logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

reklama zewnętrzna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 195
Rynek reklamy wzrósł o 7%% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

23.02.2024 | przeczytano: 301 razy
Reklama OOH w Polsce 2023

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2023 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).

19.02.2024 | przeczytano: 528 razy
Billboardy trzymają się mocno. 2024 to rok wyborów i AI

Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce ma się coraz lepiej. Tak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Według niego wartość sprzedaży reklamy outdoor w Polsce w trzech segmentach – klasyczne OOH, transport miejski i digital OOH – osiągnęła kwotę 648,29 mln zł., a to oznacza wzrost w stosunku do 2022 roku aż o 16,9 %.

19.02.2024 | przeczytano: 419 razy
Launching nowości: jak zmniejszyć obawy konsumentów?

W myśl popularnej zasady „Nowy Rok, Nowy ja” – także dla marek 2024 rok oznacza czas premier lub nowych odsłon dotychczasowych produktów. Biorąc pod uwagę tempo zmian gospodarczych, nowości są nieuniknione. Nie zawsze jednak są łatwe do zaakceptowania przez wszystkich klientów. W jaki sposób można zmniejszyć te obawy i zainteresować konsumentów nową ofertą?

30.01.2024 | przeczytano: 374 razy
Snickers z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor

Snickers na nowo przypomina nam, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest już widoczna w aż 16 miastach w Polsce oraz w 6 najbardziej znanych zimowych kurortach. W ramach działań można zobaczyć również materiał powstały ze zwyciężczynią konkursu – „Influencer Snickers”.

29.01.2024 | przeczytano: 299 razy
Move TV w nowej odsłonie

Move TV przeszedł całkowity rebranding. Należąca do AMS platforma Video Out-of-Home o ogólnopolskim zasięgu, obecna w największych sieciach i klubach fitness z segmentu premium, zyskała odświeżone logo, wygląd strony movetv.pl i ramówkę. Move TV to kanał oferujący wyjątkowo długi czas kontaktu z reklamą i możliwość dotarcia do klientów z segmentu premium.

24.01.2024 | przeczytano: 422 razy
Nośniki digitalowe Clear Channel zasilane przez Polenergię

Polenergia przez 5 najbliższych lat będzie zasilać zieloną energią sieć nośników reklamowych Clear Channel Poland. To efekt długoterminowej umowy smart cPPA. Dostawy energii, które realizowane są przez Polenergię Sprzedaż, ruszyły 1 stycznia 2024 roku.

21.01.2024 | przeczytano: 426 razy
Inteligentne billboardy - również na wirtualnych ulicach

Nośniki reklamy zewnętrznej jak billboardy czy citylighty coraz odważniej korzystają ze zdobyczy sztucznej inteligencji. Celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marki nawiązują kontakt z odbiorcami. Odpowiednia kategoria samochodów wjeżdża na parking? Klienci dostają spersonalizowane reklamy. Nie dziwi, więc to, że ten segment promocji produktów rośnie z każdym miesiącem. Co więcej, efekt billboardów dostrzegalny jest też w grach wideo.

29.12.2023 | przeczytano: 1654 razy

Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

29.11.2023 | przeczytano: 705 razy
Agora wśród najbardziej świadomych klimatycznie spółek na GPW

W listopadzie br. Agora otrzymała tytuł „Spółki Świadomej Klimatycznie 2023” w ramach 5. edycji Badania Świadomości Klimatycznej Spółek przeprowadzonego m.in. przez Fundację Standardów Raportowania w Polsce oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tym roku po raz kolejny firma znalazła się w czołówce zestawienia – zdobywając 8,67 punktów na 10 – i uzyskała najlepszy wynik spośród notowanych spółek medialnych. 

28.11.2023 | przeczytano: 238 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 195)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764