logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

retargeting: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 141

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.

16.05.2019 | przeczytano: 206 razy

360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.

25.04.2019 | przeczytano: 321 razy

Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Grupa Kapitałowa Arteria S.A. utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.

09.04.2019 | przeczytano: 235 razy
RTB House otwiera Creatives Lab

RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.

22.02.2019 | przeczytano: 399 razy

Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych w 2017 roku, RTB House rzuciło wyzwanie sobie i branży marketingowej, uruchamiając AI Marketing Lab. Od początku 2019 roku, wybrani klienci RTB House będą mieli możliwość przetestowania pierwszych rozwiązań opracowanych przez zespół. Innowacyjne projekty są oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House.

11.02.2019 | przeczytano: 135 razy

Wirtualna Polska i BusinessClick wzmacniają siły sprzedażowe w ofercie performance. Klienci zyskają dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów oraz możliwość realizowania kampanii poza WP. We wspólnej ofercie pojawiły się także nowe produkty.

28.01.2019 | przeczytano: 164 razy

Wirtualna Polska i BusinessClick wzmacniają siły sprzedażowe w ofercie performance. Klienci zyskają dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów oraz możliwość realizowania kampanii poza WP. We wspólnej ofercie pojawiły się także nowe produkty.

25.01.2019 | przeczytano: 152 razy

RTB House, globalna spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła rozpoczęcie testów najnowszych rozwiązań stworzonych w AI Marketing Lab.

09.01.2019 | przeczytano: 197 razy
Najciekawsze kampanie w branży inwestycji luksusowych w 2018 roku

Kampania promocyjna inwestycji Mennica Residence opierająca się na geotrappingu. Działania targetowane były na wybrane eventy, skupiające biznesmenów z Europy Środkowej. Osobom uczestniczącym w wyselekcjonowanych przez ClickAd wydarzeniach, na urządzeniach mobilnych wyświetlała się reklama display, zachęcająca do zapoznania się ze szczegółami projektu. Efektem kampanii był znaczny wzrost sprzedaży dostępnych apartamentów.

03.01.2019 | przeczytano: 709 razy

Za nami Black Friday – jeden z najważniejszych dni w branży e-commerce. Nie jest to jednak koniec ,,boomu” w tym sektorze, przed nami Święta Bożego Narodzenia, czyli największy sezon zakupowy w roku. Według analizy RTB House aktywność konsumentów w internecie jest największa w pierwszej połowie grudnia, a także dzień po świętach Bożego Narodzenia.

18.12.2018 | przeczytano: 203 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 141)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764