logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

smart city: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Smart miasta przyszłości. Jak będzie w nich wyglądała reklama?

Na co dzień spotykamy się z terminem „smart” w odniesieniu do telefonów czy domów, ale coraz częściej mówi się także o miastach przyszłości. Jak je zdefiniować? Jest to koncepcja związana z rozwijaniem i zarządzaniem miastami, które wykorzystują zaawansowane technologie informacyjne i komunikacyjne oraz dane w celu poprawy jakości życia mieszkańców, efektywności usług miejskich, zrównoważonego rozwoju i zarządzania zasobami miejskimi. Jak mogą wyglądać miasta przyszłości? Co się zmieni? Jak nowoczesne technologie wpłyną na rynek reklamy zewnętrznej? Poniżej krótkie zestawienie.

04.11.2023 | przeczytano: 545 razy
Historia Łodzi na cyfrowych ekranach AMS

AMS włącza się w obchody 600-lecia Łodzi, publikując autorskie treści redakcyjne o historii miasta na cyfrowych ekranach na ulicach miasta i w centrum handlowym Manufaktura.

24.10.2023 | przeczytano: 429 razy
AMS ogłasza pierwszą strategię środowiskową w branży OOH

11 października 2023 r. AMS, lider reklamy Out-of-Home, ogłosił strategię środowiskową na lata 2023-2027. W jej ramach firma planuje zintensyfikować dotychczasowe działania na rzecz redukowania śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażania rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych. To pierwszy tego typu dokument w polskiej branży OOH.

12.10.2023 | przeczytano: 372 razy
AMS, Arla Foods i Samorząd Warszawy na rzecz miasta neutralnego emisyjnie

Na warszawskim Gocławiu oddano do użytku mieszkańców 100. EKO wiatę w Polsce, w tym 50. w Warszawie. Kolejny prośrodowiskowy przystanek z zielonym dachem, powstały w partnerstwie trzech zaangażowanych społecznie stron: reklamodawcy, samorządu i operatora reklamy Out-of-Home, jest przykładem działań w kierunku miasta neutralnego emisyjnie w duchu smart city. To również realizacja w praktyce idei partnerstwa publiczno-prywatnego.

13.07.2023 | przeczytano: 532 razy
Co zrobić, aby klienci odnaleźli Twoją markę poza internetem?

Wielkość sprzedaży na rynku OOH w segmentach: klasyczne OOH, city transport i reklama DOOH wzrosła o 5,6 proc[1]. Obecnie coraz więcej firm wybiera reklamy zewnętrze – co potwierdzają dane. Przedsiębiorstwa stawiają na nośniki reklamowe. Boom widoczny jest w okresach letnich, gdy konsumenci wykazują większą aktywność: częściej korzystają z autostrad, podróżują komunikacją miejską czy jeżdżą rowerami. A jakie możliwości warto rozważyć?

30.06.2023 | przeczytano: 707 razy
Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy?

30 proc. Polaków w czasie wolnym spotyka się z przyjaciółmi i z rodziną, a co czwarty konsument uprawia sport. 23 proc. osób idzie do pubu lub restauracji, tyle samo osób wskazało, że wolny czas spędza w galeriach handlowych – wynika z najnowszych badań dotyczących aktywności Polaków po pracy i w dni wolne od obowiązków zawodowych[1]. Ładna pogoda i zbliżające się lato to czas zwiększonej aktywności konsumentów. Chętniej opuszczają dom, widują się z przyjaciółmi czy spacerują. To ważny sygnał dla reklamodawców i odpowiedni czas na zainwestowanie w kampanię OOH.

18.05.2023 | przeczytano: 822 razy
Pierwsza EKO wiata AMS we Wrocławiu

Z początkiem kwietnia 2023 r. Wrocław - jako 9 miasto - dołączył do największego w Polsce systemu eko wiat AMS. Pierwszy samowystarczalny i prośrodowiskowy zielony przystanek powstał w centrum miasta na ulicy Kazimierza Wielkiego.

12.04.2023 | przeczytano: 397 razy
Cordiant Digital Infrastructure nowym właścicielem Emitel

Cordiant Digital Infrastructure Limited i Astatine Investment Partners sfinalizowały transakcję, w ramach której notowany na giełdzie papierów wartościowych w Londynie fundusz przejął 100% udziałów Emitel S.A.

21.11.2022 | przeczytano: 856 razy
Wspólna akcja Miasta Katowice i AMS

Od 15 do 30 listopada br. mieszkańcy Katowic i osoby korzystające z katowickiej komunikacji miejskiej będą mogli wspólnie zdecydować o lokalizacji i ostatecznym wyglądzie 22 ekologicznych, zielonych przystanków w mieście.

18.11.2022 | przeczytano: 455 razy
Designerskie słupy reklamowe AMS w Sopocie – spółka wygrywa przetarg

Już wkrótce AMS zwiększy swoje portfolio nośników w Trójmieście. Lider rynku OOH wygrał właśnie przetarg na postawienie słupów reklamowych w Sopocie.

10.03.2022 | przeczytano: 538 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764