logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

sponsoring: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 570
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja

Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do włosów, odżywkę-wcierkę oraz serum regenerujące. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych, a także obejmą materiały reklamowe w prasie, Internecie oraz billboardy sponsorskie w TV.

23.04.2024 | przeczytano: 162 razy
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji strategii rozwoju marki na rynku niemieckim.

19.04.2024 | przeczytano: 382 razy (komentarzy: 7)
Kampania Pepsi: Thirsty for more

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.

18.04.2024 | przeczytano: 211 razy
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon

17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy ORLEN. Zwycięski projekt to działania komunikacyjne wokół turnieju Predator Games realizowane przez Publicon dla marki Acer. Kampania triumfowała w kategorii „ Technology: Hardware ”.

18.04.2024 | przeczytano: 380 razy
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku.

28.03.2024 | przeczytano: 454 razy

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

26.03.2024 | przeczytano: 355 razy
Superbet wchodzi w kampanii na wyższy poziom

W ostatnim czasie Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, stawiał w ramach marketingu na księżycowy klimat spod znaku „Supermoon”. Charakterystyczna kampania, w której m.in. Sławomir Peszko prezentował cieszynkę na księżycu spotkała się z szerokim uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa 2023 roku" i wciąż ma szansę na triumf. Od dziś marka ląduje na Ziemi, co nie znaczy, że nie planuje się od niej odrywać. – Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

15.03.2024 | przeczytano: 303 razy
Historyczna podróż w kampanii Betclic

Betclic rozpoczął 11 marca nową kampanię wizerunkowo-produktową. Marka promuje przełomową zmianę w ofercie – Grę bez podatku, dzięki której każdy Gracz operatora może wygrać więcej. Bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.

14.03.2024 | przeczytano: 375 razy
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski

Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez specjalistów z zakresu żywienia, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami i reprezentantkami Polski. 

02.03.2024 | przeczytano: 509 razy

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11 marca.

25.02.2024 | przeczytano: 589 razy
1 2 3
Strona 1/57 (artykułów: 570)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764