logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

program lojalnościowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 117

Czy karty podarunkowe przynoszą korzyści jedynie w relacjach B2C? Okazuje się, że nie! Ich zakres wykracza poza prostą relację między firmą a klientem. Karty podarunkowe stanowią skuteczne narzędzie do nawiązywania relacji, które może przynosić korzyści także w innych obszarach biznesowych.

09.05.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 631 razy
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne

Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt lojalnego. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej .

23.04.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 278 razy

Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech krokach.

03.04.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 854 razy

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  

27.03.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1003 razy
Sare: XX edycję badania – komunikacja w programach lojalnościowych

„Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” - to temat badania, które rozpoczyna SARE. Związek IAB Polska został patronem honorowym inicjatywy.

26.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 269 razy

Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?

06.03.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 576 razy
Eurocash: program lojalnościowy Delikarta z ponad 4 mln użytkowników

Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych sklepów spożywczych. Jego sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla lokalnych detalistów. Jest też spójny z ogłoszoną we wrześniu ub.r. strategią rozwoju sieci, zgodnie z którą Delikatesy Centrum 2.0., rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców, mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku.

15.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 451 razy
Zakręcona Loteria Kameleon: akcja crossbrandowa Lagardère Travel Retail

Ponad 17 tys. nagród, w tym vouchery na wakacje o wartości 10 tys. zł, mogą wygrać klienci sieci Inmedio, Relay, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free i ponad 30 innych marek. Wystarczy, że pobiorą na telefon aplikację Kameleon i wezmą udział w nowej Zakręconej Loterii Kameleon. To pierwsza tak wyjątkowa, bo cross-brandowa akcja realizowana w ramach rozwijanego przez Lagardère Travel Retail w Polsce programu, który dynamicznie się rozwija i który tylko w tym roku podwoił liczbę użytkowników.

19.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 1109 razy
Klépierre z kampanią wizerunkową centrów handlowych

Klépierre, europejski lider centrów handlowych, prezentuje nową linię kreatywną „Zawsze coś do odkrycia” w kampaniach komunikacyjnych skierowanych do klientów w ponad 100 swoich centrach handlowych.

16.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 543 razy (komentarzy: 1)

Budowanie lojalności konsumentów już od wieków jest jednym z filarów strategii sprzedażowych. Najwcześniejszą znaną formą programu lojalnościowego była miedziana moneta, którą już w XVIII wieku kupcy wręczali swoim najwierniejszym klientom. Dziś u podstaw tych programów leżą skomplikowane systemy wykorzystujące analizę danych i uczenie maszynowe. Nie zmienia się tylko cel sprzedawców – wciąż chcą skłonić klientów do powtarzalnych zakupów i przywiązać ich do swojej marki.

22.09.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 641 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 117)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764