logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

reklama online: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Adex 2023’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym tempem wzrostu [INFOGRAFIKA]

W pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł w ujęciu rok do roku. Dzięki temu wartość cyfrowego rynku reklamowego osiągnęła prawie 3,6 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 12%.

14.11.2023 | przeczytano: 590 razy

Wartość rynku reklamowego w regionie CEE wzrośnie w tym roku o 6% i wyniesie 11,6 mld USD – wynika z czerwcowej edycji raportu Global Ad Forecasts opublikowanego przez należącą do IPG Mediabrands agencję MAGNA, specjalizującą się w analizie inwestycji w media.

20.06.2023 | przeczytano: 881 razy
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię

Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia - Bedoes 2115.

01.06.2023 | przeczytano: 812 razy
63 proc. konsumentów ograniczy wydatki na tegoroczne Święta

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak również na świecie. W najbliższe Święta 63 proc. osób ograniczy wydatki, a 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Najnowsze badanie Festive Season, zrealizowane przez Channel Factory, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów, a także uwidacznia wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.

31.10.2022 | przeczytano: 599 razy
Rekordowa liczba zgłoszeń do IAB Mixx Awards 2021

Ponad 230 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję IAB MIXX Awards. To rekordowa liczba w historii polskiej edycji konkursu  na najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Kolejny etap to obrady jurorów, którzy wybiorą projekty nominowane do nagród.

17.09.2021 | przeczytano: 533 razy
Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują najnowszy raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który stworzyli we współpracy z najlepszymi rynkowymi ekspertami. Publikacja kompleksowo omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływu na cały ekosystem reklamowy.

23.07.2021 | przeczytano: 459 razy

Sektor reklamy online z tęsknotą wracać będzie do 2020 roku. Promocja w sieci była bazą sukcesu przedsiębiorców w trudnym dla wielu pandemiczny czasie. Co trzeci z nich nie ma wątpliwości: to reklama online stoi za osiągniętymi przez nich sukcesami, wynika z badania The CMO Survey 2021.

29.06.2021 | przeczytano: 398 razy
Ponad 70 ekspertów o biznesie i marketingu w post-pandemicznym świecie - Forum IAB 2021 za nami

Ponad 70 prelegentów oraz 3 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak będzie wyglądał post-pandemiczny świat w odniesieniu do relacji z konsumentami, modelów biznesowych i reklamowych, zjawisk czy trendów - to bilans Forum IAB 2021. Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 8-10 czerwca i przebiegła pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?.

11.06.2021 | przeczytano: 788 razy
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?

W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły relacje społeczne. Dlatego czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?. 6-7-8 października br. eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą wspólnie dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Wydarzenie odbędzie się w formie online.

28.09.2020 | przeczytano: 850 razy

Internet z roku na rok umacnia swoją pozycję w europejskim torcie reklamowym. Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 roku wzrost o 12,3% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 64,8 mld euro. Pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro). Choć rok 2020 – którego tempo rozwojowe wyznaczą konsekwencje pandemii koronawirusa – może przynieść spadek wartości reklamy cyfrowej w Europie o 5,5%, to prognozy dla innych mediów są o wiele bardziej pesymistyczne i mówią o spadku na poziomie 21,3%.  470 307 (7)

08.06.2020 | przeczytano: 498 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764