logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

reklama wideo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44
Asap&Asap z kampanią dla Perrigo Poland

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.

09.11.2023 | przeczytano: 673 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wydatki wideo w roku 2021 na bazie raportu Adex 2021

Przedstawiciele Grupy Roboczej Wideo IAB Polska przygotowali grafikę ilustrująca wielkosć wydatków na reklamę wideo online w 2021 na bazie raportu IAB/PwC AdEx 2021.

22.07.2022 | przeczytano: 607 razy

Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.

01.10.2021 | przeczytano: 438 razy

Zgodnie z najnowszym raportem agencji mediowej Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę światową wzrosną o 11,2% w 2021 r., napędzane wyjątkowym popytem na reklamę e-commerce opartą na performance marketingu oraz reklamę marek stawiających na wideo online. Globalne wydatki na reklamę wyniosą w tym roku 669 mld USD, o 40 mld USD więcej niż wydano przed pandemią w 2019 roku.

26.07.2021 | przeczytano: 587 razy

Po bardzo dobrym drugim kwartale, w trzecim kwartale br. formaty reklam display odnotowały gorsze wskaźniki, zarówno w Polsce, jak i w Europie. Również reklamy wideo odnotowały pogorszenie widoczności, w Polsce większe niż w skali Europy - wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics, wiodącą europejską firmę zajmującą się pomiarami i analizą w obszarze reklamy digital.

13.10.2020 | przeczytano: 245 razy
Dumny z bycia Wielko - kampania Lech Pils

Lech Pils ruszył z nową kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.

20.07.2020 | przeczytano: 1475 razy

Po kilku kwartałach spadków w II kwartale br. wskaźniki widoczności reklam displayowych w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu COVID-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie zmiany.

17.07.2020 | przeczytano: 390 razy

Po kilku kwartałach spadków w II kwartale br. wskaźniki widoczności reklam displayowych w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu COVID-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie zmiany.

13.07.2020 | przeczytano: 418 razy
Spot e-commerce – nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Po wdrożeniu rozwiązań in video-commerce przy programie „Top Model” Dział Rozwoju Produktu Reklamowego Online w Biurze Reklamy TVN Media opracował kolejny produkt dedykowany branży e-commerce. Pierwszym klientem TVN Media, który korzysta z nowego rozwiązania w ofercie biura reklamy, jest IKEA.

13.01.2020 | przeczytano: 555 razy
Gemius wprowadza programmatic video do Adocean SSP

Z końcem stycznia firma Gemius wprowadziła nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP – możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym (programmatic video).

06.02.2019 | przeczytano: 538 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764