logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

retargeting: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 150
They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

Agencja digital marketingu They.pl otrzymała status partnera Criteo. Criteo Partners to nowa inicjatywa, która ma na celu pomaganie agencjom marketingu internetowego w rozwijaniu swojej działalności. They.pl to pierwsza firma w Polsce z takim statusem.

07.05.2020 | przeczytano: 162 razy

Więcej, mocniej i częściej to przepis na … zmarnowane budżety! Czasy, kiedy więcej = lepiej odchodzą powoli w zapomnienie. Nadeszła era content marketingu. Według nowych badań przeprowadzonych przez World Media Group na marketerach z całego świata, aż 80% z nich spodziewa się, że liczba kampanii opartych na marketingu treści wzrośnie w ciągu najbliższych dwóch lat.

10.02.2020 | przeczytano: 412 razy
4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce

Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja jej tak jak w USA, gdzie listopadowe święto zakupów już kilkadziesiąt lat temu na stałe wpasowało się w kalendarz. Mimo to, marketerzy świetnie sobie radzą z wypompowaniem nowego trendu. Jak oni to robią?

25.11.2019 | przeczytano: 237 razy

Podczas konferencji Machine Learning for eCommerce Growth w Bukareszcie Krzysztof Łada, Prezes Zarządu Spółki 360e-com, zainaugurował partnerstwo z  lokalnym liderem w dostawie usług e-commerce na rynku rumuńskim – Omniconvert. Spółka 360e-com będzie odpowiedzialna za dostarczenie usług retargetingu oraz obsługę technologiczną klientów rumuńskich. Zespół Ominiconvert zaś za sprzedaż i obsługę klientów.

07.11.2019 | przeczytano: 338 razy

Różnorodność społeczeństwa wprowadza w marketingu komplikacje w zakresie tworzenia komunikacji, mającej przekonać odbiorców do konkretnych działań. W celu zniwelowania tego problemu, dokonuje się segmentacji konsumentów. Pomaga ona przy tworzeniu dostosowanej do grupy docelowej kreacji. W branży e‑commerce taki system indywidualizacji to jednak za mało. Odpowiedzią na ten problem okazuje się silnik rekomendacji. Spółka 360e-com już dziś może pochwalić się pierwszymi sukcesami swojego autorskiego systemu rekomendacji.

03.10.2019 | przeczytano: 276 razy

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wygrywa trzy nagrody w tegorocznym programie The International Business Awards.

14.08.2019 | przeczytano: 293 razy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z odsieczą przybywa Big Data, która minimalizuje ryzyko nieudanych kampanii.

09.08.2019 | przeczytano: 238 razy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z odsieczą przybywa Big Data, która minimalizuje ryzyko nieudanych kampanii.

17.07.2019 | przeczytano: 323 razy
Kto zarabia na śledzeniu użytkowników? Nie media, o których los tak się martwimy!

Czy naprawdę musimy się godzić na śledzące reklamy, żeby korzystać z sieci za darmo? To przekonanie od lat pokutuje w debacie publicznej, ale jeśli wierzyć wynikom badania, które kilka amerykańskich uczelni przeprowadziło we współpracy z jednym z dużych wydawców internetowych – może być oparte na błędnych przesłankach. Oczywiście, za produkcję treści ktoś musi zapłacić, a przyzwyczailiśmy się, że płaci reklamodawca. Wiemy też, że zapłaci więcej, jeśli reklama będzie targetowana. Do tego momentu wszystko się zgadza: więcej informacji o użytkownikach przekłada się na lepsze targetowanie, a to oznacza większy zysk. Czy wiemy jednak, do kogo trafia ta nadwyżka?

24.06.2019 | przeczytano: 852 razy

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.

16.05.2019 | przeczytano: 632 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 150)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764