logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

sponsoring: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 653
Agnieszka Prachniak, Zastępca Dyrektora ds. Programowych TVP Sport

Z początkiem września br. Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.

08.09.2024 | Personalia | przeczytano: 81 razy
Reklamy energetyczne pod lupą: Orlen, Energa i PGE

W branży energetycznej trwa intensywna walka o uwagę konsumentów, a koncerny takie jak Orlen, Energa i PGE nie szczędzą środków na kampanie reklamowe. Z analizy Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w okresie od maja do lipca br. na reklamy bezpośrednie wydano blisko 41 mln zł. Liderem wydatków reklamowych był Orlen, który zainwestował ponad 25,7 mln zł, trzykrotnie przewyższając budżet PGE. Głównym wątkiem w reklamach tych koncernów stała się zielona energia, podkreślając ich zaangażowanie w promowanie odnawialnych źródeł.

08.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 123 razy
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland

Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok. 

07.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 172 razy
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim

Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.

06.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 209 razy
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat

Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.

04.09.2024 | Personalia | przeczytano: 291 razy
Lidl partnerem rozgrywek UEFA

Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA EURO 2024.

03.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 257 razy
Rynek reklamowy rośnie blisko 10%% w I poł. 2024 r.

Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2024 r. przekroczyła 6,1 mld zł, co oznacza wzrost o 9,8% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe.

30.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 382 razy
Orlen z kampanią na Igrzyska Paraolimpijskie

28 sierpnia w Paryżu rozpoczną się XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie. ORLEN, sponsor strategiczny Polskiego Komitetu Paralimpijskiego, wspólnie z Kanałem Sportowym i portalem Gazeta.pl rozpoczął na tę okoliczność specjalną kampanię informacyjną.

28.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 362 razy
Dobry ruch z Qczajem w kampanii GLS

8 września br. na krakowskich Błoniach oraz wirtualnie na całym świecie wystartuje kolejna edycja Poland Business Run – największego charytatywnego biegu biznesowego w Polsce. W tegorocznym wydarzeniu, ponownie wspieranym przez GLS Poland w roli głównego sponsora oraz partnera logistycznego, weźmie udział ponad 40 tys. biegaczy, gotowych pokonać dystans niemal 4 kilometrów, aby wesprzeć osoby z niepełnosprawnościami narządów ruchu i kobiety po mastektomii. Wydarzeniu towarzyszy kampania wizerunkowa społeczna pod hasłem „Zrób dobry ruch z GLS”. Kampanię po wygranym przetargu przygotowała agencja Insignia. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer).

28.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 278 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Emocje. Bardziej - w kampanii STS

26 sierpnia STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, zainaugurował najnowszą kampanię wizerunkową pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Stanowi ona przełomowy krok w komunikacji marki, podkreślając przez pryzmat sztandarowych produktów i promocji, że STS zapewnia klientom najlepsze doświadczenia z gry. Hasło kampanii staje się jednocześnie nowym claimem marki, który eksponuje zaangażowanie STS w dostarczanie klientom unikalnych i emocjonujących przeżyć.

26.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 190 razy
1 2 3
Strona 1/66 (artykułów: 653)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764