logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

public relations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1772
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon

17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy ORLEN. Zwycięski projekt to działania komunikacyjne wokół turnieju Predator Games realizowane przez Publicon dla marki Acer. Kampania triumfowała w kategorii „ Technology: Hardware ”.

18.04.2024 | przeczytano: 346 razy

PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.

17.04.2024 | przeczytano: 149 razy
Paypo rozszerza współpracę z PR Calling

PayPo – lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling. Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

15.04.2024 | przeczytano: 189 razy
Media relations - PR-owcy a dziennikarze

Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane” przygotowanego przez agencję PR Clear Communication Group, najlepszą porą na wysyłki są godziny poranne. Co ciekawe, dziennikarze nie mają nic przeciwko, by otrzymywać informacje prasowe również w piątki. Za to unikają follow-upów i nie chcą, aby PR-owcy do nich dzwonili z pytaniem, czy przesłana informacja prasowa zostanie wykorzystana.

12.04.2024 | przeczytano: 257 razy
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN

Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.

11.04.2024 | przeczytano: 493 razy
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations

55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.

09.04.2024 | przeczytano: 301 razy

first aid communication team od lutego br. odpowiada za doradztwo i realizację działań public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej dla Ørsted w Polsce, globalnego lidera w morskiej energetyce wiatrowej.

08.04.2024 | przeczytano: 189 razy
Rusza XIII edycja Łódź Jungle Web

Które trendy w marketingu trzeba znać i śledzić? Jak w 2024 r. budować w social media efektywne kampanie marketingowe? Czy marketing (nadal) potrzebuje PR i dlaczego? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbywającej się w dniach 16-17 kwietnia. Dlaczego nie wolno przegapić wydarzenia? –  Łódź Jungle Web to konferencja tworzona przez praktyków  –  ekspertów ze świata marketingu, pracujących na co dzień z największymi markami na rynku, dla przyszłych praktyków  –  tych wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą  – przekonują organizatorzy. Wśród prelegentów – Michał Sadowski, założyciel Brand24.

05.04.2024 | przeczytano: 520 razy
Wybory samorządowe - kandydaci w social mediach

W dzisiejszych czasach media społecznościowe odgrywają znaczącą rolę w komunikacji politycznej, umożliwiając politykom bezpośrednią interakcję z wyborcami. W najnowszym raporcie firmy doradczej PRCN sprawdzono, którzy z kandydatów na prezydentów miast wojewódzkich najlepiej radzą sobie na Instagramie oraz na platformie X (dawniej Twitter). Raport pokazuje, jak politycy wykorzystują platformy społecznościowe do promowania swoich idei, budowania wizerunku oraz angażowania się w dialog z obywatelami. Na jego podstawie wskazano top influencerów spośród kandydatów na prezydentów miast.

04.04.2024 | przeczytano: 434 razy

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła obsługę mPay, wiodącej polskiej aplikacji finansowej, z której usług korzysta ponad 1,5 mln użytkowników.

03.04.2024 | przeczytano: 227 razy
1 2 3
Strona 1/178 (artykułów: 1772)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764