logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

public relations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1485

Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował w listopadzie 2021 roku raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można zaobserwować w przestrzeni publicznej. Teraz, ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.

24.05.2022 | przeczytano: 70 razy

Public Dialog rozpoczęło w maju obsługę marki Uptime Development. W ramach współpracy konsultanci agencji zajmą się doradztwem w zakresie komunikacji korporacyjnej, media relations, organizacji wydarzeń specjalnych oraz employer brandingu. Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. Strony nie ujawniają na jak długo podpisano umowę.

23.05.2022 | przeczytano: 89 razy

SmartLunch, lider rynku Food B2B Delivery, dołączył do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli SmartLunch oraz bieżący konsulting.

17.05.2022 | przeczytano: 172 razy

Zen Media, wielokrotnie nagradzana agencja PR i marketingowa, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji public relations obsługujących innowacyjne marki, głównie w sektorze technologii.

16.05.2022 | przeczytano: 92 razy
Paulina Smaszcz na czele zespołu marketingu i PR JLL Polska

Od początku maja br. za działania marketingowe i public relations JLL Polska odpowiada dr Paulina Smaszcz, która będzie wspierać nowo powołany zarząd w repozycjonowaniu marki i tworzeniu nowej propozycji wartości, blisko współpracując z Piotrem Wetmańskim – COO JLL Polska.

12.05.2022 | przeczytano: 280 razy

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów ALDI w serwisie LinkedIn.

12.05.2022 | przeczytano: 214 razy

Dynatrace – światowy lider w tworzeniu oprogramowania do monitorowania wydajności aplikacji, powierzył Clue PR obsługę w obszarze public relations i employer branding na polskim rynku.

12.05.2022 | przeczytano: 113 razy

Bilety na wydarzenia kulturalne, książki i kody zniżkowe - między innymi takie bonusy będą mogli zdobyć subskrybenci RMF Classic+ dzięki uruchomionemu Plusomatowi. W pierwszych rozdaniach do zdobycia bilety m.in. na koncert 2Cellos w Łodzi oraz na Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie. Już wkrótce do zdobycia będą zaproszenia na koncerty Coldplay, Guns N’ Roses oraz Harry’ego Stylesa.

11.05.2022 | przeczytano: 205 razy
Nowa Brand Communication Director w 180heartbeats + Jung v Matt

Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats + JUNG v MATT o usługi analityczne w tym komunikację opartą na danych. Prętnicka-Markiewicz przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.

11.05.2022 | przeczytano: 183 razy
Jak ocenić kampanię PR?

Wiele firm zastanawia się, jak ocenić kampanię PR. Nowoczesne narzędzia dostępne na rynku umożliwiają precyzyjną analizę skuteczności podjętych działań. Część z nich będzie mierzalna, natomiast pozostałe wpływają na wizerunek firmy i trudno je określić za pomocą konkretnych liczb. Pomocne w ocenie kampanii PR są: liczba wzmianek o danej inicjatywie, AVE – czyli ekwiwalent reklamowy, a także zasięg ogólny publikacji w Internecie, prasie i radiu. Kolejnym elementem jest sprawdzenie ruchu na stronie. Jak ocenić kampanię PR? Oto kilka ważnych wskazówek.

09.05.2022 | przeczytano: 256 razy
1 2 3
Strona 1/149 (artykułów: 1485)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764