logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

retargeting: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 145

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wygrywa trzy nagrody w tegorocznym programie The International Business Awards.

14.08.2019 | przeczytano: 124 razy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z odsieczą przybywa Big Data, która minimalizuje ryzyko nieudanych kampanii.

09.08.2019 | przeczytano: 114 razy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z odsieczą przybywa Big Data, która minimalizuje ryzyko nieudanych kampanii.

17.07.2019 | przeczytano: 206 razy
Kto zarabia na śledzeniu użytkowników? Nie media, o których los tak się martwimy!

Czy naprawdę musimy się godzić na śledzące reklamy, żeby korzystać z sieci za darmo? To przekonanie od lat pokutuje w debacie publicznej, ale jeśli wierzyć wynikom badania, które kilka amerykańskich uczelni przeprowadziło we współpracy z jednym z dużych wydawców internetowych – może być oparte na błędnych przesłankach. Oczywiście, za produkcję treści ktoś musi zapłacić, a przyzwyczailiśmy się, że płaci reklamodawca. Wiemy też, że zapłaci więcej, jeśli reklama będzie targetowana. Do tego momentu wszystko się zgadza: więcej informacji o użytkownikach przekłada się na lepsze targetowanie, a to oznacza większy zysk. Czy wiemy jednak, do kogo trafia ta nadwyżka?

24.06.2019 | przeczytano: 768 razy

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.

16.05.2019 | przeczytano: 280 razy

360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.

25.04.2019 | przeczytano: 350 razy

Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Grupa Kapitałowa Arteria S.A. utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.

09.04.2019 | przeczytano: 324 razy
RTB House otwiera Creatives Lab

RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.

22.02.2019 | przeczytano: 440 razy

Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych w 2017 roku, RTB House rzuciło wyzwanie sobie i branży marketingowej, uruchamiając AI Marketing Lab. Od początku 2019 roku, wybrani klienci RTB House będą mieli możliwość przetestowania pierwszych rozwiązań opracowanych przez zespół. Innowacyjne projekty są oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House.

11.02.2019 | przeczytano: 151 razy

Wirtualna Polska i BusinessClick wzmacniają siły sprzedażowe w ofercie performance. Klienci zyskają dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów oraz możliwość realizowania kampanii poza WP. We wspólnej ofercie pojawiły się także nowe produkty.

28.01.2019 | przeczytano: 185 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 145)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764