logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

showroom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 79
Noc Muzeów i własna siedziba w akcji promocyjnej LaveoZobacz fotorelację

Łódzka marka Laveo jest producentem wysokiej klasy armatury łazienkowej i kuchennej. Prowadzone przez markę działania komunikacyjne opierają się na promowaniu dobrego designu i edukowaniu obiorców w zakresie tworzenia nowoczesnych, ale też funkcjonalnych aranżacji wnętrz. Marka skupia się na działaniach produktowych, jak też pozycjonowaniu swoich ekspertów. Czasami warto jednak zdywersyfikować działania komunikacyjne i przekaz o marce skierować w zupełnie nowe obszary. Jednym słowem wykorzystać szanse, jakie dają wydarzenia z pozoru niełączące się z marką. Tak właśnie postanowiło zrobić Laveo, wpisując swoją siedzibę – Kamienicę Pinkusa – na listę atrakcji tegorocznej Nocy Muzeów.

11.06.2019 | przeczytano: 352 razy
Fespa i European Sign Expo 2019: Co pokażą w Monachium?

Fespa Global Print Expo 2019, jedne z największych europejskich targów druku i reklamy wizualnej, odbywają się w tym roku ponownie w Monachium. Stolica Bawarii spodziewa się przybycia tysięcy zwiedzających, którzy będą mili okazję zapoznać się z ofertą ponad 700 wystawców prezentujących technologie i materiały eksploatacyjne do druku wielkoformatowego, sitodruku, nadruków na tekstyliach i realizacji oznakowań.

14.05.2019 | przeczytano: 406 razy
Sklepy stacjonarne zmieniają się dzięki Digital Signage

Mimo popularyzacji zakupów przez Internet, pozycja sklepów stacjonarnych jest wciąż niezagrożona. Z czasem jedynie zmieniać się będzie sposób, w jaki robić będziemy w nich zakupy. Już dziś zarówno na Zachodzie, jak i w Polsce funkcjonują samoobsługowe sklepy typu "no check-out", coraz częściej spotkać możemy też interaktywne showroomy z ekranami zamiast półek. Powodów takich zmian znajdziemy kilka. Jednak najważniejszymi czynnikami wpływającymi na kształtowanie się nowego formatu jest potrzeba obniżenia kosztów prowadzenia sklepu i chęć wyeksponowania produktów w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób.

15.03.2019 | przeczytano: 547 razy
Sharp na ISE 2019

Podczas targów Integrated Systems Europe (ISE) Sharp prezentuje kluczowe produkty i rozwiązania, które wprowadzi na rynek w 2019 roku. Oferta obejmuje trzy nowe profesjonalne monitory 4K digital signage, interaktywny monitor 4K Windows collaboration display opracowany we współpracy z firmą Microsoft, dwa nowe monitory interaktywne BIG PAD 4K oraz monitor 8K drugiej generacji.

05.02.2019 | przeczytano: 435 razy
Szkolenia, e-commerce i wizualizacje przyszłością wirtualnej rzeczywistości

Dzięki wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości już dziś można przeprowadzać szkolenia BHP, testować makijaż czy mierzyć ubrania. Tę technologię z powodzeniem można jednak wykorzystywać również do promowania wydarzeń artystycznych czy tworzenia strategii marketingowych. Najbardziej zaawansowane urządzenia oferują standard pozwalający również np. na projektowanie w wirtualnej rzeczywistości nowych modeli samochodów. Trwają także prace nad soczewką AR wyświetlającą wskazówki bezpośrednio przed okiem.

28.12.2018 | przeczytano: 248 razy
Tradycyjny sklep skazany na zapomnienie?

Rewolucja związana z powszechną digitalizacją dotyczy już praktycznie każdej sfery życiowej. W efekcie stopniowo zmieniają się nasze nawyki i sposób, w jaki wchodzimy w interakcje z otoczeniem. A jak na tę zmianę paradygmatu zareagował handel detaliczny?

28.11.2018 | przeczytano: 371 razy
Sklepy stacjonarne zmieniają się w showroomy z inteligentnymi lustrami

Zwrot w kierunku digitalizacji i połączenia ze sklepami internetowymi – tak według specjalistów przyszłość sklepów stacjonarnych. Sklepy coraz częściej będą pełniły rolę showroomów, ale w ślad za tym muszą pójść usprawnienia logistyki, zarówno u sprzedawców, jak i firm kurierskich. Klient, mimo że zamówi towar przez internet, będzie chciał go dostać jak najszybciej. Niemal połowa sklepów stacjonarnych generuje większość przychodów ze sprzedaży online.

19.11.2018 | przeczytano: 197 razy
Aforti Finance wystartowała z kolejną kampanią telewizyjną

Aforti Finance – spółka udzielająca pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, należąca do Grupy AFORTI – wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Najnowszy spot reklamowy będzie emitowany m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych do niego należących, a także w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia 2018. Jej poprzednią odsłonę można było zobaczyć w okresie wakacyjnym oraz w drugim i trzecim flighcie, trwającym od września do końca października bieżącego roku.

13.11.2018 | przeczytano: 254 razy
Oki Europe na targach Retailshow 2018

Efektywne oznaczenie sklepu to potężne narzędzie, zwłaszcza w przypadku zwiększania odwiedzalności sklepu – rozwiązania druku OKI wspierające sprzedaż.

06.11.2018 | przeczytano: 268 razy
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej?

Według opublikowanego przez Colliers International raportu dotyczącego sektora logistycznego i handlowego pt. „Survival of the fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi „nie”. W krótkiej i średniej perspektywie sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny mogą nadal koegzystować w regionie CEE-6.

24.10.2018 | przeczytano: 400 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 79)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764