logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

programmatic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 282
Dimaq Day: digital marketing i promocja firmy

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach.

21.02.2020 | przeczytano: 313 razy

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Łacińskiej, a niektóre rynki rozwinięte odnotowują spadek tempa wzrostu w obliczu rosnącego zagrożenia recesją. Wydatki na reklamę digitalową pozostają głównym źródłem wzrostów i jednocześnie stymulują formaty tradycyjne, takie jako radio i telewizja.

10.02.2020 | przeczytano: 212 razy
Yieldbird głównym partnerem programatycznym serwisu Weszło.com

Do portfolio firmy Yieldbird, specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył serwis sportowy Weszło.com. Eksperci Yieldbird współpracują z serwisem w zakresie zarządzania i optymalizacji reklamy programatycznej.

30.01.2020 | przeczytano: 357 razy
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów

„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

17.01.2020 | przeczytano: 354 razy
Spicy Mobile inwestuje we własną platformę reklamy programmatic

Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln złotych w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego produktem lub usługą użytkownika.

16.01.2020 | przeczytano: 249 razy
7 zjawisk mogących odmienić digital marketing w 2020 roku

Kilkadziesiąt kampanii internetowych z zakresu SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads i wykorzystanie analityki internetowej do rozwoju biznesu dla wiodących w swoich branżach klientów – tym agencja Bluerank zajmowała się w mijającym roku, tym zajmuje się od lat. Dziś chcemy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami i przewidywaniami. Chcemy pomóc Wam w rozwoju biznesu i jak najlepszym zrozumieniu i wykorzystaniu istotnych zjawisk pojawiających się w obszarze digital marketingu.

18.12.2019 | przeczytano: 548 razy

Guru marketingu, John Wanamaker, zwykł pytać retorycznie: “Połowa środków przeznaczonych na reklamę jest zmarnowana, tylko która?”. Dziś, blisko 100 lat po jego śmierci, jesteśmy bliżej odpowiedzi niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki badaniom Gartnera dowiedzieliśmy się, że wiele wskazuje na to, że chodzi o technologie. Mimo rosnących inwestycji, specjaliści od promowania nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie oferują posiadane przez nich narzędzia. Jak twierdzą pytani w badaniu Gartnera - marketerzy wykorzystują zaledwie 60% potencjału, jaki oferują te rozwiązania.

16.12.2019 | przeczytano: 204 razy
Sieć reklamowa Społeczności stawia na programmatic direct

Programmatic istotnie zmienia układ sił na rynku reklamy internetowej, co potwierdza sieć reklamowa Społeczności. Firma przewiduje, że w ciągu najbliższych lat procentowy udział programmatic w rynku reklamy online przybliży się do poziomu rynku amerykańskiego. W związku z tym Społeczności intensyfikują działania w obszarze programmatic. Dotychczasowy Key Account Manager - Michał Jeziółkowski wraz z nową strategią firmy, nastawioną na wzrost dynamiki rozwoju, awansował na stanowisko Head of Programmatic Direct.

02.12.2019 | przeczytano: 226 razy

W 2020 roku globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 69% wydatków na reklamę online* – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość inwestycji w programmatic przekroczy w 2019 wartość 100 mld USD, osiągając pod koniec roku 106 mld USD. W 2020 roku będzie to już 127 mld USD, a w 2021 aż 147 mld USD, kiedy to wartość wydatków na reklamę programmatic będzie stanowiła 72% rynku online.

25.11.2019 | przeczytano: 226 razy
Algorytmy przejmują europejski sektor reklamy

Stare dobre czasy, gdy firmy same kupowały banery w sieci, odeszły do lamusa. Dziś rządzi Programmatic, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowych w sieci. Ten model zakupu mediów rozwija się dynamicznie na amerykańskim i europejskim rynku reklamy online. W swoim wrześniowym raporcie, IAB Europe szacuje, że rynek reklamy programmatic na Starym Kontynencie wart jest ponad 16 mld EUR. Jak wskazują analitycy, firmy nie przestraszyły się RODO, dzięki czemu wypracowany wynik był aż o 33% wyższy niż w 2017.

30.09.2019 | przeczytano: 201 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 282)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764