logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

programmatic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 296

OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.

25.05.2020 | przeczytano: 161 razy

OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.

15.05.2020 | przeczytano: 233 razy

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska*. Wśród bieżących konsekwencji epidemii dla prowadzenia działalności najczęściej wskazywano zmniejszenie przychodów (cztery na pięć firm) oraz konieczność zmiany planów budżetowych (70%). Co trzeci respondent wskazał zachwianie płynności finansowej.

30.04.2020 | przeczytano: 306 razy
Optad360 w 2019 roku osiągnął prawie 38 milionów złotych przychodu

Firma pomaga e-wydawcom w monetyzacji ich serwisów internetowych za pomocą reklamy programmatic i kolejny rok zamknęła bardzo wysokimi wzrostami wyników. Pomimo że optAd360 działa zaledwie od czterech lat, jest już uznawany za jednego z najlepszych dostawców tego typu usług. Równolegle firma opracowuje własne produkty oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne. Plany na 2020 rok zakładają kolejne wzrosty oraz większą obecność na rynkach zagranicznych

28.04.2020 | przeczytano: 279 razy
Michał Hejka w zarządzie Time SA

Michał Hejka objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki TIME SA. Odpowiada za rozwój analityczno-kontentowy w zakresie nowych mediów oraz rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji w ramach spółki.

27.04.2020 | przeczytano: 163 razy

Cube Group ponownie wygrała przetarg na usługi dla innogy. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.

23.04.2020 | przeczytano: 89 razy
Yieldbird z nominacjami w międzynarodowych konkursach branżowych

Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora zdobył nominacje do prestiżowych nagród branży AdTech. Projekt strategii monetyzacji przychodów z reklamy programatycznej realizowany dla Wyborcza.pl został doceniony przez jurorów The AdExchanger Awards oraz The Drum Digital Advertising Awards Europe.

20.04.2020 | przeczytano: 165 razy
Walutomat debiutuje w TV

Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.

16.04.2020 | przeczytano: 308 razy
Koronawirus a reklama programmatic

Obecna sytuacja rynkowa związana ze światową pandemią koronawirusa, odciśnie znaczące piętno na rynku reklamy on-line i programmatic. Ciężko w tym momencie prognozować, jak dokładnie będzie wyglądał rynek za kilka miesięcy, kiedy życie Polaków wróci do normalności, jednak pewne jest, że zmieni on swoje oblicze. Poniżej znajduje się krótkie podsumowanie obecnej sytuacji na rynku reklamy oraz przemyślenia dotyczące programmatic.

31.03.2020 | przeczytano: 887 razy

Na początku marca 2020 roku wystartowała kampania Mobile Vikings – MATCH. Za kampanię performance marketingową, KV i stronę internetową całej akcji oraz aktywne wsparcie kreatywne w czasie sesji zdjęciowej, odpowiadają agencje PA i Novem.

24.03.2020 | przeczytano: 198 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 296)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764