logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

renaming: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Renaming nazwy

Nie ma firmy bez nazwy. Czasami nazwa nie pasuje do prowadzonego biznesu lub do nowej strategii firmy. Potrzebna jest jej zmiana. Taki proces, potocznie określany, jako renaming nazwy, wcale nie jest rzadkością. Na przykład na warszawskiej giełdzie już ponad 100 spółek zmieniało swoją nazwę. Z perspektywy strategii biznesowej renaming nazwy jest elementem procesu budowania silnej rynkowo marki.

19.02.2013 | przeczytano: 1819 razy
Fuzje i przejęcia firm a renaming. Kiedy trzeba a kiedy warto zmienić nazwę?

Analizując szanse i zagrożenia biznesu powstałego po fuzji lub akwizycji warto się zastanowić, jaka nazwa jest najlepszym rozwiązaniem dla nowo powstałej organizacji. Naming jest elementem procesu budowania silnej marki i zdobywania przewagi konkurencyjnej. W tym kontekście, renaming (zmiana nazwy) staje się procesem koniecznym przy fuzjach i akwizycjach.

29.10.2012 | przeczytano: 2040 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764