logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

sampling: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 151
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej

Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę graficzną. Komunikacja oraz produkty mają łamać stereotyp kategorii.

24.04.2024 | przeczytano: 71 razy (komentarzy: 1)
Rogalik na drogę w kampanii 7Days

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.

23.04.2024 | przeczytano: 228 razy
Kampania Pepsi: Thirsty for more

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.

18.04.2024 | przeczytano: 208 razy
Milestone z filmem promującym inwestycję i filozofię marki

Deweloper Milestone prezentuje film promujący jego najnowszą inwestycję w Pruszkowie, tym samym otwierając nową erę produkcji filmowych w branży deweloperskiej. Unikalna, wielowymiarowa opowieść całkowicie redefiniuje podejście do prezentacji osiedli mieszkaniowych. Koncepcja wykracza poza konwencjonalne przedstawienie budynku, a zamiast skupiać się wyłącznie na technicznych aspektach w pełni oddaje filozofię marki.

26.03.2024 | przeczytano: 296 razy
Oreo z limitowaną edycją ciastek Pac-Mman we współpracy z Namco

Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka swoje siły połączyła z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która trwa do końca kwietnia 2024 r.

02.02.2024 | przeczytano: 532 razy
Nowe, zaawansowane funkcje CalderaRIP 17v

CalderaRIP wersja 17 wprowadza szereg nowych funkcji i usprawnień, które znacznie rozszerzają możliwości oprogramowania dla dużych formatów druku i cięcia. Poniżej przedstawiamy te najbardziej istotne.

08.01.2024 | przeczytano: 630 razy
Gaming z nietrafionym marketingiem

Jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?

13.12.2023 | przeczytano: 607 razy
Sony α9 III — pełnoklatkowy aparat z systemem globalnej migawki

Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie przełomowego aparatu α9 III z pierwszym na świeciei pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu z systemem globalnej migawki.

14.11.2023 | przeczytano: 947 razy (komentarzy: 1)
Bonarka po raz kolejny zaskakuje reklamową koncepcją

Krakowskie Centrum Handlowe Bonarka wystartowało z trzecią odsłoną swojej kreatywnej, niecodziennej kampanii reklamowej. W jej centrum znalazły się tym razem zakupowe pokusy, emocje i doświadczenia klientów. Twarzą kampanii ponownie został znany aktor Dawid Ogrodnik, ulegający słodko-modowym zachciankom.

15.09.2023 | przeczytano: 778 razy
Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

Milka wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.

06.09.2023 | przeczytano: 763 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 151)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764