logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

spam: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 310
Przestajemy ufać treściom w internecie. Wyzwanie dla marek

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

02.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 258 razy
Zmiany w prawie i regulaminach dla e-commerce

Koniec roku 2024 oznacza dla internetowych sprzedawców bardzo intensywny czas – i to nie tylko ze względu na sezon świąteczny! Od 30 października do 15 stycznia wchodzą w życie liczne zmiany – zarówno w polskim i unijnym prawie, jak i w regulaminie niemieckiego Amazona.

14.12.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 420 razy
Media społecznościowe zapchane treściami reklamowymi od influencerów

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

21.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 2250 razy (komentarzy: 35)
Aktualizacja Google: wpływ na działania SEO i content marketingowe

15 sierpnia rozpoczął się Google Core Update. To nie pierwsza modyfikacja w 2024 roku – w marcu miała już miejsce główna aktualizacja Google, a w pierwszym półroczu wdrożone zostały również dwa uaktualnienia dotyczące spamu. Każdej zmianie systemów rankingowych przyglądają się bacznie eksperci SEO i specjaliści content marketingu. W jaki sposób ostatnie miesiące wpłynęły na ich działania? Czy najbliższe tygodnie oznaczają rewolucję w branży, czy też będą naturalną kontynuacją dotychczasowej strategii Google?

27.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 630 razy
Popularność e-mail marketingu rośnie z e-commerce

E-mail marketing nie wymaga dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm, zwłaszcza jeśli dopiero wchodzą na rynek. Kampanię mailingową może przeprowadzić w zasadzie każda firma, która ma listę subskrybentów i zgody na wysyłki marketingowe. Popularność tej metody dotarcia do klientów rośnie wraz z rozwojem internetowego handlu. Obecnie rewolucjonizuje ją sztuczna inteligencja, która otworzyła e-sklepom nowe, znacznie większe możliwości analizy i personalizacji treści kierowanych do użytkowników. Dzięki temu e-mail marketing nie jest już kojarzony ze spamem.

07.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 566 razy
Wolumeny przesyłek reklamowych spadają, skrzynki wciąż pełne ulotek

Według ostatniego raportu UKE o stanie rynku pocztowego, w 2023 roku wolumen przesyłek reklamowych zmniejszył się o -16 proc. r/r i wyniósł ponad 86 mln sztuk. Tymczasem, jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez operatora pocztowego Speedmail, za pośrednictwem Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna, aż 65 proc. z nas w swojej skrzynce pocztowej najczęściej znajduje właśnie ulotki reklamowe. Jaka przyszłość czeka direct mailing, który musi nie tylko konkurować z działaniami marketingowymi on-line, ale też zmagać się z podwyżkami cen przesyłek pocztowych realizowanych przez operatora wyznaczonego?

01.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 665 razy
DoubleVerify: Wolumen wyświetleń MFA wzrósł napędzany przez AI

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła przegląd wyników swojego ósmego corocznego raportu Global Insights Report, który analizuje trendy w jakości i efektywności mediów na podstawie ponad jednego biliona wyświetleń w kampaniach ponad 2000 marek na 100 rynkach. Wyniki podkreślają m.in., że globalnie strony "Made for Advertising" (MFA) rosną w siłę.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 426 razy
Bezpieczeństwo: Jak rozpoznać oszustwa na LinkedIn

Próby oszustw już dawno dotarły do LinkedIn. Mimo to wielu użytkowników nie kojarzy tej sieci biznesowej z cyberprzestępczością. Wyjaśniamy, dlaczego może to być niebezpieczne dla bezpieczeństwa IT firm.

16.05.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 872 razy (komentarzy: 12)
Jak zwiększyć dostarczalności e-maili?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś wysłać kampanię mailową, która trafiła wprost do folderu spam odbiorcy? Jeśli tak, to na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest, aby wiadomości dotarły do adresata. Dzisiaj przyjrzymy się temu zagadnieniu bliżej

10.05.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1498 razy
Kilka słów o błędach w SEO

W dzisiejszym świecie internetowym optymalizacja dla wyszukiwarek jest kluczowym elementem strategii marketingowych. Na co więc należy zwrócić szczególną uwagę, gdy zamierzamy poprawić widoczność w wynikach wyszukiwania? Przedstawiamy kilka kluczowych porad.

08.05.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1221 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 310)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764