logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

programmatic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 518
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360

AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360

15.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 222 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Wakacje rozpoczęły się na dobre, jednak nie oznacza to zupełnego braku wydarzeń ze strony IAB Europe! Polecamy uwadze rozkład wydarzeń i innych planów IAB Europe w niedalekiej przyszłości. Zapraszamy do udziału nie tylko firmy członkowskie.

13.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 180 razy
Asap&Asap z kampanią dla marki Compeed

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała lokalizację globalnej kampanii dla marki Compeed, z portfolio Perrigo Poland. Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.

09.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 241 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AMS: nowy cennik DOOH, nowy model zakupu

1 lipca br. AMS wprowadza zaktualizowany cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Obejmie on nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH. Tym samym standard obowiązujący od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, w którym koszt formatu reklamowego uzależniony jest od dziennej liczby generowanych kontaktów, będzie rozszerzony o kolejne nośniki AMS.

01.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 248 razy
Badania IAB Europe nt. programmatic po raz 10.

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” - to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.

29.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 207 razy
Kampania 360 marki Bioderma. Sensibio - Moc Miceli

NAOS Poland rozpoczęło ogólnopolską kampanię marki BIODERMA promującą produkty do oczyszczania z linii Sensibio - przeznaczone dla skóry wrażliwej. Za przygotowanie strategii oraz realizację działań mediowych kampanii 360 odpowiedzialna jest należąca do Group One spółka MarTech & e-commerce connected Salestube.

26.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 318 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google, znajdując się tym samym w gronie trzech certyfikowanych Sales Partnerów Google Marketing Platform, które mogą pochwalić się tym tytułem. Certyfikacja Digital TV dla Salestube oznacza, że w swoim portfolio ma ona obecnie wszystkie dostępne certyfikacje oferowane przez Google Marketing Platform, co stanowi także potwierdzenie najwyższych kompetencji zespołu Salestube w zakresie technologii Google.

25.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 350 razy
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo

Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.

21.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 227 razy
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej

Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 233 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
DoubleVerify: Wolumen wyświetleń MFA wzrósł napędzany przez AI

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła przegląd wyników swojego ósmego corocznego raportu Global Insights Report, który analizuje trendy w jakości i efektywności mediów na podstawie ponad jednego biliona wyświetleń w kampaniach ponad 2000 marek na 100 rynkach. Wyniki podkreślają m.in., że globalnie strony "Made for Advertising" (MFA) rosną w siłę.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 288 razy
1 2 3
Strona 1/52 (artykułów: 518)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764