logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

programy lojalnościowe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 89
Nowy raport o programach lojalnościowych SARE

Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych. Nowy raport o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce.

06.10.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 258 razy

Kto aktualnie napędza e-commerce? Zdecydowanie millenialsi i Gen Z! To właśnie oni, wychowani w erze Internetu i smartfonów, kształtują nowe trendy w zakupach online. Jak zbudować z nimi relację klient – sprzedawca? Jakie oczekiwania ma każda z tych grup? Odpowiedzi na te pytania nie są jednoznaczne.

11.09.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 373 razy

Sport od zawsze budzi silne emocje. Kibice identyfikują się ze swoimi ulubionymi sportowcami i firmami, które z nimi współpracują. To emocjonalne zaangażowanie przekłada się na lojalność wobec marki i większą skłonność do zakupu jej produktów. Teraz kiedy opadły już emocje po tegorocznej olimpiadzie, możemy zastanowić się nad jej marketingowym potencjałem i wykorzystać płynące z tego wnioski w przyszłości.

29.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1381 razy

Kto powiedział, że zakupy nie mogą być zabawą? Grywalizacja zmienia sposób, w jaki postrzegamy lojalność klientów. Dzięki niej zamiast nudnych programów punktowych otrzymujemy ekscytujące wyzwania i nagrody. Dowiedz się, jak firmy budują zaangażowane społeczności wokół swoich marek dzięki wprowadzeniu grywalizacji.

31.07.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 675 razy (komentarzy: 11)
Jak technologia i nauka tworzą doświadczenia zakupowe w sklepach

Handel detaliczny przechodzi obecnie znaczącą transformację. Wraz z tym jak e-commerce zmienia krajobraz zakupów, fizyczne sklepy mają unikalną okazję, by zainspirować się strategiami stosowanymi w środowisku online i stać się czymś więcej niż tylko miejscem do zakupów. Ponad połowa amerykańskich marek planuje zwiększyć inwestycje w technologie immersyjne - myśli o interaktywnych wyświetlaczach dla większego efektu wizualnego, starannie dobranych playlistach i przemyślanych zapachach, które wzbudzają nostalgię i kreują pozytywną architekturę procesy zakupowego. Czy to samo czeka także rynek polski?

24.06.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1008 razy
Ewa Senk dołącza do zespołu Altavia Kamikaze + K2

Do działu Business Development agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Ewa Senk, obejmując stanowisko Business Development Specialist.

13.05.2024 | Personalia | przeczytano: 416 razy
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne

Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt lojalnego. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej .

23.04.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 561 razy

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  

27.03.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1215 razy
Porcelana za zakupy w Stokrotce

Porcelanowe talerze luksusowej, włoskiej marki Pozzi Milano do zdobycia jako nagroda w akcji lojalnościowej sieci Stokrotka. Za kampanię odpowiada agencja Promotica. Akcja potrwa do 24 lipca.

20.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 1913 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?

06.03.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 792 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 89)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764