logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

showroom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 77
Sklepy stacjonarne zmieniają się dzięki Digital Signage

Mimo popularyzacji zakupów przez Internet, pozycja sklepów stacjonarnych jest wciąż niezagrożona. Z czasem jedynie zmieniać się będzie sposób, w jaki robić będziemy w nich zakupy. Już dziś zarówno na Zachodzie, jak i w Polsce funkcjonują samoobsługowe sklepy typu "no check-out", coraz częściej spotkać możemy też interaktywne showroomy z ekranami zamiast półek. Powodów takich zmian znajdziemy kilka. Jednak najważniejszymi czynnikami wpływającymi na kształtowanie się nowego formatu jest potrzeba obniżenia kosztów prowadzenia sklepu i chęć wyeksponowania produktów w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób.

15.03.2019 | przeczytano: 282 razy
Sharp na ISE 2019

Podczas targów Integrated Systems Europe (ISE) Sharp prezentuje kluczowe produkty i rozwiązania, które wprowadzi na rynek w 2019 roku. Oferta obejmuje trzy nowe profesjonalne monitory 4K digital signage, interaktywny monitor 4K Windows collaboration display opracowany we współpracy z firmą Microsoft, dwa nowe monitory interaktywne BIG PAD 4K oraz monitor 8K drugiej generacji.

05.02.2019 | przeczytano: 348 razy
Szkolenia, e-commerce i wizualizacje przyszłością wirtualnej rzeczywistości

Dzięki wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości już dziś można przeprowadzać szkolenia BHP, testować makijaż czy mierzyć ubrania. Tę technologię z powodzeniem można jednak wykorzystywać również do promowania wydarzeń artystycznych czy tworzenia strategii marketingowych. Najbardziej zaawansowane urządzenia oferują standard pozwalający również np. na projektowanie w wirtualnej rzeczywistości nowych modeli samochodów. Trwają także prace nad soczewką AR wyświetlającą wskazówki bezpośrednio przed okiem.

28.12.2018 | przeczytano: 231 razy
Tradycyjny sklep skazany na zapomnienie?

Rewolucja związana z powszechną digitalizacją dotyczy już praktycznie każdej sfery życiowej. W efekcie stopniowo zmieniają się nasze nawyki i sposób, w jaki wchodzimy w interakcje z otoczeniem. A jak na tę zmianę paradygmatu zareagował handel detaliczny?

28.11.2018 | przeczytano: 353 razy
Sklepy stacjonarne zmieniają się w showroomy z inteligentnymi lustrami

Zwrot w kierunku digitalizacji i połączenia ze sklepami internetowymi – tak według specjalistów przyszłość sklepów stacjonarnych. Sklepy coraz częściej będą pełniły rolę showroomów, ale w ślad za tym muszą pójść usprawnienia logistyki, zarówno u sprzedawców, jak i firm kurierskich. Klient, mimo że zamówi towar przez internet, będzie chciał go dostać jak najszybciej. Niemal połowa sklepów stacjonarnych generuje większość przychodów ze sprzedaży online.

19.11.2018 | przeczytano: 184 razy
Aforti Finance wystartowała z kolejną kampanią telewizyjną

Aforti Finance – spółka udzielająca pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, należąca do Grupy AFORTI – wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Najnowszy spot reklamowy będzie emitowany m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych do niego należących, a także w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia 2018. Jej poprzednią odsłonę można było zobaczyć w okresie wakacyjnym oraz w drugim i trzecim flighcie, trwającym od września do końca października bieżącego roku.

13.11.2018 | przeczytano: 229 razy
Oki Europe na targach Retailshow 2018

Efektywne oznaczenie sklepu to potężne narzędzie, zwłaszcza w przypadku zwiększania odwiedzalności sklepu – rozwiązania druku OKI wspierające sprzedaż.

06.11.2018 | przeczytano: 238 razy
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej?

Według opublikowanego przez Colliers International raportu dotyczącego sektora logistycznego i handlowego pt. „Survival of the fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi „nie”. W krótkiej i średniej perspektywie sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny mogą nadal koegzystować w regionie CEE-6.

24.10.2018 | przeczytano: 365 razy
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta

Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.

17.10.2018 | przeczytano: 364 razy
Sharp rekrutuje partnerów B2B

W związku ze zmianą strategii, Sharp CEE rozpoczyna rekrutację Partnerów B2B do nowych i istniejących kanałów sprzedaży.

28.09.2018 | przeczytano: 372 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 77)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764