logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

retail: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 483
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne

Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt lojalnego. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej .

23.04.2024 | przeczytano: 182 razy
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym

Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów zobaczenie produktów na własne oczy jest kluczowe, ponieważ to potwierdza ich decyzję o zakupie — z tego powodu 52% klientów ceni możliwość bezpośredniego kontaktu z produktami w sklepach stacjonarnych.

23.04.2024 | przeczytano: 113 razy

Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z technologiami łączącymi świat rzeczywisty z tym cyfrowym. Z kas samoobsługowych, korzysta już 89 proc. osób z generacji silver, tj. osób w wieku 58 lat i więcej.

23.04.2024 | przeczytano: 117 razy

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2 minuty w ramach jednej wizyty. Natomiast łącznie wydłużył się o 8,5 min. Zmiany na przestrzeni całej Polski są niewielkie, ale w podziale na województwa widać większe odchylenia. Największy spadek ruchu zanotowano w woj. śląskim – o ponad 12% rdr. Z kolei najmocniejszy wzrost zaobserwowano w woj. opolskim – o przeszło 10% rdr.

17.04.2024 | przeczytano: 147 razy

Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.

15.04.2024 | przeczytano: 193 razy
Drogerie dm otwierają pierwszy sklep z nowym wystrojem

Mieszkańcy podwrocławskich Dobrzykowic zyskają swoją nową ulubioną drogerię. Zostanie ona otwarta już w najbliższy czwartek o godzinie 9:00 przy ul. Wrzosowe Łąki 1. Będzie to 27 sklep dm w Polsce. Tym, co szczególnie ma zwrócić ich uwagę, jest wystrój sklepu przygotowany w ciepłych, pastelowych kolorach, tworzących przyjazną atmosferę, z łatwą orientacją w otwartej przestrzeni.

10.04.2024 | przeczytano: 268 razy
Nanovo zapowiada ekspansję zagraniczną

2 kwietnia 2024 roku do Nanovo dołączyło dwóch doświadczonych menadżerów: Józef Skóra (Chief Growth Officer, CGO) i Dominic Brynolf (Chief Growth Officer Global, CGO Global).

08.04.2024 | przeczytano: 231 razy
Pokolenie Z - tendencje zakupowe wg Mediamarkt

Łatwy dostęp, szybkość procesu oraz sprawne, intuicyjne rozwiązania odgrywają ogromną rolę w decyzjach zakupowych pokolenia Z. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że młodzi Polacy preferują kupowanie w sieci. Aż 86,2% robi to przynajmniej raz w miesiącu bądź częściej 1 .

04.04.2024 | przeczytano: 292 razy
Greenman Poland z trzecim sezonem akcji „Eco Smart”

Greenman Poland rusza z trzecią edycją kampanii proekologicznej „Eco Smart”. Tym razem fundamentem programu są dobre praktyki centrów Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna w takich obszarach jak m.in. recycling, ekologiczny transport czy energooszczędność. W zamyśle twórców projektu mają się one stać inspiracją dla klientów, zachęcając ich do zmiany postaw na bardziej proekologiczne.

03.04.2024 | przeczytano: 297 razy
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski

W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu Polaków pozostają natomiast takie narzędzia jak inteligentne lustra czy urządzenia emitujące zapachy perfum – zgodnie z wynikami badania „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz” nigdy nie słyszało o nich odpowiednio 77 i 89 proc. ankietowanych.

28.03.2024 | przeczytano: 409 razy
1 2 3
Strona 1/49 (artykułów: 483)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764