logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

prywatność: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 83
Bezpieczeństwo, bigtechy i dezinformacja: internetowe wyzwania 2020

Wielkimi krokami zbliża się komercyjne uruchomienie w Polsce sieci 5G. Nowa technologia, a także rozwój Internetu rzeczy, pociągają za sobą zwiększenie znaczenia zagrożeń cybernetycznych, dlatego kluczowe w tym kontekście będą m.in. kwestie ochrony danych, cyberbezpieczeństwa i rozbudowy infrastruktury. W skali globalnej wyzwaniami dla rozwoju internetu pozostają m.in. dezinformacja i monopol technologicznych gigantów, czyli tzw. grupy GAFA. – Wszystkie te wyzwania będą w tym roku dyskutowane, także w Polsce – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski.

10.01.2020 | przeczytano: 303 razy
Debata: Władza algorytmów - jakie informacje udostępniamy klikając „lubię to!”

Algorytmy tworzące nasze portrety psychologiczne pozwalają firmom w globalnym zakresie poznać nasze upodobania i wpływać na podejmowane decyzje. I choć formalnie sami zgadzamy się na wykorzystywanie naszych danych, nie jesteśmy świadomi tego, kto i do czego je wykorzystuje.

22.12.2019 | przeczytano: 297 razy (komentarzy: 4)
Prywatność różnicowa dostępna dla wszystkich

Niezależnie od tego, czy jesteście właścicielami małej firmy, czy programistami, zdobycie przydatnych wniosków z analizowanych danych może pomóc Wam w polepszeniu jakości usług i uzyskaniu odpowiedzi na istotne pytania. Ale bez silnej ochrony prywatności ryzykujecie utratą zaufania klientów czy użytkowników.

06.09.2019 | przeczytano: 174 razy
Nowa aranżacja salonów Suzuki Motor Poland

Suzuki Motor Poland na nowo aranżuje salony sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.  

28.08.2019 | przeczytano: 352 razy
Internet nie zapomina? Google i prawo do bycia zapomnianym

Każdy obywatel Unii ma prawo złożyć do Google wniosek o usunięcie z wyników informacji uznanych przez niego za nieaktualne lub nieprawdziwe, a których punktem wyjścia jest jego imię i nazwisko. Jak „prawo do zapomnienia” zmieni internetowy krajobraz?

15.08.2019 | przeczytano: 918 razy
Kto cię namierzył: Kampania badająca reklamę polityczną na Facebooku

Wraz ze startem kampanii wyborczej ruszyła kampania fundacji Panoptykon i ePaństwo „Kto cię namierzył”. Jej inicjatorzy zwracają uwagę na problem jawności działań propagandowych prowadzonych na Facebooku oraz związanych z nimi możliwości manipulacji. Zachęcają też użytkowników Facebooka do korzystania z wtyczki „Kto cię namierzył” i sprawdzania, kto chce wpłynąć na ich decyzje wyborcze.

13.08.2019 | przeczytano: 835 razy
Gen Z - być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute na potrzebę raportu Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wynika, że większość ankietowanych „Zetek” ma silną potrzebę rzeczywistego kontaktu z rówieśnikami, ale internet służy podtrzymywaniu tych relacji.

18.07.2019 | przeczytano: 227 razy
Czy styl podlega ochronie prawa autorskiego?

Przez długi czas projektowałam razem z moim kolegą w ramach naszego dwuosobowego studio. Z różnych przyczyn jednak niedawno je zamknęliśmy. Naszym znakiem rozpoznawczym był charakterystyczny styl graficzny. Czy nadal mogę się nim posługiwać bez zgody kolegi?

10.07.2019 | przeczytano: 484 razy
Kto zarabia na śledzeniu użytkowników? Nie media, o których los tak się martwimy!

Czy naprawdę musimy się godzić na śledzące reklamy, żeby korzystać z sieci za darmo? To przekonanie od lat pokutuje w debacie publicznej, ale jeśli wierzyć wynikom badania, które kilka amerykańskich uczelni przeprowadziło we współpracy z jednym z dużych wydawców internetowych – może być oparte na błędnych przesłankach. Oczywiście, za produkcję treści ktoś musi zapłacić, a przyzwyczailiśmy się, że płaci reklamodawca. Wiemy też, że zapłaci więcej, jeśli reklama będzie targetowana. Do tego momentu wszystko się zgadza: więcej informacji o użytkownikach przekłada się na lepsze targetowanie, a to oznacza większy zysk. Czy wiemy jednak, do kogo trafia ta nadwyżka?

24.06.2019 | przeczytano: 807 razy
Złoto KTR dla Raportu Rocznego Grupy Ergo Hestia 2017

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2017 pt. „Poznanie. Trajectory of bodies” otrzymał złoto w kategorii Design (Brand Identity) w największym i najbardziej prestiżowym konkursie kreatywności w Polsce – KTR. Zwycięska publikacja to efekt współpracy artystki Agnieszki Mastalerz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w 16. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii (APH) oraz graficzki Aleksandry Matyas. Młode zwyciężczynie odebrały złoty miecz KTR podczas uroczystej gali finałowej, która odbyła się 7 czerwca br. w Teatrze Polskim w Warszawie.

10.06.2019 | przeczytano: 611 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 83)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764