach Fespa 2023. Podczas wydarzenia, odbywającego się w Monachium, promowała ona liczne nowe i udoskonalone rozwiązania ze swojej oferty, w tym serię popularnych atramentów Streamline do druku wielko- i superwielkoformatowego (dedykowanych maszynom różnych producentów wyposażonym w różne głowice) oraz farby sublimacyjne i reaktywne do zastosowań typu soft signage. Swoje miejsce na stoisku znalazły też rozwiązania oferowane przez SunJet – oddział Sun Chemical, specjalizujący się w druku inkjetowym UV.

14.06.2023 | przeczytano: 6628 razy

Firma EMB Systems podczas zbliżających się Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku – PROMO SHOW przeprowadzi cykl szkoleń. Warsztaty obejmą tematykę oprogramowania RIP CAD Link dla drukarek Brother oraz technologii DTF. Targi odbędą się 8-9 lutego 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

20.01.2023 | przeczytano: 1116 razy

Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji – większa sprzedaż.

13.12.2022 | przeczytano: 698 razy
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)

We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy problem ze śledzącą reklamą? O jakie zmiany walczymy? Odpowiadamy w drugiej części naszego materiału o sprawie przeciwko IAB Europe.

04.12.2022 | przeczytano: 1412 razy
Co dalej z reklamą internetową? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej przyjrzy się profilowanej reklamie w sieci. To efekt skargi złożonej przez europejskie organizacje broniące cyfrowych praw człowieka na Transparency & Consent Framework (TFC). Stworzone przez IAB Europe narzędzie pozwala na wymianę informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam. Korzysta z niego 80% stron internetowych, ale – jak wynika z decyzji belgijskiego organu ochrony danych – narusza ono przy tym europejskie prawo ochrony danych osobowych. Sprawa trafiła do TSUE po tym, jak IAB Europe zaskarżył decyzję belgijskiego urzędu do sądu.

15.11.2022 | przeczytano: 1170 razy

Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb, wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga profilowanie, dostępne dziś także w programach lojalnościowych. Jak korzystać z niego zgodnie z prawem?

18.10.2022 | przeczytano: 669 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 98)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764