logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

publikacja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 327
Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym pozio­mie. Nawet naj­pięk­niej wyko­nana okładka, nie zastąpi mery­to­rycz­nej war­to­ści tre­ści książki,  wydru­ko­wa­nej  na stro­ni­cach jej wkładu.

19.04.2019 | przeczytano: 243 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe

Selectivv to firma zajmująca się pozyskiwaniem i analizą danych ze smartfonów i tabletów, które służą do prowadzenia projektów badawczych oraz realizacji kampanii mobile marketingowych. Selectivv specjalizuje się w analizie danych o lokalizacji oraz big data, które są wykorzystywane m.in. w takich obszarach jak turystyka, transport czy handel. Wykorzystując posiadane narzędzia i autorskie rozwiązania m.in. takie jak Geotrapping firma zdecydowała się na stworzenie autorskiego wskaźnika o nazwie Selectivv Index, który odzwierciedla nastroje społeczno-ekonomiczne Polaków. Aktualnie Selectivv Index prezentuje statystyki dotyczące trzech obszarów: handlu detalicznego (SEL HANDEL), stacji benzynowych (SEL STACJE) oraz zagranicznego ruchu turystycznego (SEL TURYSTYKA).

16.04.2019 | przeczytano: 116 razy
Efekty specjalne

Publikacje książkowe (6): Efekty specjalne

W dobie gospo­darki ryn­ko­wej, okładka, oprócz funk­cji ochron­nej i infor­ma­cyj­nej, pełni też rolę  mar­ke­tin­gową i jako swo­iste opa­ko­wa­nie pro­duktu, ma za zada­nie wpły­nąć wyglą­dem na decy­zje zaku­powe klienta. Wydawcy i ich pro­jek­tanci dwoją się i troją nad wymy­śla­niem prze­róż­nych efek­tów spe­cjal­nych, któ­rymi zamie­rzają wes­przeć osią­gnię­cie celu sprze­da­żo­wego. Omó­wimy dziś kilka takich zabiegów.

14.04.2019 | przeczytano: 453 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Parlament Europejski zachęca kampanią do głosowania w wyborach

Z racji zbliżających się wyborów, na zlecenie Parlamentu Europejskiego, agencja mediowa Havas Media prowadzi kampanię zachęcającą do aktywizacji społecznej i wzięcia udziału w wyborach.

01.04.2019 | przeczytano: 124 razy
Finaliści konkursu profesjonalnego Sony World Photography Awards 2019: Najwybitniejsze cykle fotografii

World Photography Organisation ogłosiło listę finalistów konkursu profesjonalnego Sony World Photography Awards 2019: pochodzących z całego świata autorów najwybitniejszych cykli fotograficznych.

29.03.2019 | przeczytano: 226 razy
API na konferencji Label Innovations i wystawie Pack & Spirit

W pierwszym tygodniu kwietnia firma API weźmie udział w dwóch wydarzeniach branżowych, odbywających się w Polsce i we Francji. Wśród prelegentów towarzyszącej warszawskim targom Packaging Innovations konferencji Label Innovations (zaplanowanej na 2 kwietnia) znajdzie się m.in. Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska. Wystąpi ona z referatem zatytułowanym „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii”. Z kolei goście targów i konferencji Pack & Spirit, odbywających się w dniach 3-4 kwietnia w Reims, będą mieli okazję odwiedzić stoisko API Group (nr A20), na którym zostaną zaprezentowane jej rozwiązania (przede wszystkim folie do tłoczenia na gorąco) do produkcji opakowań premium na wyroby spirytusowe.

29.03.2019 | przeczytano: 227 razy
Okładki specjalne

Publikacje książkowe (5): Okładki specjalne

Dotych­czas pochy­la­li­śmy się nad okład­kami zeszy­to­wymi, mięk­kimi i twar­dymi, a kry­te­rium zali­cze­nia okładki do danej grupy zostało za każ­dym razem ści­śle okre­ślone. W efek­cie, pozo­stało kilka rodza­jów okła­dek, które do żad­nej z tych grup zali­czyć się nie dało. Stąd powstała czwarta grupa, nazwana prze­wrot­nie okład­kami spe­cjal­nymi, choć nie zawsze znaj­dziemy tam spe­cjal­nie cie­kawe roz­wią­za­nia konstrukcyjne.

29.03.2019 | przeczytano: 666 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe

Już po raz drugi Ekstraklasa została doceniona za oryginalne i innowacyjne prowadzenie kanałów w social mediach. Podczas corocznej Gali Sportu i Biznesu przedstawiciele najpopularniejszej polskiej ligi odebrali Statuetkę DEMES za rok 2018.

14.03.2019 | przeczytano: 264 razy
Okładki miękkie

Publikacje książkowe (3): Okładki miękkie

W poprzed­nim odcinku roze­bra­li­śmy na czę­ści pierw­sze okładkę zeszy­tową. Dzi­siaj pora na omó­wie­nie kolej­nej grupy okła­dek. Dla uprosz­cze­nia nazwa­li­śmy je okład­kami mięk­kimi, co wpraw­dzie odpo­wiada ter­mi­no­lo­gii uży­wa­nej przez klien­tów dru­karń, ale nie do końca jest zgodne z nor­mami. Wynika to z pro­stego faktu, iż wpraw­dzie w poli­gra­fii na wszystko są normy, ale w dru­kar­skim realu liczy się czę­sto vox populi, bo to on prze­cież jest tak waż­nym dla nas vox dei.

01.03.2019 | przeczytano: 596 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe

Grupa OEX, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w dostarczaniu usług i technologii w obszarze wsparcia sprzedaży, stworzyła nowe rozwiązanie dla klientów, których celem jest rozwój w eCommerce. Uruchomiona z końcem lutego platforma OEX24.com to rozwiązanie typu one-stop shop, które nie tylko w prosty sposób pozwoli zaistnieć online, ale także daje możliwość zrealizowania w jednym miejscu wszelkich operacji związanych z handlem na rynku krajowym oraz międzynarodowym.

28.02.2019 | przeczytano: 136 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 327)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764